| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 10:25 am Assumpte: |
|
|
No sé que enteneu per publicitat. A Tarragona hi havia cartells (això els vaig vore jo, des de Pere Martell a la Plaça de la Font) i estic convençut que a totes les facultats també hi havia publicitat. El que em sembla impropi es pensar en montar un festival que perd diners i alhora queixar-se perquè no hi ha publicitat.
Jo no em queixo de què no hi hagi gent. El que em queixo és de la gent que després criticarà que no es fan concerts "del rollo", que dirà que tot és una merda, que no es fa res i totes estes tonteries i després se quedaràn a casa mirant "Sálvame".
És d'això que em queixo. Però la veritat, si ho penso fredament, em pot més l'individualisme extrem del que sóc propietari i pensar: a la merda.
Els diners per pagar els grups no depenen de l'assistència de la gent, habitualment, quan parlem d'este tipus d'events.
Lo Senglar Rock (modo Ira Kaplan On) "és pura merda" (modo Ira Kaplan Off). Sense ofendre, però m'apetia dir-ho
PS: Això de la ignorància lligat a la falta d'informació és molt perillós. No per tenir més informació deixaràs de ser un ignorant: el veritablement important és formar-te un criteri propi i personal, que t'ajudi a navegar per aquest mar d'informació sense filtre que és la nostra societat actual. Però això ja són figues d'un altre paner. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 11:18 am Assumpte: |
|
|
(modo Liliumpool on)Piquito de Oro(modo Lilumpool off), et veig una mica indignat, però la realitat és una. Jo penso que hi ha de tot una mica, desidia, mirar-se el melic, i falta de públic en general (no es fan coses perquè no hi ha el públic)
Respecte al Senglar Rock, crec que durant anys sabien molt bé qui eren i a quin públic estaven orientats, així que funcionava la mar de bé.
"Sálvame" no sé que és, però amb el nom ja paga!!! _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 11:31 am Assumpte: |
|
|
Indignat, possiblement. Més pels comentaris de per aquí que no pel tema del festival.
La realitat mai és una: a les 12:00 del 15 de juny de 2009 hi ha 6.917.732.612 realitats. Conseqüències del fet subjectiu.
Tens tota la raó en això que comentes del Senglar Rock. A la que van vulguer contentar a todos los públicos, debacle general. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 12:35 pm Assumpte: |
|
|
pos a això em referia. també opino que el senglar rock és una merda. però m'agrada patti smith i m'agrada ocean colour scene. la entrada em sortia barata. ho valien ells i alguns altres tb.
també són una merda los 40 principales i de vegades sonen coses que no crec que ho siguin. al finalpenso que el que importa és treure el disfrute del que ens agrada i ignorar lo que ens fa patir. perquè si ens posem a discutir del que és una merda i el que no i de la manera en què cadascú som individualistes i les cotes a les que arribem en aquest aspecte, apreciadíssim contertulià, crec que ens en faríem creus tots i que al final el més apropiat decidiríem que és quedar-se a casa fent ves a saber què.
| Bo Diddley escrigué: |
| El que em sembla impropi es pensar en montar un festival que perd diners i alhora queixar-se perquè no hi ha publicitat |
Els diners per pagar els grups no depenen de l'assistència de la gent, habitualment, quan parlem d'este tipus d'events.
|
quan dic diners per a pagar els grups em refereixo a diners per a montar el evento. per algo han de servir els diners de les entrades.
però vaja, que el que vol està informat ho pot estar sense gran esforç, això està clar.
a més, que parlo per parlar, perquè feia dos dies que ningú postejava res i ja se m'havien acabat els temes extra
cuchi cuchis _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 12:51 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| també són una merda los 40 principales i de vegades sonen coses que no crec que ho siguin |
Dis-me que no és veritat. Los 40 subnormales (i bodrios vomitius similars) és un dels càncers més importants que pateix la cultura musical del país. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 1:22 pm Assumpte: |
|
|
| la bim bam bum escrigué: |
| i de vegades sonen coses que no crec que ho siguin. |
astrud. suede. bernard butler. jo què sé. fa molts anys que no escolto la ràdio xD los white stripes tb els he sentit per los 40.
i també pignoise.
jeje, això últim era un gag.
viaje a los sueños polares era de los 40 quan jo feia bup (no sé ara) _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 2:25 pm Assumpte: |
|
|
| La realitat mai és una: a les 12:00 del 15 de juny de 2009 hi ha 6.917.732.612 realitats. Conseqüències del fet subjectiu |
La realitat del festival (i no filosofem), i d'aquest tipus d'events, ja fa temps que vaig deixar de pegar-me el cap contra la paret, és una qüestió demanda-oferta, o ja públic o no el hi ha...i la veritat és que no el hi ha, o si vols, aquest no es mobilitza, o si vols a aquest el supera anar a un lloc amb un aforo superior a 15 persones, o si vols aquest va al Primavera però no a allò que fan al costat de casa, etc, etc, etc... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 3:29 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| a aquest el supera anar a un lloc amb un aforo superior a 15 persones, |
that's me _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 4:59 pm Assumpte: |
|
|
| Bo escrigué: |
| La gent del rollo no està per la promoció, ni penso que la gent que monta el festival ho faci per llevar la vena dels ulls al populatxo general. |
Vull aclarir abans de res que el comentari següent va dirigit a la gent del rotllo i no a cap forero en particular:
La soberbia consiste en concederse más méritos de los que uno tiene. Es la trampa del amor propio: estimarse muy por encima de lo que uno vale. Es falta de humildad y por tanto, de lucidez. La soberbia es la pasión desenfrenada sobre sí mismo. Apetito desordenado de la propia persona que descansa sobre la hipertrofia de la propia excelencia. Es fuente y origen de muchos males de la conducta y es ante todo una actitud que consiste en adorarse a sí mismo: sus notas más características son prepotencia, presunción, jactancia, vanagloria, situarse por encima de todos lo que le rodean. La inteligencia hace un juicio deformado de sí en positivo, que arrastra a sentirse el centro de todo, un entusiasmo que es idolatría personal.
Por Enrique Rojas, catedrático de Psiquiatría.  _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jun 15, 2009 7:20 pm Assumpte: |
|
|
soulwax, la sobèrbia és la xispa de la genialitat, i a més és positiva (opino) quan és la conseqüència de l'autoestima basada en el coneixement d'un mateix i en el coneixement de les causes que porten a un a fer el que fa.
si no m'agrado a mi mateix: evoluciono per agradar-me. i evolucionaré fins que m'agradi a mi mateix, fins a ser perfecte segons els meus cànons. si no ho faig, m'estic malversant, estic ofenent a la creació que m'ha donat la vida meravellosa que jo utilitzo per a no ser perfecte. si ho faig (assolir els meus cànons) i ho aconsegueixo no tinc més remei que creure que sóc perfecte (segons els meus cànons) i la sobèrbia es deixarà notar o no, però existeix. si part d'aquest cànon és la sinceritat, s'haurà de deixar notar la felicitat amb l'estat propi de l'ésser (diga-li així, diga-li autosatisfacció diga-li sobèrbia) en tot el que s'ha fet a sí mateix a mida, és a dir, el que actua a cada segon amb coneixement de causa.
diga'm tres genis que no fossin superbs.
liliumpool-outsider i tot i així insider
edito perquè hi he estat pensant i la veritat és que no sé a què ve lo de la sobèrbia. no crec que ningú d'aquí s'adapti a aquella definició ni tampoc als meus matisos. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 7:38 am Assumpte: |
|
|
Bravo Lilium per l'exposició. Clara i certera.
Soulwax, no és per marejar més la perdiu, però jo tampoc se a què ve això de la sobèrbia. I encara lligo menys la definició feta per un psiquiatra soci numerari de l'Opus Dei (fet que em sembla, si més no, i en els temps que corren, molt significatiu del seu quefer científic, per molt catedràtic que sigue).
Si el que et molesta és això de la vena als ulls del populatxo, em sembla que t'ho has entès malament. La vena a la que jo faig referència no és una vena de la "veritat" o de la "realitat real" ni res paregut. Faig referència a la vena que posen les grans corporacions per a mantindre al ramat menjant de les seves collites i mantenint-los pels camins que ells obren, dificultant que aquestos puguin alimentar-se per si sols o de triar el camí que més li convingui, per molt estret que sigui.
Suposo que en això estarem d'acord. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 11:54 am Assumpte: |
|
|
| per molt catedràtic que sigue. |
No ho és, ell s'autoanomena, però la Uni diu que mai en la vida ha tingut tal càrrec.
Per cert, a mi em va agradar el que va escriure Bo sobre la seva visita al GEA festival.
Crec que és mot més interessant parla dels problemes als que s'enfonten aquests tipus de festivals, que no donar-li voltes a lo que és o no és sobèrbia. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 12:17 pm Assumpte: |
|
|
Agraït pel suport documental, Happy. Jo també prefereixo parlar del festival en sí, però vist que s'ha tornat a treure el tema de la sobèrbia, m'ha semblat idoni contestar, atès que a Zack també li pareixia encertat el comentari de Soulwax. Com que a Soulwax ja li vaig explicar la meva opinió en persona, he pensat que Zack també ho havia de conèixer.
That's all, folks! _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 5:54 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| diga'm tres genis que no fossin superbs. |
Xavi, Iniesta i Messi!!!
| Bravo Lilium per l'exposició. Clara i certera. |
Estamos deacuerdito en que estamos en desacuerdito!
| Soulwax, no és per marejar més la perdiu, però jo tampoc se a què ve això de la sobèrbia. I encara lligo menys la definició feta per un psiquiatra soci numerari de l'Opus Dei (fet que em sembla, si més no, i en els temps que corren, molt significatiu del seu quefer científic, per molt catedràtic que sigue). |
Lo de la sobèrbia era per agitar una mica el foro que el trobava desampara't com et vaig dir en persona tambè i lo de l'Opus pues mas maderaaa!
Si el que et molesta és això de la vena als ulls del populatxo, em sembla que t'ho has entès malament. La vena a la que jo faig referència no és una vena de la "veritat" o de la "realitat real" ni res paregut. Faig referència a la vena que posen les grans corporacions per a mantindre al ramat menjant de les seves collites i mantenint-los pels camins que ells obren, dificultant que aquestos puguin alimentar-se per si sols o de triar el camí que més li convingui, per molt estret que sigui.
Suposo que en això estarem d'acord. |
Tambè em va molestar el comentari dels perros flauta! en referència a lo de la vena, d'acord, però donaves a entendre lo altre (de la "veritat"), però tambè es veritat que Un pueblo analfabeto es un pueblo fácil de manejar.
Tots d'acord, ara nomès cal que Zack (mi único lacayo) ho confirme i tema resolt, ja ens podem centrar amb el festival en sí! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 9:19 pm Assumpte: |
|
|
| ho confirmo. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|