| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 7:31 pm Assumpte: Peter Jackson - Criaturas Celestiales - 1994 |
|
|
Per a molts una Obra Mestra, per a mi un toston d'aquí t'espero.
Adolescencia, locura, amor y homosexualidad, són temes delicats.
Basada en els diaris que va escriure l'amiga de la coneguda escritora de BestSellers Anne Perry ( www.anneperry.net ) quan aquestes dos eren adolescents (llavors es deia Juliet Hulme), Criaturas Celestilales arranca molt bé (presentació de personatges i tal), però pronte entra en una dinàmica una mica cansina - saltar i ballar pels meravellosos (per a molts, odiosos per a altres) mundos de yupi - , que es va alternan en l'explicació de com es coneixen, com es fan amigues, sentiments, pares pel mig i tal...
És que tot això està bé, pero la SOBREACTUACIÓ és tan irritant com Al Pacino en HEAT (menos mal que Coppola li va lligar les mans al padrino), lo que donen ganes és de matar a Kate Winslet (i a tots els altres també). _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 9:27 pm Assumpte: |
|
|
Jo també vaig caure en la trampa de ...OOOHHHhhhh....Peter Jackson!!!!! OOOOhHHH..vaig a tragar-me tot el que a fet perque si ha fet una obra d'art com El señor de los anillos deu ser un puto geni i tot el que ha degut tocar ha de ser una meravella!!!
Els veins del tercer encara es queixen dels ronquits que vaig pegar el día que la vaig veure...però si semblava un spot de compreses tipo "zim, zum, zim, zum, zizuzizuzum"(en melodia).
Agarrame esos fantasmas tenía la seva gràcia i els Feebles eren genials, però tot el demés?Gore cutre i remakes de monos gegants...AHHHHHH!!!!!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|