| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dv Feb 20, 2009 9:52 am Assumpte: |
|
|
| Sommer escrigué: |
Soulwax escrigué:
Lo de millor película i guió ja ho diré quan vegi les altres!
Amb aquesta regla de tres, tampoc pots valorar els premis al repart, no? Et falten veure les altres actuacions... |
Jo no utilitzo regles de tres, sinó algoritmes polinòmics de grau 5, no en serio, el que volia dir es que les actuacions m'han semblat insuperables (sobretot la mare i la nena) i la película no tant, no la veig tan crítica com semblava en un principi. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dv Feb 20, 2009 1:40 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
| no la veig tan crítica com semblava en un principi. |
Jo també vaig trobar a faltar una mica més de mala llet, però també és cert que més que criticar, ens mostra alguns aspectes, que són tan evidents per si mateixos, que una forta crítica, sería redundant. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Feb 20, 2009 7:19 pm Assumpte: |
|
|
A mi em va semblar que mala llet n'hi ha molta...que el Fesser se va quedar a gust, és un retrat del Opus Dei com mai havia vist jo al Cine, i fet amb un realisme, amb una naturalitat, amb una MALA LLET, que LO-FLI-PAS . _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Feb 23, 2009 1:12 am Assumpte: |
|
|
Tota mala llet és poca quan és per a criticar este tipo de farses, que sembla increible que continuen vigents.  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Feb 23, 2009 5:21 pm Assumpte: |
|
|
Però realment la paraula Opus Dei no es nombra en tota la película, és una crítica molt sutil crec. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Feb 23, 2009 7:26 pm Assumpte: |
|
|
| Però realment la paraula Opus Dei no es nombra en tota la película, és una crítica molt sutil crec. |
Sí es nombra, "la Obra" és el Opus. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Mai 24, 2009 9:24 pm Assumpte: Re: Ganadores de los Premios Goya 2009 |
|
|
Mejor Dirección Novel:
Santiago Zannou por "El truco del manco"
Mejor Actor revelación:
Juan Manuel Montilla "Langui" por El truco del manco
Mejor Canción Original:
A tientas de El truco del manco |
Una bona forma de veure que els problemes no son mai TAN grossos...
Veure al "Cuajo" tirar endavant tot i la seva minusvalía, fa que t'avergonyeixes de queixarte dels "petits problemes" que a vegades sen's presenten.
Está tot una mica impostat, com si ens vulguessen mostrar el que hi ha, cinema verité diuen alguns, social d'altres, no sé... a mi me chirria un poco...
Però la veritat és que he passat una bona estona i m'ha passat molt ràpid...
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|