Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dl Jun 01, 2009 12:57 pm Assumpte:
agradar? estàs de conya?
presento la meva habitació quan tenia 15 anys
lo trascendent és que no tenia encara reproductor de cd's, només una minicadena k7+giradiscos en què el giradiscos, per defecte, reproduïa tot amb el pitch pujat.
vaig tenir tal dejavu dissabte que casi no m'hauria estranyat obrir els ulls i trobar-me a 2on de bup. _________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dc Jun 03, 2009 12:56 pm Assumpte:
és xula ^__^ afortunadament no es noten molt els problemes amb la veu que Brett acusava en aquella època. recordo que vaig sortir desolada del seu concert del fib 2003 u.u
jo sóc més de les primeres èpoques, encara que els vaig seguir locament fins el head music.
per a mi la millor actuació és i serà:
_________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dc Jun 03, 2009 2:08 pm Assumpte:
Jo tambè m'apunto, recordo que ja anava en solitari i a la quarta cançò ja no es podia moure i es quedava sense veu. A més era diumenge a última hora. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Publicat: Dc Jun 03, 2009 10:17 pm Assumpte:
quin tipo de desolació tenies tu que et vas quedar a Moby?
jo me'n vaig anar a replantejar-me la vida, a cagar-me en tot i a plorar en la intimitat per la fi d'una etapa determinant. segur que soulwax va fer el mateix xD oi, soulwax? _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dc Jun 03, 2009 10:47 pm Assumpte:
Jo puc dir que mentre el mirava, hem van caure una llàgrima de cada ull...una per a qui estava veient i l'altra per el que estava veient _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dc Jun 03, 2009 10:51 pm Assumpte:
liliumpool escrigué:
quin tipo de desolació tenies tu que et vas quedar a Moby?
jo me'n vaig anar a replantejar-me la vida, a cagar-me en tot i a plorar en la intimitat per la fi d'una etapa determinant. segur que soulwax va fer el mateix xD oi, soulwax?
Dona, jo més que res vaig anar a pegarme una hora de cotxe perquè havia de tornar a casa, però vaig veure a Moby l'any passat a Werchter i em vaig adonar que m'havia equivocat aquell FIB! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3, 4Següent
Pàgina 1 de 4
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum