| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Jun 04, 2009 12:07 am Assumpte: Departures (Oscar llengua extrangera 2009) |
|
|
Encara que és la típica Comèdia/Drama, a la que sempre l'acadèmia li agrada donar l'Oscar a la millor estrangera, la veritat és que val pena.
En tot lo previsible i en tot lo que tenen sempre les comèdies/drama, la veritat que es passa un bon rato.
I bueno, lo que més m'agrada és com sempre està en la cuerda floja (molt propi del tipo de pel·li, però en este cas especialment ben fet) _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dg Jul 12, 2009 4:46 pm Assumpte: Re: Departures (Oscar llengua extrangera 2009) |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
Encara que és la típica Comèdia/Drama, a la que sempre l'acadèmia li agrada donar l'Oscar a la millor estrangera, la veritat és que val pena.
En tot lo previsible i en tot lo que tenen sempre les comèdies/drama, la veritat que es passa un bon rato.
I bueno, lo que més m'agrada és com sempre està en la cuerda floja (molt propi del tipo de pel·li, però en este cas especialment ben fet) |
Estava a meitat pel.licula, quan m'ha vingut el flash de que havía estat comentada per aquí i he volgut veure el que s'opinava, però la veritat és que aquest comentari és molt poc personal i aplicable a seixanta pel.licules (+ o -).
No és per criticar, ja que hem sembla be que s'esmentin aquests films, però Happy, analitzem fredament les tres frases que has posat...Vaya topicazos!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|