| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Ds Mai 09, 2009 2:03 am Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
acabo d'arribar del café del port.
no sé qui era.
no vull ser insultant:
almenys ell tocava, cosa que molts no fem.
però...ha sigut...
uff...
he dit que no volia ser insultant.
així que millor callo.
nois, hem de fer aquesta associació.
el món ens necessita. |
Este en tal de fer diners portaria a tocar a Jesulin de Ubrique el TOA TOA TOA |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Jun 08, 2009 8:06 pm Assumpte: |
|
|
aquesta setmana estava molt enfadada amb els concerts rapitencs. perquè com poden fer concerts alhora cafè i algues? va ser tremendo. per no parlar dels preus de la cocacola. els tickets hauran sigut una gran inversió a recuperar, perquè no pagava tanta pasta per una cocacola desde que vivia a la capital de l'imperi.
PERO BUENO.
los plantroniks, ahir diumenge, a la Dutxa, van ser super guaaaays. personalment me quedo amb el detall del joc de peus del tio dels flecos, el que semblava que hagués de ser el cantant però que trobo que no va cantar molt, tampoc. el guitarra principal, vamos.
també em quedo, clar, amb el bateria-showman que TOCAVA DE PEU. com si no fos prou difícil atinar un pedal de bombo ben assegudet com per a sobre anar brincolant d'una banda a l'altra.
les cançons, guays. quant a so...vaig passar mig concert intentar trobar entre l'escàndol mervallós el so del segon guitarra. i ho vaig intentar sense èxit.
també me molava mil el baix. granate. gros. de caixa gran.
roar.
què contenta estic
aquestos concerts són una benedicció.
vam trobar a faltar a més d'un  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Jun 09, 2009 7:14 am Assumpte: |
|
|
Los Plantronics, concertasso. Ja tinc el disc. Com mola l'spaghetti rock. Estic com lilium, me pensava que vindria més gent. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dt Jun 09, 2009 11:29 am Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Los Plantronics, concertasso. Ja tinc el disc. Com mola l'spaghetti rock. Estic com lilium, me pensava que vindria més gent. |
No s'hauria de treballar en diumenge  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 5:06 pm Assumpte: |
|
|
ningú va anar a Os Haxixins la semana passada? a mi se'm va oblidar  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 11:02 pm Assumpte: |
|
|
Ja ha passat????
Que mal està la nostra agenda de concerts....... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|