| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 8:04 am Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Happy, alerta amb els accents. Una dema és una dema i un demà és un demà. |
Sí, sí...a això em refereixo:
| Iceberg escrigué: |
| O millor ja ho llegire dema... |
_________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 8:56 am Assumpte: |
|
|
Ok, però jo ho deia per la teva resposta, no per la d'Iceberg, el forero que ocupa la lletra E del butacó de la Real Academia. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 9:53 am Assumpte: |
|
|
Ja m'ho semblava però no li vaig acabar de veure el què, potser em tocarà fer com Iceberg i llegir-ho demà. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 11:44 am Assumpte: |
|
|
Que no li vas trobar "el què" al text que vaig escriure, et refereixes? Pos si no vaig malament vas ser un dels primers a respondre, no???
Ja t'avanço que el text necessita més d'una lectura, pel seu caràcter marcadament simbolista (òsties igual es massa pedant esta frase..... ) _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 11:48 am Assumpte: |
|
|
Que no li vas trobar "el què" al text que vaig escriure, et refereixes? Pos si no vaig malament vas ser un dels primers a respondre, no???
Ja t'avanço que el text necessita més d'una lectura, pel seu caràcter marcadament simbolista (òsties igual es massa pedant esta frase..... ) |
Al text sí, al comentari sobre "el demà" no li vaig trobar el qué;
Lo de "demà" és collita pròpia també, no?  |
però, igual que a l'altre post, no cal gastar més tinta aquí . _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dt Mai 05, 2009 3:02 pm Assumpte: |
|
|
M'ancanta este bon rollete!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Jul 15, 2009 6:36 pm Assumpte: |
|
|
Sembla aquest el lloc idoni per deixar-vos unes impressions.
Es desprèn de la lectura de la novel·la gràfica "Coches Abandonados" de Tim Lane. Una reflexió absolutament crua, verídica, desconcertant i dement de la societat en la que vivim. Allà va:
"¿Y no se basa lo rutinario y seguro en
un monton de mentiras? !Blasfemia!
protestarás. Ahora te burlas del modo
de vida americano.
Digamos, por ejemplo, que un dia no
quieres ir a trabajar (por el motivo
que sea) ¿No tendrías que mentir al
respecto?
"Estoy enfermo", dirías, alterando la
voz para sonar patético, quizá tosiendo
un poco.
¿Te imaginas diciendo la verdad?
"Es que hoy no quiero ir a trabajar. Estoy
harto de su "urgencia de lo banal". Sería
una locura, la mejor forma de que te
despidieran
En vez de eso, te escondes tras la mentira.
Será una mentira inofensiva, pero sigue siendo
mentira. La mentira es socialmente aceptable,
mientras que la honestidad puede suponer tu desgracia.
Por supuesto, la mentira se admite, aunque no
se engañe a nadie con ella. ¿Por qué? !Porque
es tan patética que tu jefe no puede evitar
sentirse superior a ti!
Y eso, caballeros, es su modo de vida americano"
EXCEPCIONAL
 _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dc Jul 15, 2009 9:57 pm Assumpte: |
|
|
m'agrada.
crec que cada vegada s'admet més la veritat. personalment no aconsegueixo mentir pràcticament mai, i sí he trucat al jefe dient "avui estic molt xafada, amb falta de ganes, si vinc no et cundiré. si em dones lliure, recarregaré les piles i demà vindré a tope del tot. i ja et recuperaré el dia". i el jefe ha estat d'acord i després tot són avantages perquè veuen que ets sincer.
sí a la veritat. no a la hipocresia.
a més, com diu el text, tots reconeixem aquestes mentides. per això el metge pràcticament ni rechista quan vas a "que em faci, si us plau, un paper per a justificar que no he anat a la feina perquè em feia mal aquí aquest matí, però ja m'ha passat" _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Jul 15, 2009 11:26 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
crec que cada vegada s'admet més la veritat. personalment no aconsegueixo mentir pràcticament mai, i sí he trucat al jefe dient "avui estic molt xafada, amb falta de ganes, si vinc no et cundiré. si em dones lliure, recarregaré les piles i demà vindré a tope del tot. i ja et recuperaré el dia". i el jefe ha estat d'acord i després tot són avantages perquè veuen que ets sincer. |
Això t'ha passat aneste món?
Vull proves .
Segur que no et va dir..." ascolta maja, pegat una dutxa, prente un ibuprofeno i vine ara mateix, que no estic pa romanços"
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Ds Jul 18, 2009 11:43 am Assumpte: |
|
|
te ho juro pel vinilo de l'aladdin sane. treballant al Tibidabo. és més, vaig dedicar el matí de festa a anar al zoo i vaig tornar a trucar al jefe abans de veure els felins salvatges per a dir-li que estava allí amb mons pares i que m'estava sentant genial, que moltíssimes gràcies de veritat i que al dia següent seria la més dicharachera del parc. i ell va dir "tranquila, lo importante es que estés bien, y no que te agobies y acabes dejando el trabajo".
no tinc proves xD
bueno, sí, mons pares en són testimoni.
la qüestió és que dient sempre la veritat, tot i resultar desagradable quan dius algo com això, o una cosa que no agrada sentir, els que et coneixen saben que ni ho fas pa fer mal ni per vagància (en el cas de la faena) ni res d'això, sinò perquè realment ho penses o ho sents. i tot resulta molt fàcil. bueno, aquesta és una conclusió a la que he arribat amb el temps i les coses.
i quan dius coses bones també senten millor perquè se sap que ho dius pensant-ho de veritat!
però cada vida és un món. i, al cap i a la fi, també crec que els gnomos existeixen, així que... xD no cal fer molt de cas
en qualsevol cas, m'agrada l'aportació, Bo  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|