Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dt Mar 10, 2009 8:25 am Assumpte:
Happy, a mi em sembla que Sr. Sommer s'ha expressat correctament. Quan parla de l'imaginari, no fa referència al lector, sinó a l'autor, com ell bé diu. No penses amb el concepte "imaginació" (que aquesta sí que seria més pròpia del lector), sinó que sembla que Sommer ha volgut dir "l'imaginarium" de l'autor, o sigue tot allò que l'autor del còmic va posar sobre la graella per crear el còmic: personatges, situacions, escenaris, conceptes...
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Mar 10, 2009 10:52 am Assumpte:
Sí, l'imaginari de l'autor, ja veig que és al que es referia Sommer.
De totes formes, a l'imaginari de l'autor pot apropar-se una adapatació...al que ha vist/imaginat el lector IMPOSSIBLE. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Mar 10, 2009 11:52 am Assumpte:
Recorda que estem parlant de l'adaptació d'un còmic i no pas una novel·la. Sembla obvi pensar que l'imaginari del lector sigui impossible de substraure. Més que res perquè aquesta és la grandesa de la literatura, no? _________________ http://apartament18.wordpress.com
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Mar 10, 2009 2:49 pm Assumpte:
Bo Diddley escrigué:
Recorda que estem parlant de l'adaptació d'un còmic i no pas una novel·la. Sembla obvi pensar que l'imaginari del lector sigui impossible de substraure. Més que res perquè aquesta és la grandesa de la literatura, no?
Sí.
De totes formes, potser no es un abisme tan gran portar un còmic enfront del que és portar una novel·la a la gran pantalla. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Mar 10, 2009 4:06 pm Assumpte:
En la gran diferència de què ja tens l'Storyboard fet. No, en serio, no té res a veure portar un còmic que una novel·la. O no ser que facis alguna lliure interpretació, que pot estar ple de simbolisme, però ja és una cosa més experimental. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dt Mar 10, 2009 9:52 pm Assumpte:
Soulwax escrigué:
Ja vaig dir una vegada que jo no feia regles de tres.
Es que la regla de tres la faig jo.
Si Bo, has agafat la idea. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dj Mar 19, 2009 1:02 am Assumpte:
Per a continuar amb l'experiència Watchmen, i per aquells que, com jo, vam trobar a faltar l'historia del pirata a l'adaptació cinematogràfica...
He trobat això...
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2
Pàgina 2 de 2
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum