| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Feb 20, 2009 7:15 pm Assumpte: Bienvenidos al Norte - Dany Boon (2008) |
|
|
Ojo al dato!!!
La pel·li més taquillera de la història de França, superant al Titanic.
Y al veritat, és que és una comèdia com feia temps que no veia, que "te partes" vaiga.
 _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dg Feb 22, 2009 2:56 pm Assumpte: |
|
|
Boníssima Happy, recomanable VO, la vaig veure dijous i em va fer plorar de risa, una comèdia molt ben feta!
"Un extrangero cuando viene al Norte llora dos veces, una cuando llega y otra cuando se va" _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Mar 16, 2009 12:36 am Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
Boníssima Happy, recomanable VO, la vaig veure dijous i em va fer plorar de risa, una comèdia molt ben feta!
"Un extrangero cuando viene al Norte llora dos veces, una cuando llega y otra cuando se va" |
Recomanable no...imprescindible!!
Una comèdia molt disfrutable, però no m'atreviría a calificarla de boníssima; utilitzaría adjectius del tipus...amable, simpàtica, divertida... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Mar 16, 2009 10:29 pm Assumpte: |
|
|
| Sommer escrigué: |
| Recomanable no...imprescindible!! |
No volia posar imperatius però tens tota la raó!!! Encara que alguns juguen en aventatja!!! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dt Mar 17, 2009 12:06 am Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
| Sommer escrigué: |
| Recomanable no...imprescindible!! |
No volia posar imperatius però tens tota la raó!!! Encara que alguns juguen en aventatja!!! |
je,je,je...  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|