Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dt Abr 14, 2009 9:08 pm Assumpte:
acabo d'estar mirant la primera meitat de la mejor juventud i me'n vaig a dormir amb un somriure. gràcies per la recomanació. fa goig poder veure pelis així, agradables de ser vistes, sense necessitat de violència, enfermetat i mort (no vull parlar massa perquè em queda veure la segona part).
el cine actual ha aconseguit que no m'arrisqui a mirar cap film pràcticament. el dia que vulgui veure desgràcies miraré el telenotícies. i de mentres...espero que es recomanin més pel.lícules d'aquest tipus. _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dl Abr 20, 2009 3:27 pm Assumpte:
Jo tampoc he acabat de veure-la, però no sé si he vist el mateix que tú lilliumpool...
Spoiler:
no hi ha violència a les revoltes del estudiants amb la policía?
no hi ha enfermetat dintre les parets dels manicomis que és veuen, o en el pare (aquest cop no tant explícita, però enfermetat igüalment)?
i per últim, lo de la mort, millor ho deixem per a quan acabis de veure tota la peli.
Però de totes maneres una altra bona pel.licula que és recomana en aquest foro...
Per cert, Happy, has vist Novecento? _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Publicat: Dl Abr 20, 2009 8:01 pm Assumpte:
només vaig veure la primera part...
Spoiler:
quan comencen el viatge i aquell treballa a noruega o no sé on i l'altre se'n va a la mili i lo de Giorgia, la que està una mica cap allà i poc més
i havent llegit el teu spoiler decideixo no mirar la segona part. com vaig dir, el dia que vulgui passar por, veure violència i tenir disgustos, em miraré el telenotícies _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dl Abr 20, 2009 8:45 pm Assumpte:
liliumpool escrigué:
només vaig veure la primera part...
Spoiler:
quan comencen el viatge i aquell treballa a noruega o no sé on i l'altre se'n va a la mili i lo de Giorgia, la que està una mica cap allà i poc més
i havent llegit el teu spoiler decideixo no mirar la segona part. com vaig dir, el dia que vulgui passar por, veure violència i tenir disgustos, em miraré el telenotícies
Espero que la mires. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Abr 21, 2009 12:25 am Assumpte:
Happy Mondays escrigué:
señor Sömmer escrigué:
Per cert, Happy, has vist Novecento?
Sí, sí...ja vaig dir que:
Happy Mondays escrigué:
La mejor juventud (2003)
La que podem considerar el "Noveccento" contemporani.
I que tal?
lilliumpool escrigué:
i havent llegit el teu spoiler decideixo no mirar la segona part. com vaig dir, el dia que vulgui passar por, veure violència i tenir disgustos, em miraré el telenotícies
No entenc la teva posició...
el que estás dient és equiparable a tancar "Maus" d'Spiegelmann perque m'emociona, apagar l'ipod perque hem cau una llàgrima al sentir "No more affairs" dels Tindersticks, o tancar els ulls devant del crit de Munch perquè m'angoixa... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
Publicat: Dt Abr 21, 2009 10:43 am Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
No entenc la teva posició...
el que estás dient és equiparable a tancar "Maus" d'Spiegelmann perque m'emociona, apagar l'ipod perque hem cau una llàgrima al sentir "No more affairs" dels Tindersticks, o tancar els ulls devant del crit de Munch perquè m'angoixa...
mmm és que no tinc res en contra d'emocionar-se o angoixar-se. és davant les representacions fictícies de les realitats més dures: enfermetat, assassinat...m'agradaria estalviar-me aquestes experiències es la vida real, però com no puc, me les estalvio en la pantalla.
tu parles de sensacions, que són la salsa de la vida i que ens fan més humans i augmenten la capacitat de comprensió.
jo parlava de pors viscerals, que et poden alterar el sistema orgànic o, si més no, treure't la son o fer-te més patidor...almenys a mi em passa. _________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dt Abr 21, 2009 3:27 pm Assumpte:
És una llàstima, perquè, per culpa d'aquesta prominent sensibilitat a flor de pell que deus tenir, no pots gaudir de pel.licules com La lista de Schindler, de Tarantino, de Scorsese o del 75% del cine actual. No? _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dt Abr 21, 2009 4:39 pm Assumpte:
Però pot veure tota la filmografia de Walt Disney..., jo estic d'acord en Sömmer i penso que és una llàstima que et pergues això, però per un altra banda no tornaria a veure pel.licules estil la saga Saw. No se, crec que és difícil de delimitar. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Publicat: Dt Abr 21, 2009 9:05 pm Assumpte:
Soulwax escrigué:
Però pot veure tota la filmografia de Walt Disney...
Home, si tenim en conte el que li passa a la mare de Bambi...
És broma lilliumpool!!! _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
Publicat: Dt Abr 21, 2009 11:42 pm Assumpte:
desde lo de mufasa no sóc la mateixa...
mira, és una cosa molt de dins, no ho puc evitar, no és per protestar ni per fer-me l'especial. tot va començar mirant el club de la lucha fa uns anys i havent-la de parar per anar a vomitar (que ningú pateixi perquè tot i no veure-la sencera, em van posar el tram final).
desde llavors és algo que em passa amb aquest tipo de temàtiques i, pensant-hi, veig que és un tema de por a que es facin realitat o d'empatia cap als qui sí les passen. he fet excepcions com kill bill, tot i que en la 2, quan
Spoiler:
l'enterren viva i ha de sortir a cops de puny
, quasi desisteixo i, definitivament, amb la de vegades que m'ha tornat al cap aquella escena, crec que no va valer la pena. pensar que hi hagut milers de persones i segur que encara avui dia les hi ha, que ho han passat en la seva pròpia pell i que no van tenir el mateix desenllaç que uma...aquesta idea fa que se'm treguin les ganes de veure pelis.
sé que el cinema és bo i puc apreciar una bona peli, només que crec en un cinema lliure de desgràcies igual que crec en un món lliure de desgràcies o, almenys, sense aquella maldat que es veu en les pelis i en la política.
i sí, sóc una mica bleda _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dc Abr 22, 2009 8:00 am Assumpte:
Una realitat (o ficció, com es vulgui) lliure de desgràcies no és realitat. La desgràcia és inherent, així com la maldat o el dolor. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3Següent
Pàgina 1 de 3
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum