| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Mar 09, 2009 6:41 pm Assumpte: |
|
|
Jajajajajaja.....jaca!!!!!!!
Sense aspirar amiga Ballerina: no haca, sinó jaca, com JACK ASS, per exemple. Una jaca, en ja, no en ha.
Però tot i això, lo concepte és "gabardo de 40 braces", que és molt nostre.
Iceberg: Jo portava un cercle al front, no me vas vore? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
balletaballerina Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 03 Feb 2009 Missatges: 66
|
Publicat: Dl Mar 09, 2009 7:38 pm Assumpte: |
|
|
ais menos mal que me ho aclareixes , abans de que faci la garruleta com molt sovint me pasa...i digui que me comprat una jaca. :S
ja m' he d' anar acostumant al parlar rapitenc pero he d' anar a mil per hora amb jaca, gabardo, la mare que va parir al pato de fusta, carabasins, llevar, estar banyat, granar i poquesvergonyes que no sé si és rapitenc o no pero està escrit al meu portal i me fa tope de gràcia... per a què triaria anglés a l' insti pardiez!! _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dl Mar 09, 2009 11:10 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
Jajajajajaja.....jaca!!!!!!!
Sense aspirar amiga Ballerina: no haca, sinó jaca, com JACK ASS, per exemple. Una jaca, en ja, no en ha.
Però tot i això, lo concepte és "gabardo de 40 braces", que és molt nostre.
Iceberg: Jo portava un cercle al front, no me vas vore? |
Si, però dubto si era este cercle:
o este altre:
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 8:38 am Assumpte: |
|
|
Però això no són dianes, tant la del dalt com la de baix?
Jo et parlo d'un altre tipo de cercles, més o menos com este:
 _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 11:00 am Assumpte: |
|
|
Però això no són dianes, tant la del dalt com la de baix?
Jo et parlo d'un altre tipo de cercles, més o menos com este:
 |
L'unic cercle que vaig vere al cap d'un tio va ser aquest:
S'accepten dianes com a cercles o circunferències, o com és diu en rapitenc i ho engloba tot: rodones |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 11:49 am Assumpte: |
|
|
No conec a cap rapitenc que digue "rodones"....deus se l'únic....ahh noooo! que tu ets mig de Benifallet, no? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:02 pm Assumpte: |
|
|
va haver eugues i tios amb parxes de barrufets al front i nosaltres mirant el concert...
ara entenc per què la gent no parava atenció al senyor Munar. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:09 pm Assumpte: |
|
|
| No conec a cap rapitenc que digue "rodones"....deus se l'únic....ahh noooo! que tu ets mig de Benifallet, no? |
No soc mig de Benifallet, és ma mare, cosa que tu si que ets mig de Benicarló
Rodones o Redones, com vulgues, ningu diu cercles o circunferències a la Ràpita, te torno a repetir que no hi ha diccionari Rapitenc... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:24 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
va haver eugues i tios amb parxes de barrufets al front i nosaltres mirant el concert...
ara entenc per què la gent no parava atenció al senyor Munar. |
tia desde cuando dices eugues???????????? me declaro tu fan! _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:24 pm Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
No soc mig de Benifallet, és ma mare, cosa que tu si que ets mig de Benicarló  |
Com me passa últimament en la majoria de coses que intentes explicar, no entenc massa esta frase.
| Rodones o Redones, com vulgues, ningu diu cercles o circunferències a la Ràpita, te torno a repetir que no hi ha diccionari Rapitenc... |
Pos si fa tres missatges vas dir que l'únic diccionari que existia era rapitenc-Lo k+, Lo k+-rapitenc. O sigue que si que n'hi ha un, no?
Veus com me costa seguir-te? Penso que necessites una mica més de claredat. I per tot lo que escrius i intentes explicar, se qui et pot ajudar:
 _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:39 pm Assumpte: |
|
|
Estic flipant en este post! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:50 pm Assumpte: |
|
|
No soc mig de Benifallet, és ma mare, cosa que tu si que ets mig de Benicarló  |
Com me passa últimament en la majoria de coses que intentes explicar, no entenc massa esta frase.
| Rodones o Redones, com vulgues, ningu diu cercles o circunferències a la Ràpita, te torno a repetir que no hi ha diccionari Rapitenc... |
Pos si fa tres missatges vas dir que l'únic diccionari que existia era rapitenc-Lo k+, Lo k+-rapitenc. O sigue que si que n'hi ha un, no?
Veus com me costa seguir-te? Penso que necessites una mica més de claredat. I per tot lo que escrius i intentes explicar, se qui et pot ajudar:
 |
A tu t'afecta algo, no ??? Deus tindre alergia o alguna patologia desconeguda.
1 Punt:
Tu m'has dit que jo era mig de Benifallet, jo te dit que no, que és ma Mare ( no explicare l'arbre genealògic de la meva familia, perque no interesa a ningu ), tu si que ets mig de Benicarló, perque tun pare va neixer allí, fins aqui me segueixes ???
2 Punt:
Lo del diccionari, te dit que és fictici, només n'hi ha 1, però encara no esta editat, és mitologic o una llegenda urbana, com el llibre de les sombres, etc... només existeix per la nit, quant se surt de festa i apartir de les 5 del mati, i si és: LK+ - Rapitenc...per lo tant, el rapitenc cadascu l'escriu com vol, al no hi haure cap regla o cap normativa vigent que digue que allò està mal escrit.
Com per exemple:
domés o només
caquiruxo ( com me va dir una vella un cop ), cucuruxo, caxuxa, etc...
Pd. Ja te vaig dir un cop que tu erets el Guru del Forro, ets més que un ser suprem, millor que el Dr. Sant Francisco ( això és irònic ), ets la veu de la sabiduria, etc
I si no recordo malament, aqui és parla o és parlava sobre un concert que va haver-hi a un local de la Ràpita...
Editat per darrera vegada per Iceberg el Dt Mar 10, 2009 12:52 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:52 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
| Podemos llevar al caballo hasta el abrevadero pero no podemos obligarle a beber |
ara ja sabem qui era el de l'euga _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:54 pm Assumpte: |
|
|
| Podemos llevar al caballo hasta el abrevadero pero no podemos obligarle a beber |
ara ja sabem qui era el de l'euga |
Vos va molar la paraula Jaca, pel que és veu... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 10, 2009 12:58 pm Assumpte: |
|
|
ara ja sabem qui era el de l'euga |
nena si sigues diciendo euga me muero XD _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|