| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Mar 24, 2009 1:54 pm Assumpte: BOOKING ON TUESDAY |
|
|
A vore companys, acabo d'enterar-men de que Peter Broderick (vaig recomanar el seu disc en aquest foro, està a l'apartat de discoteca virtual) està buscant dates per tocar per Espanya. Peter Broderick estarà tocant al GEA festival de Tarragona l'11 de juny, i està buscant dates entre el 14 i el 23 de maig per Spain.
Un paio que ve totsol en una guitarra i quaranta mil catxibatxes tampoc pot costar massa diners, penso jo.
Pot ser hauríem de fer un pensament en serio sobre la possibilitat de montar algo per poder portar a artistes que passen de nord a sud i que perfectament podrien parar a mig camí.
Això sí, no qualsevol, sinó quells que es desprenen del nostre bon gust, per suposat.
Què en penseu? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dt Mar 24, 2009 9:54 pm Assumpte: |
|
|
Sí,
Ja saps que penso igual que tu, tal com vaig publicar l'altre dia, ara caldria marcar una "hoja de ruta".
I per cert...estic en contacte ja amb el manager de Darren (que em va contestar vaiga!! - via myspace -), i a la espera de que li explique a ell i em digue quines són les condicions de contractació. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dv Mar 27, 2009 11:16 pm Assumpte: |
|
|
Sobretot dieu ke aqui se menjar de puta mare.
SI ES ANGLES , AL DE MARINES
SI ES FRANCES, A LA LLESCA I MES
SI ES AMERICA , A LA LLANÇOLA MENJARA
Fora broma la veritat que no crec que tinguen moltes pretencions,aixo si com a minin ( parlo per una experiencia passada a l,iguana ) sen van uns 300 euros.rancho+copes (aixo es lo mes car)+catre.
Lo important es voler fer-ho,despres trobar lo lloc on tocar i finalment dirvos que em teniu per a lo que necessiteseu.
De veritat trobo que ho podriem intentar.
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Mar 29, 2009 7:06 pm Assumpte: |
|
|
Ja vos puc dir que, administrativament, ja tinc tot el que ens fa falta. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dg Mar 29, 2009 8:29 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Ja vos puc dir que, administrativament, ja tinc tot el que ens fa falta. |
Paga pueblooooooooooooooooooooooooooooo, o sino, li podem dir: al Presidente, jaja... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dg Mar 29, 2009 9:33 pm Assumpte: |
|
|
| Ja vos puc dir que, administrativament, ja tinc tot el que ens fa falta. |
Grande Bo! _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
balletaballerina Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 03 Feb 2009 Missatges: 66
|
Publicat: Dl Mar 30, 2009 10:23 am Assumpte: |
|
|
vaya mafia me teniu muntada _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jevington gardens Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 46
|
Publicat: Dl Mar 30, 2009 6:59 pm Assumpte: |
|
|
hola, de que es parla per aquí? trobo que és una bona idea lo de fer-los parar a mig camí, però la pasta qui la posa? I els locals? no vull ser negatiu només m'interessa saber si ja teniu totes estes coses lligades.
Si puc ajudar en algo ja sabeu on soc només m'ho heu de dir.
P.D. Happy, Darren millor que passe de llarg, jejejeje |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Mar 30, 2009 8:58 pm Assumpte: |
|
|
amic jevington,benvingut sense tu este foro no era lo mateix,a vore si t,animes i fots contra les cordes a bo i happy.
AMIC BO SI TENIM QUE COLABORAR,explica tots los detalls.
Explicauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 7:14 am Assumpte: |
|
|
amigatxos, tranquils que us ho explicaré tot, però ara no, que no puc.
Només vull donar la (re)benvinguda a un dels grans d'este foro (i això que no ne som molts, jeje!): Jevington, t'espero en ganes!  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 9:38 am Assumpte: |
|
|
Jo tambè estic en vatros, a més, sóc un gran relacions públiques!!  _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 10:20 pm Assumpte: |
|
|
Bueno, aquells que heu demostrat interès en aquest assumpte, ja teniu a la bústia privada un missatge inicial, per començar a debatre sobre el tema.
Amic jevington, tema pasta i locals es como Fuenteovejuna, hem d'anar tots a una. O sigue que no hi ha res mirat (encara).
Si algú més està interessat, que ho faci saber. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jevington gardens Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 46
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 11:34 am Assumpte: |
|
|
Bueno, aquells que heu demostrat interès en aquest assumpte, ja teniu a la bústia privada un missatge inicial, per començar a debatre sobre el tema.
Amic jevington, tema pasta i locals es como Fuenteovejuna, hem d'anar tots a una. O sigue que no hi ha res mirat (encara).
Si algú més està interessat, que ho faci saber. |
jo crec que un cop hi hagi tota la gent interessada en tirar aquest projecte endavant, lo millor seria quedar per fer una canya i parlar-ho en persona i començar a treballar seriosament.
(les canyes les paga happy)
Una pregunta, no hi ha ja una associació que es dedica a montar concerts i altres esdevediments aquí al poble? ara no recordo el nom, no crec que s`ho prenguen malament però vivim a un poble i ja se sap el que passa,
m'enteneu, no?
VINGA ENDAVANT!!! COMENÇEM JA !!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 12:39 pm Assumpte: |
|
|
No entendria que s'enfadessen, tot i viure en un poble, com tu dius. Jo, per exemple, no em sento gens (GENS) identificat amb quasi bé tot el que fan. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|