Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dt Mai 05, 2009 9:07 pm Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
Atenció!!!
Vaig a donar una primícia....
Presentació a La Ràpita del disc "WARSAW SMELLS OF YOU"...
Amb banda, col.laboradors i tot el que comporta una presentació com cal...
12 de Juny , 23.00 SUPWAY
No vos ho podeu perdre!!!!
apuntat queda!
la veritat és que cada vegada m'agrada més aquest disc _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Ds Mai 09, 2009 7:49 am Assumpte:
byjota escrigué:
SI ALLI ESTEM ALGUNS DELS QUE TENIM GANES DE FER ALGO PODEM APRETAR A ABEL PER A QUE INTENTER TAMBE PORTAR GRUPETS DE LA NOSTRA LLIGA.
AH i jo alli estare
Encara t'espero!!!! _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Publicat: Dc Jun 03, 2009 11:45 pm Assumpte:
abel el que organitza concerts escrigué:
DIUMENGE 7 JUNY A PARTIR DE LES 19:00H. SALA LA DUTXA ST CARLES DE LA RÀPITA (GARBEACH)
Concert de LOS PLANTRONICS (mariachi - death - surf / Oslo - Noruega)
UNA DE LES ÚLTIMES BANDES QUE VA DESCOBRIR EL DESAPAREGUT KIKE TURMIX (THE PLEASURE FUCKERS, SAFETY PIN RECORDS) I A MÉS EL SEU ÚLTIM DISC ESTÀ EDITAT A L..INCREÏBLE SEGELL DE STEVE VAN ZANDT (GUITARRA DE BRUCE SPRINGSTEEN) "WICKED COOL", AMB REFERÈNCIES COM CHESTERFIELD KINGS.
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dv Jun 05, 2009 11:49 am Assumpte:
Encara que amb retard:
THE JIM JONES REVUE
Vilareal, divendres 15 de maig de 2009
The Jim Jones Revue pasaran a la meva (petita) història musical per ocupar el segon lloc al ranking de tinitus de més durada (2 dies).
Quin volum, Déu meu, i justament situats al costat (esquerre?) de la columna de so. Rock&Roll de tonatge, amb una tècnica exquisida i cançons que juguen tant amb el rock dels 50, el be bop i demés arts retros de les sis cordes juntament amb una visceralitat en directe digna de les millors bandes de punk-rock. El millor és que, com més cançons tocaven, més ball i més tinitus. Un públic totalment entregat a una banda que ho donava tot dalt l'escenari.
Lo dicho, concertasso de rock i punto.
Menció especial per a la Sala Japan de Vilareal, antro a descobrir i que sona molt i molt bé.
Abel, si estàs per aquí, que vinguen ja a La Dutxa!!!
Publicat: Dl Jun 08, 2009 8:14 pm Assumpte:
d'això...volia recordar que aquest divendres és el súperconcert de Fabio A Quiet Man, que ve amb col.laboradors de categoria.
però resulta que ara veig que aquí diu que serà a les 23h., i jo dic: ojo perquè la setmana passada, pel way es deia que seria a les 21h.
algú amb contactes pot aproximar-nos a la realitat, per favor? _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
Publicat: Dl Jun 08, 2009 8:42 pm Assumpte:
liliumpool escrigué:
d'això...volia recordar que aquest divendres és el súperconcert de Fabio A Quiet Man, que ve amb col.laboradors de categoria.
però resulta que ara veig que aquí diu que serà a les 23h., i jo dic: ojo perquè la setmana passada, pel way es deia que seria a les 21h.
algú amb contactes pot aproximar-nos a la realitat, per favor?
al cartell fica a les 21h i despres per a rematar la nit ki vulgue te Els Buitres a les 23:30 al Cafe del Port
Publicat: Dg Jul 19, 2009 3:07 pm Assumpte:
diumenge que ve, a les 19 (que se coneix que seran les 20, suposo), concert acústic de Onlilili, que e m'ha espatllat l'acústica però algo farem.
abans o després toca Pedro Sastre, que per una bonica casualitat, és un antic company de fatigues de Lleida.
dieu no als cavalls, les noies vestides de núvia i els nois vestits d'escocesos i sí a los lleidatans acústics.
yeah _________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dt Jul 21, 2009 9:08 pm Assumpte:
a vore, que no será a les 20, que serà a les 19! aquesta vegada és cert
el cartell ja està penjat (l'han fet els de la dutxa), però hi diu dilluns, així que ara em posaré amb els plastidecor a fer-ne un d'alternatiu.
sobre les versions...en un principi pensava fer la canción de pepa pipa,
però al final suposo que sí, que tiraré més cap a aquest rollo que dius tu ^_^
això sí, ni suede ni bowie. encara que, vista la passió rapitenca per starman, va estar en la llista durant uns dies (...)
pd- qué pajarosos son los lindos pajaritOs _________________ we can stay a while in Heaven today
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3 ... , 9, 10, 11Següent
Pàgina 10 de 11
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum