Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

locura vs art
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dt Jun 23, 2009 10:55 pm    Assumpte: Respondre citant

BeNDeR escrigué:
de tot ells, no puc amb akestes viejas glories k es creuen inventors de la "penicil·lina"

Bo escrigué:
Si en tens de raó......

Vatros si que sou modelnos, campeons...
I no gent com jo, que encara es posa el Sgt. Peppers per a disfrutar de POP en majuscules...
Aaaayyyy...que carca soc... Cool
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dc Jun 24, 2009 3:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Amic Sommer, detràs del coll tens un botó que ara mateix el deus tenir en off: és el de la ironia. Apreta'l i después torna a llegir els meus missatges. Laughing
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dc Jun 24, 2009 4:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Shocked Shocked Shocked Òstia!!! Tens raó...CLICK!... .... ..... .... ...... .....
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
liliumpool
Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009
Missatges: 364
Ubicació: Lleide

MissatgePublicat: Dj Jun 25, 2009 10:22 pm    Assumpte: Respondre citant

reprenc el tema, que cada vegada em té més encuriosida
buscant informació sobre la bipolaritat i sense esperar trobar relació amb tot això, he donat amb aquest text d'un tal Carles Cornejo:

"La dopamina en concentraciones elevadas es responsable de las capacidades artísticas, de la fantasía, de lo absurdo, lo extraordinario, es una molécula potenciadora de la locura. Para estimular la dopamina, se debería dejar volar la imaginación y los sentimientos.
- Las fases de manía se caracterizan por un exceso de la dopamina, aparte de otros neurotransmisores.
- Las tradiciones ascéticas ancestrales de todas las religiones han utilizado técnicas muy concretas para elevar las concentraciones de dopamina, técnicas tales como el ayuno, la fijación en un punto luminoso (una vela), la repetición monótona de un mantra, las postraciones, el aislamiento sensorial, la danza, la música, el esfuerzo físico, la meditación , la contemplación, el sexo, las drogas, etc. En todas estas técnicas se intenta el encendido dopaminérgico del celebro, que nos conduce a experiencias fuera de lo normal, en las que las ideas se suceden en cascada.

- En la alerta hipomaniaca, en ese instante de emergencia todo puede parecer maravilloso, y las sincronicidades se suceden, es el momento en que el artista puede hacer sus grandes obras, el poeta crea sus más fantásticos escritos, el místico conecta con la trascendencia, pero no se puede pasar el límite, se ha de saber recurrir en ese momento a los neurolépticos y a las urgencias psiquiátricas"

wow. de la mà, locura i art. però què perillós. com diu fangoria, el glamour de la locura es pasajero:

- Existen místicos y chamanes de todas las épocas que saben entrar y salir “del otro lado” sin problemas, pero el psicótico se pierde, es como un barco a la deriva hipnotizado por las ideas que le absorben en ese momento, y el lugar donde acaban es en el hospital psiquiátrico.
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Jun 26, 2009 7:24 am    Assumpte: Respondre citant

Locos acabarem natros en tant de text psicomortal.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dv Jun 26, 2009 9:47 am    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
Locos acabarem natros en tant de text psicomortal.

Sí, aquí s'escriu i s'escriu, però a la que ho mires en una mica de perspectiva, també et quedes una mica parat (parlo per mi), de cap on deriven alguns dels temes.

Liliumpool, d'aquí quatre dies si et veiem pel way en trance no hem de fer res no?, deixar fer i ja està.
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Ds Jun 27, 2009 12:21 pm    Assumpte: Respondre citant

bueno, crec no haver sortit de tòpic. a mi m'interessa saber com ho fa la gent per a ser geni. els lloeu i us canvien la vida, però us exposo possibles explicacions de la seva genialitat i intento obrir debat al respecte i em dieu això?
crec que és injust i poc respectuós cap a les seves vides i obra, per no parlar de mi, i em refereixo al comentari teu, Happy.
però si no us interessa no tinc cap necessitat d'escriure al respecte. amb llegir tinc més que suficient.

... my librium and me and my est makes 3 ...
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Jun 29, 2009 7:26 am    Assumpte: Respondre citant

Ei lilium, disculpa l'hachazo, però em vaig quedar semimarejat quan ho vaig llegir. Sorry camellorry.

Això sí, intentar buscar una explicació racional i emprírica (tot i que amb una metodologia molt poc científica) a la genialitat està a l'altura de les disquisicions de Nietzsche sobre l'existència o no de Déu. I això em sembla a la mà d'uns pocs (dels que sí són genis, exacatament).
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dl Jun 29, 2009 11:56 am    Assumpte: Respondre citant

exacatament o no, a genis van arribar als 50. tinc 25, dona'm temps Cool no pretenc arribar a geni però mira, la curiositat em goberna, i també l'admiració, i tot el coneixement que m'enduc i la utilitat que li trobo, que és molta, en el dia a dia, ja valen la pena.
sense aspiració no hi ha desig satisfet.

ja no vos ajunto. només a sömmer, que em va ensabonar molt dissabte xD
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum