Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dt Mar 10, 2009 1:15 pm Assumpte:
No t'esforces Iceberg, continuo sense entendret. El problema es que penso que, a vegades, no sóc l'únic. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dt Mar 10, 2009 1:20 pm Assumpte:
Iceberg escrigué:
I si no recordo malament, aqui és parla o és parlava sobre un concert que va haver-hi a un local de la Ràpita...
per cert, tinc notícia de que Steven Munar torna a la Ràpita el 3 d'abril.
tocarà a un lloc que es diu districte. és aquell de les pintades realistes a l'entrada? _________________ we can stay a while in Heaven today
I si no recordo malament, aqui és parla o és parlava sobre un concert que va haver-hi a un local de la Ràpita...
per cert, tinc notícia de que Steven Munar torna a la Ràpita el 3 d'abril.
tocarà a un lloc que es diu districte. és aquell de les pintades realistes a l'entrada?
Si, està al costat de l'autoescola St Carles, ho baixant del Pont del Col.legi Carles III
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Mar 10, 2009 8:08 pm Assumpte:
Iceberg escrigué:
No soc mig de Benifallet, és ma mare, cosa que tu si que ets mig de Benicarló
Iceberg escrigué:
1 Punt:
Tu m'has dit que jo era mig de Benifallet, jo te dit que no, que és ma Mare ( no explicare l'arbre genealògic de la meva familia, perque no interesa a ningu ), tu si que ets mig de Benicarló, perque tun pare va neixer allí, fins aqui me segueixes ???
A veure Iceberg, tu no ets mig de Benifallet perquè es ta mare, però Bo sí que és mig de Benicarló perquè és sun pare ???
És que el Pare té més pes??? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Iceberg escrigué:
1 Punt:
Tu m'has dit que jo era mig de Benifallet, jo te dit que no, que és ma Mare ( no explicare l'arbre genealògic de la meva familia, perque no interesa a ningu ), tu si que ets mig de Benicarló, perque tun pare va neixer allí, fins aqui me segueixes ???
A veure Iceberg, tu no ets mig de Benifallet perquè es ta mare, però Bo sí que és mig de Benicarló perquè és sun pare ???
És que el Pare té més pes???
Bueno allí va:
Mun iaio de part de mare, és de Benifallet, i ma iaia es de la Ràpita, per tant, ma mare és mig i mig, no JO.
Sun pare de Bo és de Benicarló i sa mare de la Ràpita, per lo tant, ell és mig i mig.
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Mar 10, 2009 9:18 pm Assumpte:
Iceberg escrigué:
Happy Mondays escrigué:
Iceberg escrigué:
Iceberg escrigué:
1 Punt:
És que el Pare té més pes???
Bueno allí va:
Mun iaio de part de mare, és de Benifallet, i ma iaia es de la Ràpita, per tant, ma mare és mig i mig, no JO.
Sun pare de Bo és de Benicarló i sa mare de la Ràpita, per lo tant, ell és mig i mig.
Tant costa asimilar això ?
Era broma home!! ... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dc Mar 11, 2009 12:35 am Assumpte:
Iceberg escrigué:
Quina desilusió...
Tota la vida pensant-me que havíes nascut a Plovdiv, i ara me'n entero que ets de Benifallet!!!
Plovdiv, BULGÀRIA. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Bueno, ja que vos interesa d'on vinc, o d'on soc, recupero aquest video que va causar tanta risa...Si, ja se que tindria que posar-ho a l'apartat Humor.
A partir del minut 1.21
I aquí el guió:
Jaime Bores: "(...) Pelegrí Pelegrí Pelegrí [Con cara de no créerselo]. Buenas tardes."
Pelegrí Pelegrí: "Buenas tardes."
JB: "Buenas tardes, buenas tardes, buenas tardes."
PPP: "No, no, no, eso no, buenas tardes, claro."
JB: "¿Y lo de Pelegrí Pelegrí Pelegrí, de donde viene este nombre? ¿De donde es usted?"
PPP: "¿Por parte del padre o por parte de la madre? O de donde nací?... O qué?"
JB: "¿De dónde es usted?"
PPP: "Ah!... No de donde vengo?... [Risas] A ver, a ver..."
JB: "Me está vacilando a estas alturas?"
PPP: "Yo, yo, yo vengo de Lleida, Lérida. Eh? Lérida, Lleida, eh? Vengo de allá. Ahora, ¿de donde soy? Donde nací, querrá usted decir."
JB: "Bueno hombre, por activa o por pasiva, de donde es, de donde viene..."
PPP: "No, yo no tengo ningún iconveniente en decírselo."
JB: "¿De donde es usted?"
PPP: "Bueno, normalmente del pueblo donde usted nació, verdad? Eso es lo que quiere saber? O de Lérida? Vengo de Lérida. Claro! Es que... a ver..."
JB: [cabreado] "Vamos a ver... Cuando alguien pregunta de donde es, está clarísimo, señor Pelegrí, es de donde es!"
PPP: "De donde soy."
JB: "¿De donde es usted?" [Voz de fondo: "De donde nació."]
PPP: "De donde nací. [Risas]Ahí está, es que, es que es grande esto. Es que, es que... claro..."
JB: [más cabreado aún] "¡Pero se sobreentiende, Dios mío!"
PPP: "Fíjese. Yo le voy a contestar de donde soy, eh?"
JB: "Sí".
PPP: "Del pueblo de la madre de Carmen Rigalt, que ustedes conocen, amiga de Angeles que está aquí. No tiene más." [Risas] "¿Que más quiere saber?"
JB: "Pues mire, la verdad, creo que voy a dar por zanjada la entrevista, porque es que ha concluído su tiempo, entre, de donde vienes, de donde voy, a donde vas, más arrastrando."
PPP: "Ah, pero, todavía no sabe lo que, lo que... La pregunta esta no se la he contestado todavía?"
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dc Mar 11, 2009 11:26 pm Assumpte:
Eik!!!! Pel que es veu se xala als concerts de Munar, eh? _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dj Mar 12, 2009 5:46 pm Assumpte:
Tahiti escrigué:
lo bo es ke se xala tant ke kasi ningu a parlat del concert en si
Per això no aplaudia ningú al principi, fins que no van aclarir d'on eren tots imagina't!!! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
lo bo es ke se xala tant ke kasi ningu a parlat del concert en si
Per això no aplaudia ningú al principi, fins que no van aclarir d'on eren tots imagina't!!!
Si, perque l'amo del Pub o Bar, sino recordo malament és del Poblet, lo cantant Steven Munar d'on és de les Illes Balears, viu allí o ve d'allí, Bo és mig de jo que se on, Soulwax també tens un arbre genealògic bastant dificil, per no dir de Sr Sömmer, Tahiti 80 deixe-m'ho correr, etc...La Heineken d'Holanda i el Wisky escosés.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3, 4Següent
Pàgina 3 de 4
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum