Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dv Gen 09, 2009 12:03 am Assumpte: The Big Bang Theory
Feia molt de temps que no reia d'esta manera amb una série que no fos animada, tots els episodis que he vist fins ara (9) tenen moments realment divertits; i quan dic divertits no vull dir ..."Ja, que bo...", vull dir moments d'aquells d'estar tot sol devant de la tele i posar la pausa per a que les teves propies carcajades no es solapen amb el següent gag.
Moltes séries hem fan somriure, però esta em fa riure de veritat ...
Recomano a tots que li donesseu una oportunitat, ja que vos fará passar molt bons moments . Son episodis de 20 minuts que es fan curtíssims.
Hi trobareu referències a videojocs, cómics, cine, ciència, etc...
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dv Gen 09, 2009 11:11 am Assumpte:
Com mola Douglas Coupland, no sabia que s'havia traslladat una novela seua al format de la petita pantalla. Per al meu gust, un dels millors escriptors de l'anomenada Generation X. Ja tinc a la recàmera la seva última novel·la:
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dv Gen 09, 2009 2:47 pm Assumpte:
Iceberg escrigué:
No es per desil.lucionarte Sr. Sömmer, pero esta serie es una copia de jPod i Los Informaticos ( The It Crowd ) ...
Mira de baixar-te aquestes dos series
Perquè he de sentirme desilusionat? Si escric regularment en aquest foro, a part de recomanar coses en les que disfruto, és per aprendre de les recomanacions i treure profit del que la gent recomana, no per a criticar els gustos dels demés.(no ho dic per la teva resposta, Iceberg)
Si tant es semblen, miraré de disfrutarles!
The it Crowd la conec i no hem fa tanta gràcia, però probaré de mirar-la. Respecte a jpod, ja et diré alguna cosa ja que no la conec. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum