| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Mai 04, 2009 6:03 pm Assumpte: Darren Hayman 03/05/2009 - Sala Zero |
|
|
Una mica abans d'arribar a la Sala el vaig trobar al carrer a Darren així que vaig aprofitar ja per a demanar-li la firma del Christian Girls.
Aquesta W - L, aii!!, primer va posar el "Lots of", després va comentar sobre el packaging amb el bateria, i quan va tornar a escriure segur que pensava que havia posat For ..., i per això la W, (with love), total que s'adona, i plas! la L damunt...en fin.
El cas és que 25 incondicionals ens vam donar cita ahir a les 9 per veure un memorable concert, és el que passa quan tens a un Big Fish en un petit aforo. Va tocar l'últim disco i després dos regalets. Greedy Ugly People a Capella mentre s'apropava al públic i Painting and Kissing. (Ho tinc gravat, pronte ho poso).
Algunes fotos:
 _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dl Mai 04, 2009 6:27 pm Assumpte: |
|
|
Vaya aurelles  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|