| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 1:44 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
Jo vaig flipar quan vas remesclar la canço del Padrino, chapeau! Però en aquell ratet de pop español em van sentar malament els cubates, vaya rotllo! En general bé, eh!
Estic en Sommer en lo del terme mig! |
Tahiti, quin pop espanyol? dels Crepúsculos, Extraperlos i Punsetes suposo, no? Ai Ai Ai Ai
Lo del terme mig sempre acaba en lo mateix: mediocritat.
Ahhhhh i aprofito per dir que la sessió de tarde al Xicago és d'aquelles a la que tots els djs i djetes haurien d'assistir, escoltar i assimilar. Great Music from a Great Man. Això sí, no en vaig veure a cap. Bueno sí, a Fibla, però este no compta, jejeje..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 1:50 pm Assumpte: |
|
|
?
bo, de vegades em sorprens _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 2:06 pm Assumpte: |
|
|
| Cita: |
| Ahhhhh i aprofito per dir que la sessió de tarde al Xicago és d'aquelles a la que tots els djs i djetes haurien d'assistir, escoltar i assimilar. Great Music from a Great Man. Això sí, no en vaig veure a cap. Bueno sí, a Fibla, però este no compta, jejeje..... |
no en vas veure a cap de què? _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 3:02 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
| Ahhhhh i aprofito per dir que la sessió de tarde al Xicago és d'aquelles a la que tots els djs i djetes haurien d'assistir, escoltar i assimilar. Great Music from a Great Man. Això sí, no en vaig veure a cap. Bueno sí, a Fibla, però este no compta, jejeje..... |
no en vas veure a cap de què? |
Però que això de la tarde dels dj's quin dia és/era??? Perquè ara m'he perdut! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 3:49 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| Soulwax escrigué: |
Jo vaig flipar quan vas remesclar la canço del Padrino, chapeau! Però en aquell ratet de pop español em van sentar malament els cubates, vaya rotllo! En general bé, eh!
Estic en Sommer en lo del terme mig! |
Tahiti, quin pop espanyol? dels Crepúsculos, Extraperlos i Punsetes suposo, no? Ai Ai Ai Ai
Ahhhhh i aprofito per dir que la sessió de tarde al Xicago és d'aquelles a la que tots els djs i djetes haurien d'assistir, escoltar i assimilar. Great Music from a Great Man. Això sí, no en vaig veure a cap. Bueno sí, a Fibla, però este no compta, jejeje..... |
esta semana me va pasar una cosa supercuriosa jeje me va vindre una xica de fora i li va dir a Happy ficam algo de fangoria i se va acabar i va tornar a vindre i li va demanar Alaska, casi me moro jejeje. Apart de fangoria ( i per peticio) de espanyols sols va caure La bien Querida (desde la foto en Miguel ke me l'estimo un munt) i no ne crec recordar cap mes. Conta si arribes a vindre la semana abans Soulwax te morts. A i de la sessio de tarde del Xicago molt be la veritat, (esta era per la presentacio de un cava la ke sempre parlem es a festes) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 9:17 pm Assumpte: |
|
|
La banda sonora de la meua vida. si lo dissabte es d,aquells dies sencills i a la postre brutal.lo meu amic xarli es va encarregar de que aixi fos.En un moment puntual es va produir l,extasi.De les meues bandes preferides sonaven al local, LAMCHOP ( mai an tingut cabuda ni al subway ni al modern supway)estaben los meus millors amics xarran i la meua familia al complet.I un bol de freses que fea del moment unic.Tan sencill tan bonic .
llastima que no podes continuar del moment per les obligacions pero ara QUE VENEN FESTES ESPERO DISFRUTAR DE UN RATET COM LO DEL DISSABTE EN LOS MEUS AMICS. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Jun 29, 2009 10:50 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
|
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 30, 2009 7:05 am Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
no en vas veure a cap de què? |
de Dj, dona, de dj..... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dt Jun 30, 2009 3:48 pm Assumpte: |
|
|
bueno, va, defineix dj. perquè pel que jo entenc per dj, en vaig veure un grapat. o era ironia? _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dt Jun 30, 2009 4:56 pm Assumpte: |
|
|
per la part ke me toca jo Selector ke dj son los europeus. los jamaicanos som selectors  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 30, 2009 9:09 pm Assumpte: |
|
|
Dj és el qui punxa. Pero cap d'estos és conscient de què està posant música. Parlo pel sector nostre. Que de djs de maquineta n'hi ha molts i de molt bons. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|