| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:19 pm Assumpte: |
|
|
Mentre que no anem a fer les birres proposades per Jevington (suposo que també patrocinades per ell), per poder parlar del tema s'ha fet una secció al foro, per veure-la/escriure/debatre s'ha de pertanyer al grup d'usuaris "Booking on tuesday", els que esteu interessats ja en formeu part (els que heu escrit en aquest post), segur que heu rebut un mail i quan esteu navegant després de fer el "Log in", ja ho veieu (baix de tot), la resta, sí també voleu aportat i esteu interessats només ho heu de dir. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:24 pm Assumpte: |
|
|
| L'associació es diu TORNAI i suposo que no s'enfadarien, perque no te res a veure una cosa amb una altra. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:26 pm Assumpte: |
|
|
Eiiii Happy Happy, que jo estic posat al marró del primer dia!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:31 pm Assumpte: |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
Eiiii Happy Happy, que jo estic posat al marró del primer dia!!  |
Sí, i per això ja formes part del grup, un cop fet el log in has de veure un nou apartat baix de tot: "Booking on Tuesday" _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:36 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| señor Sömmer escrigué: |
Eiiii Happy Happy, que jo estic posat al marró del primer dia!!  |
Sí, i per això ja formes part del grup, un cop fet el log in has de veure un nou apartat baix de tot: "Booking on Tuesday" |
Hey!!! que jo també vull formar part de...del grup |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:41 pm Assumpte: |
|
|
Ok Iceberg, afegit. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 3:56 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| Ok Iceberg, afegit. |
Jeje, gràcies amic...
Per cert, vos deixo un link: http://www.myspace.com/carlalalandy la conec personalment...No se, ja direu algo, però no me mateseu |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dc Abr 01, 2009 5:56 pm Assumpte: |
|
|
puc jugar?
estic totalment compromesa amb la música _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|