| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dv Abr 17, 2009 6:24 pm Assumpte: locura vs art |
|
|
obro debat:
una vegada més em ve al cap la mateixa pregunta, avui a causa d'això: http://www.swissinfo.ch/spa/suiza_y_el_mundo/internacional/Un_jurado_declara_a_Phil_Spector_culpable_de_homicidio.html?siteSect=143&sid=10570482&cKey=1239696823000&ty=ti
i us la plantejo:
és el potencial artístic directament proporcional al grau de locura?
o, millor dit, a veure qui sap tres artistes que REALMENT siguin dignes de passar a la història per les seves obres d'art (segons el vostre criteri) i no siguin potser també dignes d'unes vacances pagades en un spa amb monitor de ioga i relaxació (per no dir un psiquiàtric, que ja està passat de moda).
també són benvinguts els de l'altra banda, és a dir, als que se'ls en va l'olla però gràcies al cel les seves obres ens arriben.
els meus tres assenyats (ho he buscat al diccionari castellà-català):
Bowie, ¿Tim Burton?<-- no sé on encabir-lo, mmm...no se'm acuden més
els meus tres tarats divins:
Dalí, Phil Spector, Jim Morrison _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Abr 20, 2009 11:06 am Assumpte: |
|
|
Abastar l'art en general pot ser sigui massa complicat.....jo et puc dir dos sense els quals no hi hauria "bendita locura" al món de la música: SYD BARRETT i BRIAN WILSON.
Per a mí, dos dels locos que més han influenciat el signe musical del segle XX. Un ja no hi és, i l'altre, només de "cuerpo presente". Això sí, casi se'm salten les llàgrimes a l'escoltar en directe "Good Vibrations" o "God Only Knows", 2 top 5 de les meves cançons preferides de tots els temps. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Abr 20, 2009 1:38 pm Assumpte: |
|
|
vos deiexeu dos locos per excelencia.un lo sempre nostre estimat IAN CURTYS ( no pedre lo temps explicant res de lo que ja sabeu) i l,altre del panorama nacional lo mes loco per excelencia lo nostre estimat POCH (membre i fundador dels genials i a la vegada grup de culte oblidad per quasi tothom DERRIBOS ARIAS ) Aqui deixo lo parte medic
Poch "Pochete" recibió este nombre en su juventud por su caracter enfermizo. A mediados de los 80, a Poch se le diagnosticó la Enfermedad de Huntington, un mal degenerativo del sistema nervioso que altera la cognición y la movilidad y que le llevaría a la muerte en 1998.
aquells que no tenen temps ,absteniuvos de la musica de derribos arias
aquells que troben temps on los altres no el tenen doneu una oportunitat a derribos arias |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dl Mai 04, 2009 4:31 pm Assumpte: |
|
|
No oblideu a Daniel Johnston
Su música ha sido aclamada por David Bowie, Yo La Tengo, Sonic Youth, Eddie Vedder, Beck, Spiritualized, The Flaming Lips, Bright Eyes, y Matt Groening. Kurt Cobain alabó el trabajo de Johnston, y a menudo lució una camiseta con la imagen de la carátula de uno de los primeros discos de Johnston Hi, How Are You?.
Ira Kaplan tambe porta aquesta samarreta  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dt Jun 09, 2009 2:15 pm Assumpte: |
|
|
| byjota escrigué: |
| lo nostre estimat POCH (membre i fundador dels genials i a la vegada grup de culte oblidad per quasi tothom DERRIBOS ARIAS |
byjotaaaa:
ahir em vaig trobar amb un grup que potser et pot agradar (i trobo que van a algun festival d'aquestos...sonar?):
http://rapidshare.com/files/242599991/el_mitco_culo_-_tar_ntula.mp3.html
es diuen tarántula.
la cançó m'ha encandilat _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 09, 2009 5:16 pm Assumpte: |
|
|
Tarántula vs La Orquesta del Caballo Ganador van el sónar divendres 19. Tarántula és la banda on toca Joe Crepúsculo i La Orquestqa mooooooola molt. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Jun 10, 2009 1:49 am Assumpte: |
|
|
joe crepúsculo mmmm _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 2:26 pm Assumpte: |
|
|
seguint amb el tòpic:
ahir vaig llegir una frase que em va fer molta gràcia, lo qual no vol dir que estigui del tot d'acord, però té certa concordància amb les meves paraules en un parell de posts (tot i que aquesta frase és molt més radical):
"...el tránsito medianímico (parla de mediumnitat: comunicació amb esperits) es un equivalente de la histeria, como la inspiración genial es el acceso epiléptico sobre un fondo de neurosis" (Lombroso) _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jun 22, 2009 1:07 pm Assumpte: |
|
|
m'agrada "acceso epiléptico sobre un fondo de neurosis". ho trobo poètic tractant-se de descripció de la genialitat.
a més, mira la foto de Poch una mica més amunt i nega'm que és possible que tingui algo de cert xD _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
BeNDeR Ma mare no sap que anava al SubWay

Registrat: 03 Gen 2009 Missatges: 16
|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 7:44 am Assumpte: |
|
|
crec k és inevitable locura i art, és lo k marca la diferencia, sure
jo em kedo a nivell musical amb joy division, kraftweerk i einsturzende neubauten la van liar molt, passo mil de tostones beatles i conyins stones, puaj! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 8:42 am Assumpte: |
|
|
Tostones Beatles, Bender? Tu ets dels que s'ha cansat de Twist And Shout i de Help, no?  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
BeNDeR Ma mare no sap que anava al SubWay

Registrat: 03 Gen 2009 Missatges: 16
|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 9:41 am Assumpte: |
|
|
| de tot ells, no puc amb akestes viejas glories k es creuen inventors de la "penicil·lina" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 5:00 pm Assumpte: |
|
|
aaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyy
los beatles són la REHOSTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
colla de desagraïts blasfems _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|