Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Danny Boyle - SlumDog Millionaire
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Estrenes
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dc Abr 01, 2009 3:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
Happy:

Tècnica videoclip? Guy Ritchey?....mmm....estem parlant de Danny Boyle, no? o es que he vist la versió índia de la pel·lícula? Suposo que tu sí que hauràs vist "Millones", no? Llavors no entenc perquè et sobta que el tio Boyle utilitzi tècniques videocliperes.....

No em sobta.

Bo Diddley escrigué:
La peli de l'any? ets un agosarat.

Igual sí.

Bo Diddley escrigué:
Open your mind, me dius a mí? Quan t'haigues tragat les Grimmrobe Demos, parlarem d'open your mind, si vols.

Sabia que el "Open your Mind" et faria saltar de la cadira, take it easy
Bo Diddley escrigué:
No he passat un mal rato, he dit que he passat el rato, que és molt diferent.

I espero que a més el rato fos entretingut.

Bo Diddley escrigué:
I per últim, em sembla que no he dit enlloc que no m'hagi agradat el film. He dit que em sembla exageradíssim el ressó mediàtic i que la història no dóna per a molt més. Però en una mica de mala llet Laughing

Bueno, però és que aquí ja entrariem a valor altres coses que ja no són la pròpia pel·li.

Bo Diddley escrigué:
I continuo dient que Bollywood és en B, no en H.

Sí.

I edito: La vas veure ja molt condicionat, és un producte per consumir fresc...estava ja massa revolcat a mitjans i en el propi foro com per no veure-la ja massa condicionat.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dc Abr 01, 2009 11:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
I edito: La vas veure ja molt condicionat, és un producte per consumir fresc...estava ja massa revolcat a mitjans i en el propi foro com per no veure-la ja massa condicionat.

Aquest comentari no li fa cap favor al film... Surprised
Una bona pel.licula, és una bona pel.licula.
Ara i d'aquí trenta anys.
Aquí i a Sebastopol.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dj Abr 02, 2009 12:43 am    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:

2. Ni per asomo es mereix 8 oscars. Això, o es que el tema de la indústria del setè art està pitjor que la musical.

Em de pensar ke pelicules com Titanic tenen 11 oscars k ja m'esplicaras
Tornar a dalt
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dj Abr 02, 2009 7:14 am    Assumpte: Respondre citant

Sento dissentir amic Tahiti: Titanic és un PELICULON.
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dj Abr 02, 2009 9:15 am    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
Sento dissentir amic Tahiti: Titanic és un PELICULON.

Això és tindria que discutir.
La història o guió és normaleta tirant a simplista, Guapo-Pobre-Heroi-Afortunat-Etc coneix a Amargada-Rica o en un estatus molt per damunt del pobre, a punt de casar-se en un Ric que subsanarà l'economia de la familia d'ella, o sigue, que ella és tot faxada. El Ric acabarà sent el dolent de la peli, perque és possarà entre mig dels dos "tortolitos" i trencarà la bona quimica i la passió entre els protagonistes, etc...
Guio de novel.la/culebrón de 4 de la tarde, de Primera Catalana en aspiracions a pujar a Tercera Divisió.
Res de que és un pel.licula romantica i de transfondo van agafar l'història del Titanic, perque pel.licules com aquesta n'hi ha milers.

Els "efectes especials", l'atretzo, vestuari, etc Impresionant, això no ho discutire, però tot lo demés...

No se com la gent pot dir que Titanic és un pel.liculon, perque va guanyar 11 Oscars ??, només 2 d'ells son importants, millor pel.licula que per a mi aquell any hi havien dos com L.A. Confidential o El indomable Will Hunting que eren millor que Titanic inclus Mejor...Imposible si molt m'apretes, i l'altre millor director, tots els demes premis secundaris.
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dj Abr 02, 2009 2:13 pm    Assumpte: Respondre citant

señor Sömmer escrigué:
Esta frase ja l'he vist en algún altre post (crec que era al de El caballero oscuro i al de El intercambio) i crec que no és massa correcta la seva utilització. La diferència entre els telefilms i els films, no sempre está en l'argument, sino, en com es treballa aquest argument. Penseu en l'argument de pel.licules com: Cadena perpetua, En el nombre del padre, Mystic River, Rompiendo las olas, El silencio de los corderos, ...tot possibles telefilms, però en mans de mestres com Eastwood o Von Trier i amb actors com Daniel Day Lewis, Tim Robbins o Anthony Hopkins;es transformen en grans pel.licules.

Llevat de que jo sóc dels que penso que aquesta cantitat d'Oscars sempre és exagerada (no crec que la resta de pel.licules siguin pitjor en tot), crec que ni hi ha res que retreure-li a una pel.licula com Titànic.
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dv Abr 03, 2009 12:41 am    Assumpte: Respondre citant

A Titanic li podien donar l'Oscar de k kuan la van fer a Antena 3 va durar 6 hores Shocked Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt
liliumpool
Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009
Missatges: 364
Ubicació: Lleide

MissatgePublicat: Ds Ago 15, 2009 10:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Tahiti escrigué:
A Titanic li podien donar l'Oscar de k kuan la van fer a Antena 3 va durar 6 hores

l'Oscar li haurien de donar a qui fos capaç de mirar-se-la durant les sis hores. no dic que no m'encanti titanic, però és que ni The Rocky Horror Picture Show, aguantaria tant de rato.

però no venia a parlar-vos d'això, sinò a sumar-me a la llista de gent que ha vist slumdog millionaire (i no ha vist taxi driver).
se m'ha fet dura per lo dura que és, però quan surten orientals faig la vista gorda, així que no la he parat i borrat com faig amb les més properes. no crec que sigui pa tant com va ser la cosa, però m'ha agradat força la història. està bé perquè te fa veure una mica com són o han sigut les coses, però per això ja estan els documentals. una pel.li és per altres coses. m'ha fet recordar una que vaig veure del poble gitano: "swing"
http://es.movies.yahoo.com/s/swing/index-2952.html
sé que no és la secció, però la recomano. en acabar-la vaig pensar lo que diu Bo: "en uns dies no me'n recordaré". però per a la meva sorpresa, anys després encara em ve a la memòria més sovint del que hauria sospitat mai.
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Estrenes Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3
Pàgina 3 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum