Publicat: Dg Mar 08, 2009 10:19 pm Assumpte: la màgia del ball
Ballar: Molts humans a la terra mostren etapes de felicitat, i una forma de mostrar aquesta felicitat es ballant... la felicitat i el ball trascendeixen les idees polítiques... es crea un sentiment comú a totes les espècies
"El hombre se ha expresado a través de las artes desde su aparición en la Tierra, y de esta manera manifestado alegrías, tristezas, deseos, emociones, pedidos y agradecimientos" _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
es un baile japonés popular que normalmente se baila en solitario. A diferencia de la mayoría de los clubes, hay movimientos específicos y prefijados para cada canción, y todos deberán hacer los movimientos al mismo tiempo.
El Para Para se identifica por poseer movimientos de brazos mayormente y muy poco movimiento del resto del cuerpo (mover las caderas, o dar un paso hacia el lado), aunque pocas rutinas requieren movimientos más detallados de piernas
I es elque utilitza La casa azul al vídeuuu:
i aquí us deixo un exemple més purista, el Para para pot convertir-se en una cosa molt enganxosa, al japó es balla al mig del carrer i a les discos quan posen algun dels temes (porque son temes prefixats com la Macarena XD ) tothom ho balla, jo fa anys que estic totalment enganxada
_________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
i aqui la meva parapara prefe pero jo no soc friki:
curiositat: els trajes complerts tipo d' animalons amb gorrito i tot es diuen kaigurumi, ambé es moda al Japó _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhhh!!!Iceberg noooooooooooooo!!!!!!! quina porrrrrrrrr! porrrr diosss! no ho havia vist mai, és fascinant! mencantamencantaaa
I m' ha vingut la santa il.luminació de Cristo i crec que es en el HAKA(dioooooooooooooooosssssssssssssss) on es van inspirar per fer aquesta escena de Harry Potter on presenten el equip de Durmstrang!!!
Editat per darrera vegada per balletaballerina el Dj Mar 12, 2009 6:34 pm, editat 1 cop en total
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dj Mar 12, 2009 8:27 pm Assumpte:
balletaballerina escrigué:
pero jo no soc friki
Això ho dius en serio? _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
El destino favorece a los niños, a los locos y a las naves llamadas Enterprise
amén amén Laura Palmer
(SUPERMISSATGE NUMERO 50 I ARA ME CANVIARÀ LA FRASE DE SOTA LOLOLOOO)
Sr Sömmer, no és Friki....és: alienigena/extraterrestre, etc... de bon rotllo bellataballarina no veus que a nombrat la nau Enterprise
Freak = Raro
Alien/extraterrestre = no terrestre
Despres de que el Sr. Soulwax ens mostres l'ultim ball, el Tecktonik ( no farem acudits gratuits ) que és porta als suburbis de Paris, vull recordar aquesta màgnifica cançó i el seu ball tota excitada, ademés crec que és ella qui va inventar aquest ball:
El destino favorece a los niños, a los locos y a las naves llamadas Enterprise
amén amén Laura Palmer
(SUPERMISSATGE NUMERO 50 I ARA ME CANVIARÀ LA FRASE DE SOTA LOLOLOOO)
Sr Sömmer, no és Friki....és: alienigena/extraterrestre, etc... de bon rotllo bellataballarina no veus que a nombrat la nau Enterprise
Freak = Raro
Alien/extraterrestre = no terrestre
Despres de que el Sr. Soulwax ens mostres l'ultim ball, el Tecktonik ( no farem acudits gratuits ) que és porta als suburbis de Paris, vull recordar aquesta màgnifica cançó i el seu ball tota excitada, ademés crec que és ella qui va inventar aquest ball:
I Laura Palmer ( D.E.P. )
bueee que bo el video!!! m' agrada el trocet qe balla tota robotica, quina llàstima que hagi passat de moda el ballar com un robot, era tan guai!!
enga ja que estem amb balls aqui va un altre video amb un ball boig que m encantaaaaa, en els meus somnis mes disparatats es balla així, com al meu planeta
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dt Mar 17, 2009 1:01 pm Assumpte:
y seguimos con la marcha:
reclamo un ball que es divino, es el supeldiscochino
quantes hores de soletat vaig passar intentant fer aquesta coreografia de petita...
per els més madurs queda "el baile olímpico", a la mateixa peli.
**si te abulen los debeles, si te abulen los vecinos, NO TE ABULAS, NO SEAS TONTO, juega al supeldiscochino**
PD- per cert, a Ana li posen els mateixos efectes a la veu que a Marc Bolan i aquests tratjes no tenen res que envejar als de la era espacial de Bowie. reclamo Enrique y Ana a les files del Glam nacional.
he dicho. _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dt Mar 17, 2009 1:40 pm Assumpte:
Tahiti80!
què guay jajaja
me moro per posar-ho en pràctica.
aquest finde tots al Supway, a la una i 17 minuts demanem la cançó i a mover las piernas.
ja podeu anar practicant.
seria una passadaaa
un de cada pal, tots a ballar alhora el Moskou _________________ we can stay a while in Heaven today
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2Següent
Pàgina 1 de 2
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum