Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Inglorious Basterds

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Estrenes
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dj Mai 21, 2009 3:25 pm    Assumpte: Inglorious Basterds Respondre citant

Cool Ja començava a tenir mono de Tarantino!!! Cool

Malditos bastardos (Inglourious Basterds) (18 de Septiembre de 2009)

Imagineu-vos un film de Nazis a traves dels ulls de Quentin Tarantino...Pot ser brutal!!!!
Parlo desde la inmutable posició de mega-fan, parlo desde la posició d'algú que li agrada Death Proof i Jackie Brown i venera la resta de les seves pel.licules.
Per tant, un film de nazis (que ja m'agrada) a la França ocupada, amb un grup d'assasins/ressistents que s'encarrega de matar nazis brutalment, amb Brad Pitt com a cap...jjjjomàquerica!!!

Aquí us adjunto una fotografía real de com s'inspirava Quentin per a escriure el guió de Kill Bill...

Laughing
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dj Mai 21, 2009 11:39 pm    Assumpte: Respondre citant

A veure, falseja la història, és a dir, els fets que explica no van passar mai, això personalment no és ni un punt a favor ni un punt en contra, però val la pena remarcar-ho, Ahh!!, segons he llegit, la falseja amb gràcia.

Tinc ganes de veure-la també.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Ds Mai 23, 2009 5:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Anem a veure...
A cap lloc he llegit que estigui basada en fets reals, no? Però de totes maneres, vols dir que no devía existir algun grupet de "makis" que es resistís (segurament sense èxit) a claudicar?
No fa molt vaig veure al senyor Craig ressistint l'assetjament nazi a "Resistance"...

De fet ni tu ni jo estàvem allí... Laughing
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dl Set 21, 2009 7:09 pm    Assumpte: Respondre citant

señor Sömmer escrigué:
Malditos bastardos (Inglourious Basterds) (18 de Septiembre de 2009)

Vaig passar un bon rato, hi ha diàlegs molt bons - el millor de la pel·li -, sobretot de cara al final.

I, tot i que porta la marca de la casa, jo diria que és la menos "tarantino" de totes les "tarantino"

Per supost està per damunt de molts dels estrenos...pero tampoc un pel·liculón, igualment, hi ha algún diàleg memorable.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Set 21, 2009 10:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:

Vaig passar un bon rato, hi ha diàlegs molt bons - el millor de la pel·li -, sobretot de cara al final.

I, tot i que porta la marca de la casa, jo diria que és la menos "tarantino" de totes les "tarantino"

Per supost està per damunt de molts dels estrenos...pero tampoc un pel·liculón, igualment, hi ha algún diàleg memorable.

En lo difícil que es fa trobar una bona peli a la cartellera avui dia, sembla una crítica més que positiva.
Espero no decepcionarme. Wink
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Estrenes Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum