Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Peter Jackson - Criaturas Celestiales - 1994

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 7:31 pm    Assumpte: Peter Jackson - Criaturas Celestiales - 1994 Respondre citant

Per a molts una Obra Mestra, per a mi un toston d'aquí t'espero.

Adolescencia, locura, amor y homosexualidad, són temes delicats.

Basada en els diaris que va escriure l'amiga de la coneguda escritora de BestSellers Anne Perry ( www.anneperry.net ) quan aquestes dos eren adolescents (llavors es deia Juliet Hulme), Criaturas Celestilales arranca molt bé (presentació de personatges i tal), però pronte entra en una dinàmica una mica cansina - saltar i ballar pels meravellosos (per a molts, odiosos per a altres) mundos de yupi - , que es va alternan en l'explicació de com es coneixen, com es fan amigues, sentiments, pares pel mig i tal...

És que tot això està bé, pero la SOBREACTUACIÓ és tan irritant com Al Pacino en HEAT (menos mal que Coppola li va lligar les mans al padrino), lo que donen ganes és de matar a Kate Winslet (i a tots els altres també).
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dv Gen 09, 2009 9:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo també vaig caure en la trampa de ...OOOHHHhhhh....Peter Jackson!!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised OOOOhHHH..vaig a tragar-me tot el que a fet perque si ha fet una obra d'art com El señor de los anillos deu ser un puto geni i tot el que ha degut tocar ha de ser una meravella!!! Surprised Surprised Surprised Shocked Shocked Shocked Shocked

Els veins del tercer encara es queixen dels ronquits que vaig pegar el día que la vaig veure...però si semblava un spot de compreses tipo "zim, zum, zim, zum, zizuzizuzum"(en melodia).

Agarrame esos fantasmas tenía la seva gràcia i els Feebles eren genials, però tot el demés?Gore cutre i remakes de monos gegants...AHHHHHH!!!!!!! Mad
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum