| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 10:45 pm Assumpte: |
|
|
L'he vist aquest cap de setmana passat.
Impressions:
1. Si no estés rodada com un videoclip, hauria passat sense pena ni gloria pel festival de cine de Peñíscola (sí, en Ñ).
2. Ni per asomo es mereix 8 oscars. Això, o es que el tema de la indústria del setè art està pitjor que la musical.
3. És una història digna de 2a divisió B, grup 3. O sigue, a jugar contra l'Ontiyent, l'Alcoyano i l'At. Gramanet. A mi no m'ha agradat massa l'estructura de la història: un inici massa llarg i un final molt patètic. Sí, sí: patètic: guanyo los 20 kilos y me llevo a la chica guapa. I para acabar un ball esperpèntic emulant Bollywood. Bollywood és en B, no en H.
4. L'únic que m'ha convençut és la forma de narrar la història, intercalant la realitat, filmada amb mestratge, i incorporant nous elements a la història de manera frenètica. Això sí, veus, 1 oscar. Però prou.
5. Temo que ara ens vingui un nou onatge de films pseudoimitació, amb l'intent de fer colar una grandíssima indústria cultural (la bollywoodiense) a tot l'entramat del cinema americà, amb tot el que això ens comporta. Ja ho estan fent amb la riquesa del cinema asiàtic (coreà, japonès, taiwanès o vietnamita) i mireu quins han estat els resultats: ja he perdut el compte de quina SAW hi ha al mercat. Patètic.
Tot i que seria pitjor una onada de films capficats en grabar les misèries dels països en vies de desenvolupament o del tercer i quart món, sols per vendre un final feliç. No m'imagino la història rodada rollo videoclip de Flaming Lips d'un ruandès enamorant-se d'una tutsi, sent ell d'ètnia hutu.
6. En definitiva, que com a paio que encara no ha vist Taxi Driver, dir-vos que SLUMDOG MILLIONAIRE m'ha fet passa el rato, però que d'aquí 1 mes ja no me'n recordaré d'ella. I me considero una persona en una bona memòria. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 11:34 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
6. En definitiva, que com a paio que encara no ha vist Taxi Driver, dir-vos que SLUMDOG MILLIONAIRE m'ha fet passa el rato, però que d'aquí 1 mes ja no me'n recordaré d'ella. I me considero una persona en una bona memòria. |
xeic jo tampok e vist taxi driver |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 11:48 pm Assumpte: |
|
|
L'he vist aquest cap de setmana passat.
Impressions:
1. Si no estés rodada com un videoclip, hauria passat sense pena ni gloria pel festival de cine de Peñíscola (sí, en Ñ). |
Penso tot el contrari, que precisament el no excedir-se amb la "tècnica videoclip" li permet guanyar punts respecte Guy Ritchie's i esta people, en definitva que podria prescindir de la tècnica aquesta i la pel·li seria igualment brillant...i el fet és que no està rodada com un videoclip, sinó que en moments puntuals utilitza la tècnica, si fos un continuo seria una "basura-de-pel·li-videoclip-al-estil-Guy-Ritchie", per sort no és el cas.
| 2. Ni per asomo es mereix 8 oscars. Això, o es que el tema de la indústria del setè art està pitjor que la musical. |
Per supost està pitjor que la musical, grups amb qualitat n'hi ha, si et vas al cine, molts menys, cada any discos que valen la pena n'hi ha molts, pel·lis no tantes. En lo tema dels 8 oscars...bueno, ja ho vaig dir que era la pe·li de l'any , com vols que no guanye oscars?
| 3. És una història digna de 2a divisió B, grup 3. O sigue, a jugar contra l'Ontiyent, l'Alcoyano i l'At. Gramanet. A mi no m'ha agradat massa l'estructura de la història: un inici massa llarg i un final molt patètic. Sí, sí: patètic: guanyo los 20 kilos y me llevo a la chica guapa. I para acabar un ball esperpèntic emulant Bollywood. Bollywood és en B, no en H. |
A 2a divisió B grup 3 a vegades pots veure bons partits, com el que tu has vist. Respecte al final...home, és que volia l'oscar, alguna concessió s'havia de fer. Respecte lo del Ball esperpèntic : "Open your Mind"
| 4. L'únic que m'ha convençut és la forma de narrar la història, intercalant la realitat, filmada amb mestratge, i incorporant nous elements a la història de manera frenètica. Això sí, veus, 1 oscar. Però prou. |
Bueno, menos mal! ja pensava que havies passat un mal rato.
5. Temo que ara ens vingui un nou onatge de films pseudoimitació, amb l'intent de fer colar una grandíssima indústria cultural (la bollywoodiense) a tot l'entramat del cinema americà, amb tot el que això ens comporta. Ja ho estan fent amb la riquesa del cinema asiàtic (coreà, japonès, taiwanès o vietnamita) i mireu quins han estat els resultats: ja he perdut el compte de quina SAW hi ha al mercat. Patètic.
Tot i que seria pitjor una onada de films capficats en grabar les misèries dels països en vies de desenvolupament o del tercer i quart món, sols per vendre un final feliç. No m'imagino la història rodada rollo videoclip de Flaming Lips d'un ruandès enamorant-se d'una tutsi, sent ell d'ètnia hutu. |
Tranqui tranqui, que això encara no ha passat.
| 6. En definitiva, que com a paio que encara no ha vist Taxi Driver, dir-vos que SLUMDOG MILLIONAIRE m'ha fet passa el rato, però que d'aquí 1 mes ja no me'n recordaré d'ella. I me considero una persona en una bona memòria. |
1 mes, tens raó en lo de bona memòria, d'una pel·li que no m'agrada no me'n recordo ni un dia. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 7:40 am Assumpte: |
|
|
Em sembla que lo del ball és per llei al cine Indi, es a dir, tota pel.lícula india ha d'incorporar un ball durant el rodatge, i estic per dir-te que lo del final feliç tambè te algo a veure, però he estat buscant i no ho he pogut confirmar. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 10:03 am Assumpte: |
|
|
Soulwax: Lo del final feliç t'ho confirmo, és així, és un tòpic del cine de Bollywood. Lo del ball ja no ho sé. Però, a tot això, estem parlant d'un film occidental, no?
Happy:
Tècnica videoclip? Guy Ritchey?....mmm....estem parlant de Danny Boyle, no? o es que he vist la versió índia de la pel·lícula? Suposo que tu sí que hauràs vist "Millones", no? Llavors no entenc perquè et sobta que el tio Boyle utilitzi tècniques videocliperes.....
La peli de l'any? ets un agosarat.
Open your mind, me dius a mí? Quan t'haigues tragat les Grimmrobe Demos, parlarem d'open your mind, si vols.
No he passat un mal rato, he dit que he passat el rato, que és molt diferent.
I per últim, em sembla que no he dit enlloc que no m'hagi agradat el film. He dit que em sembla exageradíssim el ressó mediàtic i que la història no dóna per a molt més. Però en una mica de mala llet
I continuo dient que Bollywood és en B, no en H. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 10:26 am Assumpte: |
|
|
Per cert a los piltrafilles que no heu vist Taxi Driver, dir-vos que este diumenge sense falta vos tanquessiu a casa i mireu tota la saga del millor tándem de la història del cine:
Scorsese - De Niro _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 11:09 am Assumpte: |
|
|
I que em dius de....
Amenábar - Noriega _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 1:49 pm Assumpte: |
|
|
El que s'ha de valorar de Slumdog, és que ha significat una bocanada d'aire fresc, és un petit oasis entre tant de clacissisme, i com a tal, s'ha d'agrair la seva existència.
El que si desitjo és que això no signifiqui una onada de referencies a Bollywood en el futur inmediat, ja que tindrá la seva gràcia, pero no perfavor, que s'acabe aquí el tema hindú...
Benvingut l'estil videoclipero si així disfrutem de pelis com Slumdog ,Snatch, o fins i tot Ciudad de Dios.
Per cert, pa tandem...Pajares i Esteso
Noriega si, però, Amenàbar? Que sería del cine nacional sense ell? És tota una referència.  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 2:33 pm Assumpte: |
|
|
| Bo escrigué: |
| Però Amenábar encara viu? |
Si, està vivint de renta de los otros (de la peli, no de l'altra gent ) i de mar adentro, es comenta que es passa el dia mirant l'óscar i els deu goya que té damunt la ximeneia (tot això dirigint unicament 4 films).
No, en serio, a part de ser el millor director del panorama nacional, està rodant una nova película a l'illa de Malta. Per més info clickeu el link:
http://www.elpais.com/articulo/cultura/Amenabar/prepara/Agora/nueva/pelicula/Malta/elpepucul/20080313elpepucul_2/Tes
| Sommer escrigué: |
| El que s'ha de valorar de Slumdog, és que ha significat una bocanada d'aire fresc, és un petit oasis entre tant de clacissisme, i com a tal, s'ha d'agrair la seva existència. |
Està clar, però com he dit anteriorment, el bombo que li han donat i els 8 óscars és pur marketing per obrir un nou mercat, encara que he sentit que la peli a l'India no ha tingut bona acceptació. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:04 pm Assumpte: |
|
|
Vivito y coleando, i a part de admirar els seus premis , com diu Soulwax..."Perdidos entre libros de Historia y Astronomía durante estos tres años, Fernando Bovaira -productor de la cinta-, Mateo Gil -guionista- y yo hemos acabado atrapados en el Egipto de hace 1.600 años. Es sorprendente comprobar cómo un mundo tan legendario -la Biblioteca de Alejandría, la Vía Canópica, el Faro- parece haber sido condenado al olvido, sobre todo por el cine"
Agora pot ser una de les superproduccions nacionals més cares de la història i a més a més...Rachel Weisz!!!
No tothom treu pel.licula per any com el senyor Allen. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:13 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
| Bo escrigué: |
| Però Amenábar encara viu? |
Si, està vivint de renta de los otros (de la peli, no de l'altra gent ) i de mar adentro, es comenta que es passa el dia mirant l'óscar i els deu goya que té damunt la ximeneia (tot això dirigint unicament 4 films).
No, en serio, a part de ser el millor director del panorama nacional, està rodant una nova película a l'illa de Malta. Per més info clickeu el link:
http://www.elpais.com/articulo/cultura/Amenabar/prepara/Agora/nueva/pelicula/Malta/elpepucul/20080313elpepucul_2/Tes
| Sommer escrigué: |
| El que s'ha de valorar de Slumdog, és que ha significat una bocanada d'aire fresc, és un petit oasis entre tant de clacissisme, i com a tal, s'ha d'agrair la seva existència. |
Està clar, però com he dit anteriorment, el bombo que li han donat i els 8 óscars és pur marketing per obrir un nou mercat, encara que he sentit que la peli a l'India no ha tingut bona acceptació. |
La pel.licula es diu Agora, ja esta acabada, s'estrenarà a la tardò, finals de setembre i principis d'octubre per poder entrar als Oscars, la protagonitza Rachel Weisz, Max Minghella, entre altres.
Més informació a:
http://www.agoralapelicula.com/
Com ha de tenir bona acceptació a l' India ??
Si a la pel.licula, ja ho se, només surt un dels pitjors barris, que per cert ja no existeix i és va fer en ordenador, i els deixen per terra, per això el guiño final, el ball a lo Bollywoodense...
Edito o anex:
Al llegir el comentari de Soulwax i postejant-ho, se m'adelantat el Sr. Summer/Sömmer/Estiu
Editat per darrera vegada per Iceberg el Dc Abr 01, 2009 3:17 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|