| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dj Ago 28, 2008 8:58 pm Assumpte: Funny Games |
|
|
Diumenge passat vaig poder veure la revisió que ha fet Haneke de FUNNY GAMES (identica a l'original) i la veritat és que el nivell d'angoixa que et posa al cos fa temor de veritat. Si no l'heu vist i vos agrada el thriller psicològic violent, no vos podeu perdre. Un must!
Vos deixo un link amb info:
http://wip.warnerbros.com/funnygames/ _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Set 01, 2008 8:39 pm Assumpte: |
|
|
Un must, bueno, no he vist el remake, pero sí he llegit que és calcat a la original: http://www.filmaffinity.com/es/film315125.html, que per cert, sí vaig veure...
A mi Haneke m'agrada, fa temps vaig veure La Pianista, i farà més poc Caché...trobo que és brillant sempre, encara que s'ha de reconèixer que les seves pelis porten una mica de mal rotllo, el mateix que se li queda al espectador després d'un visionat del susodicho. Suposo que ho provoca el constant "guinyo" que fan els personatges al espectador, mirant-lo directament a la cara, aquí Haneke vol (i ho aconsegueix) crear una certa compicitat entre espectador i agressor...lo qual es la part més perversa de Funny Games, i lo que la converteix també en 100% provocativa.
Jo també la recomano. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Nov 21, 2008 10:50 am Assumpte: |
|
|
Justament avui (21/11) la pel·lícula original al diari Público per 1 €. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dv Nov 21, 2008 2:20 pm Assumpte: |
|
|
Imprescindible!!!!
Sobretot si és la original, he vist les dos, però al veure la primera et treu una de les coses més importants quan veus una pel.licula : el factor sorpresa.
Tot i que el remake té molt bon "reparto", hem quedo en la primera com en el 99% dels casos que es fa un remake. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 8:12 pm Assumpte: |
|
|
Jo la vaig visionar dissabte la nit, millor aixo que un partit de futbol, i nomes dir una cosa, me pensava que seria violenta ( que ho es ) o es que jo estic un poc grillat, aixo si, l'estat mental dels protagonistes i el joc que fan es simple pero increible.
aixo es un Spoiler:
Lo que no em va agradar molt, pero he de dir, que tambe es una paranoia, el Rew que fa un dels protagonistes en el comandament a distancia per salvar el seu amic, pero jo estaria a favor de la vengança de la protagonista, simplement es una aportacio personal. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 9:08 pm Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
| pero jo estaria a favor de la vengança de la protagonista, simplement es una aportacio personal. |
Penso que en esta peli en concret això seria fer-li una concessió al espectador (que com tu vol la venjança)...i Haneke no és de fer concessions, a més...baixaria clarament la puntuació global de la peli. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 25, 2008 9:02 am Assumpte: |
|
|
| Iceberg escrigué: |
| pero jo estaria a favor de la vengança de la protagonista, simplement es una aportacio personal. |
Jamás de los jamases!!!!!! Ja està bé de que sempre guanyen els bons home!!
Mira: si ella es vengés no seria Haneke, seria una pocsucada taquillera a més no puguer que segurament guanyaria l'Oscar a la millor actriu. Però això no ho vol ningú, no?
Més vegades haurien de guanyar els "dolents" (quin punt de vista més etnocentrista i occidentalitzat, déu meu!!) _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dt Nov 25, 2008 1:51 pm Assumpte: |
|
|
Si, si, si....Que es vengue, que es vengue, ...
I que també es casen...
I que menjin perdius...
I que fassen una segona part...
I...
I...
VA HOME, PERFAVOR... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Nov 25, 2008 4:14 pm Assumpte: |
|
|
Epa, tranquils, era una aportacio personal...Sino no seria Haneke, ok....
Pero l'escena del comandament a distancia ???
Ja que va rodar aixo del comandament a distancia, podria girar la "truita" i reconvertir al seu amic en la protagonista o alguna cosa pareguda.
Jo tambe estic a favor que guanyen los dolents algun cop, sino recordo malament hi ha molt poques pelis que el mal supera al be, una que es diu 15 minutos de Robert de Niro que guanya el dolent, tambe esta Darkness, etc.....
Pd. jo soc dels que va en el Coyote versus Correcaminos, estic fart, que no compre mes armament casa ACME que no li funcionen |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 12:08 am Assumpte: |
|
|
Gracies amics, ja no cal que la mire!!! I això que em vaig comprar el público l'altre día!!!
Me conteu com acaba Cache i així no la miro tampoc!!  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
admin Site Admin
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 17
|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 8:59 am Assumpte: |
|
|
| En vista del que passa en general, i el que li ha passat a SoulWax en particular, en els propers dies intentarem instalar una MODificació, per a poder posar "spoilers", i així ens estalviem això de saber el final de la peli quan encara no l'hem vist. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 11:02 am Assumpte: |
|
|
| Soulwax perdona, pero jo ja vaig posar Spoiler, avere si l'amic administrador posar algo per als spoilers. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 5:01 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
Gracies amics, ja no cal que la mire!!! I això que em vaig comprar el público l'altre día!!!
Me conteu com acaba Cache i així no la miro tampoc!!  |
Tens tota la raó del món!
Jo apostaria per crear un topic que s'anomenés "Visionades" o algo per l'estil i que es pugues parlar en total tranquilitat de les películes que ja hem vist, comentar el final en llibertat i debatre sobre les sensacions deixades.
No faria falta spoilers ni coses així, simplement quedaria a voluntat de l'usuari entrar en el topic o no. Així doncs la responsabilitat és plena i única de la persona que navega per n'este foro i no pas dels comentaris dels demés companys. Què us sembla? i a tu, admin? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
admin Site Admin
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 17
|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 5:45 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
Jo apostaria per crear un topic que s'anomenés "Visionades" o algo per l'estil i que es pugues parlar en total tranquilitat de les películes que ja hem vist, comentar el final en llibertat i debatre sobre les sensacions deixades.
No faria falta spoilers ni coses així, simplement quedaria a voluntat de l'usuari entrar en el topic o no. Així doncs la responsabilitat és plena i única de la persona que navega per n'este foro i no pas dels comentaris dels demés companys. Què us sembla? i a tu, admin? |
Em sembla una bona opció també, de totes formes explico una mica més com seria el tema dels spoilers.
L'usuari que escriu sobre una peli, arribat el moment marcaria (hi hauria una pestanya per fer-ho), quan comença el spoiler.
L'usuari que entra al tema, no veuria aquest spoiler si no fos clickant en la part del text on diria spoiler, llavors simplement el missatge que havia publicat l'usuari anterior es faria una mica més gran i podria llegir allò que revela punts clau de la peli, en aquest cas també la responsabilitat seria plena per part de l'usuari (fer click i veure el spoiler o no). |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Nov 26, 2008 6:32 pm Assumpte: |
|
|
| Jo posaría millor aguafiestas(com algun forero), que es la traducció literal al castellà, en català no he trobat una paraula per dir-ho! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|