Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Gomorra
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 11:58 am    Assumpte: Respondre citant

Quieeeeeeto parau!!!!

Em sembla que en el meu escrit no he posat en tela de judici en cap moment si este foro és per ajudar als foreros, com tu dius. Una cosa no té res a veure amb l'altra.

Lo que no puc arribar a comprendre és la utilització que fas tan banal de la paraula imprescindible: com pots dir que una pel·lícula és imprescindible si no l'has vist? És imprescindible per a tu o per a la humanitat en general??? És això al que em referia!

Per això demano que no només es donin llistes austeres amb noms i cognoms, sinó que més valdria la pena recomanar d'una manera més qualitativa aquelles pel·lícules (un cop visionades, importantíssim Twisted Evil ) les puguem recomanar o no (ja no dic catalogar-les com a imprescindibles). Era això, simplement.

Per això mateix et faig el comentari, perquè et conec, i no pas al revés, com tu dius.....
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 1:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Cita:
Em sembla que en el meu escrit no he posat en tela de judici en cap moment si este foro és per ajudar als foreros, com tu dius. Una cosa no té res a veure amb l'altra.

Ok man !!!, jo només intento ajudar igual que tots els altres fan amb mi, ja sigue en musica, cine, etc, i torno a repetir: Soulwax va demanar pelis de "mafia" ( entre cometes, poso tots els generes ) i jo vaig posar un llistat.
En cap moment dubto de tu, ni de cap altre subwayforero, per aixo està aquest Foro per ajudar-nos mutuament i descobrir coses que desconeixiem.
Cita:
Lo que no puc arribar a comprendre és la utilització que fas tan banal de la paraula imprescindible: com pots dir que una pel·lícula és imprescindible si no l'has vist? És imprescindible per a tu o per a la humanitat en general??? És això al que em referia!

Suposo que l'utilització de la paraula, no es banal, tu pots dir que una cosa es imprescindible sense haver-ho escoltat o vist, ja que pot ser una "obra d'art", un Exemple: la peli El Padrino, es imprescindible i aixo se sap i potser no l'has vist ( no dic que no l'haigues vist, que tampoc ho se, però saps que és un film que es te que veure i algun dia ho faràs ), igual que qualsevol llibre, disc...
Hi han coses a esta vida que es tenen que veure ( referent a obres d'art, monuments, ciutats etc ), lleguir, escoltar, mirar ( referent a pelis, series, qualsevol cosa audiovisual ), despres ja decidirem per nosaltres mateixos si és imprescindible o no.
Ja saps que tots ens reguim per algo que ens han dit ( mira això, escolta allò ) o em lleguit a qualsevol magazine, periodic, etc...despres nosaltres ja jutgarem si es bo o no.
I referent al llistat d'imprescindibles, pos no sabia quin altre adjectiu possar ( tampoc podia possar classics ) i que conste que no es lo meu personal, en aixo tens rao, seria una suma del meu i tambe mundial.

Cita:
Per això demano que no només es donin llistes austeres amb noms i cognoms, sinó que més valdria la pena recomanar d'una manera més qualitativa aquelles pel·lícules (un cop visionades, importantíssim Twisted Evil ) les puguem recomanar o no (ja no dic catalogar-les com a imprescindibles). Era això, simplement.

Per aixo no m'agrada fer llistes, perque per a mi una peli es bona i per a un altre es un "truñazo" i lo que vaig possar d'impresindibles es, perque informant-me son les millors respecte aquest genere cinematogràfic, tampoc vaig possar cap de Martin Scorsese ni El Padrino de Coppola, perque ja ho havia comentat avans, com tampoc les altres 3 ( Muerte..., Una Historia..., Erase...) i per a mi algunes ho son.

Cita:
Per això mateix et faig el comentari, perquè et conec, i no pas al revés, com tu dius....

Sobre aixo, lo que volia dir de que no em coneixies, es perque saps que m'agraden molt les pelis relacionades en la Hampa.
Lo que ara no puc fer, es un resum de totes les pelis que he possat en els 2 llistats...mes endavant ja verem, i clar, de totes per a mi es quedarien molt poques com a Imprescindibles ( perdò per aquest adjectiu, que ja comença a ser aburrit)...respecte a la Mafia i altres serien normals o que es poden mirar.

Res mes, espero que estigue tot aclarit
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 2:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Iceberg escrigué:
Suposo que l'utilització de la paraula, no es banal, tu pots dir que una cosa es imprescindible sense haver-ho escoltat o vist

DESACORD MAJÚSCUL......i encara més si después me dius coses així:

Iceberg escrigué:
...despres ja decidirem per nosaltres mateixos si és imprescindible o no.

Iceberg escrigué:
...despres nosaltres ja jutgarem si es bo o no.

D'altra banda,

Iceberg escrigué:
Lo que ara no puc fer, es un resum de totes les pelis que he possat en els 2 llistats...mes endavant ja verem, i clar, de totes per a mi es quedarien molt poques com a Imprescindibles

Aquí és on jo vaig tota l'estona. Personalment, prefereixo que em digues un parell de pel·lícules, que en facis una valoració personal més qualitativa, com et deia abans, i no pas deixar una ristra de films (que per altra banda, suposo que és a la que podem accedir tots). Per això agraeixo els post del Sr. Sommer, per exemple.

Iceberg escrigué:
Res mes, espero que estigue tot aclarit

Tot aclarit, company.
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 2:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Bueno ara que ho heu aclarit, de Gomorra que en penseu? Perquè encara no he tingut cap feedback! Crying or Very sad Wink
Tornar a dalt
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 3:59 pm    Assumpte: Respondre citant

La proxima vegada, si torno a fer un llistat, en ves de possar Imprescindibles, possaré: coses que tracten sobre..............i així no hi haurà cap discusió.

Si vols 2 pelis sobre la mafia, la ja esmentada trilogia d'El Padrino i Erase una vez America...si es lo que prefereixes tu, pero crec que hi han altres pelis que exploren alguna altra cosa dins d'aquest genere i no s'encasillen...
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 9:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Una de les millors pelicules sobre la màfia , i no exagero si dic que está a altura de "El Padrino" , és:

Goodfellas (1990) Martin Scorsese

«Que yo recuerde, desde que tuve uso de razón, quise ser un gángster».

P.D.:American Gangster, (sense ser una mala pel.lícula) dista molt de ser imprescindible.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 10:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Sí sömmer, ja ho havia dit SoulWax que "Uno de los nuestros" és una de les seves imprescindibles...jo afegiria que és genial, insuperable, lo més de lo més.

Respecte lo altre que comentes, jo penso que American Gangster sí és una mala pel·lícula, lenta, pesada, pretenciosa, i lo pitjor, es veu la carpintería

Vol situar-se a un nivell al que no arriba en cap moment, el director volia fer un clàssic (com GoodFellas) del gènere, el problema és que tots ens adonem que no és ni serà un clàssic sinó que és un director intentant fer un clàssic.
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dl Gen 12, 2009 5:44 pm    Assumpte: Respondre citant

"Sr.Sommer escrigué:
Una de les millors pelicules sobre la màfia , i no exagero si dic que está a altura de "El Padrino" , és:

Goodfellas (1990) Martin Scorsese

Happy escrigué:
Sí sömmer, ja ho havia dit SoulWax que "Uno de los nuestros" és una de les seves imprescindibles...jo afegiria que és genial, insuperable, lo més de lo més.

Hauriem de fer un post unicament per a Scorsese, se'l mereix.

Aquí una de les escenes més conegudes de la película:

Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum