Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dv Mai 15, 2009 5:27 pm Assumpte:
Claude Debussy - Cathedrale Engloutie
inspirada en la història de Y's
http://es.wikipedia.org/wiki/Ys_(ciudad) <-- el link inclou la paraula "ciudad"
llegendària ciutat inspiradora de París
Wikipedia escrigué:
Una leyenda dice que cuando París sea engullida por el mar, la ciudad de Ys resurgira de las olas: Pa vo beuzet Paris, Ec'h adsavo Ker Is (Par-Is significa en bretón, "similar a Ys" ).
_________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dv Mai 15, 2009 5:36 pm Assumpte:
i, desde luego, tot tot tot del gnòstic rosacreu Erik Satie, la obra del qual és de les preferides dels místics nascuts el segle passat, opino jo que perquè et transporta a ensomiacions d'antic: a polsosos grials i a carreres en la nit per a trobar el raig de Lluna necessari sense ser descobert pels caçadors de bruixes ni per les més baixes passions. aquesta música expressa la búsqueda verdadera.
ains, m'encanta
la meva preferida, precisament el Gnossienne nº4
_________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dv Jun 05, 2009 1:47 pm Assumpte:
el senyor Bo Diddley té a "ubicació": Floating in Space.
suposo que a arrel de la cançó d'spiritualized. i jo pregunto...la música d'aquella cançó, què és? és música clàssica? o és que han fet una versió en música clàssica per a les línies musicals que s'utilitzen en alguns comerços?
per cert, quina passada de cançó. _________________ we can stay a while in Heaven today
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum