Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

aaargh!-tema: queixa general
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Altres Temes
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
liliumpool
Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009
Missatges: 364
Ubicació: Lleide

MissatgePublicat: Dt Jun 16, 2009 6:43 pm    Assumpte: aaargh!-tema: queixa general Respondre citant

obro aquest post per a que qui vulgui despotriqui sobre el que vulgui.
COMENÇO JO: avui tinc un dia horrorendo i vull fer-ne partícep a tothom perquè no és just que els demés tinguin un bon dia i jo tingui aquesta broma de jornada.
ja van dos puestos on porto el currículum i em miren la zona mamària amb cara de negativa. pos què es creuen, que la ràpita és hollywood?! ara ens haurem de fer augments de pit pa poder treballar a qualsevol bar? és degradant. i és depriment. i diu molt sobre la societat en què vivim. i sobre aquestos bars. i els seus clients. però és que als bars com déu mana ja estan coberts!
pos una cosa vaig a dir: jo sóc una noia molt preparada i si no ho estic, aprenc. crec que és injust que hagi d'estar vivint de subsidi quan tinc ganes de treballar i tinc tots els membres per a poder-ho fer.
aquí o tens estudis o tens pits grossos. en el seu dia vaig pensar que millor que fer carrera veuria món, que és l'escola més útil quan el que et preocupa és que no existeixin les reencarnacions i que no volia invertir anys en estudiar algo que em lligaria a una feina per sempre.
ERROR! pensament erroni en aquesta època i situació geogràfica! resulta que sense títols no tens oportunitat de res que no sigui servir, cobrar a un supermercat o netejar. i sense pits de la 120 no puc ni ser cambrera i si no sóc major de 40 o extranjera, als llocs de neteja em diuen que no malgasti la meva vida I A UN SUPERMERCAT EM NEGO A TREBALLAR perquè és com tirar la vida per la borda perquè les senyores s'enfaden si no queda ariel i és un món d'incultura que celebra la incultura i si dediques l'hora d'esmorzar a llegir, les companyes et miren malament i si no vols que això passi, t'has de dedicar a parlar de la vida de les senyores i sap Déu que no soporto aquestes converses.
estic molt deprimida, indignada, histèrica i suada.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dt Jun 16, 2009 7:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Ets jove, jo en la teva situació, de ben segur que em posava a estudiar.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dt Jun 16, 2009 10:00 pm    Assumpte: Re: aaargh!-tema: queixa general Respondre citant

liliumpool escrigué:
I A UN SUPERMERCAT EM NEGO A TREBALLAR perquè és com tirar la vida per la borda perquè les senyores s'enfaden si no queda ariel i és un món d'incultura que celebra la incultura

Aquesta afirmació no et deixa en massa bon lloc...
Sols per treballar en un super ets un incult?
A ben segur que d'incults n'hi han a tots els llocs, i molts en carrera!
Jo no m'hi considero, i t'informo que he treballat en un durant cinc anys. Evil or Very Mad
Pensa que no tothom té l'oportunitat de triar i les situacions de la vida no sempre et porten on voldríes estar.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 7:29 am    Assumpte: Respondre citant

Jajaja....com mola este post....misèries humanes.......

A tot això, i si no és indiscreció:

Depèn al bar que vaigues al nostre sant poble, lo dels pits és obligat. No per res, simplement, per continuar la tradició. Pensa que aquí hi han dos tradicions sagrades: los bous a festes i els pits de les cambreres als bars dels pits de les cambreres. Així que, sisplau liliumeta, revisem el catàleg de bars.

Jo estic amb Happy, encara tens temps per posar-te a estudiar.

A banda, has probat d'anar a l'Ajuntament? Se que hi ha escoles-taller de jardineria, etc. que mentre et formen en un ofici vas treballan i cobrant. Potser és una bona opció.

Lo del super, és un judici de valors prematur i una mica agosarat (sinó, mira la resposta de Sommer, un home amb un indiscutible do cultural).
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 7:30 am    Assumpte: Respondre citant

bueno, rectifico:
és un món (d'incultura o no) que celebra la incultura.
no vull dir que els que hi treballin siguin incultes (a tot arreu hi ha de tot).
dic que resulta insatisfactori a nivell conversacional (cosa que vull retirar pues és la loteria) i a nivell de satisfacció personal. a més, que ni que fos jo la senyora de Salvat Català, però...tinc moltes coses en contra del súpers a arrel de l'experiència en ells xD
també hi he treballat anys.
la gent no fa més que agafar bosses i més bosses i comprar carn i més carn que després llençaran perquè no se l'acabaran i agafar productes danyiníssims pel medi ambient, i nosaltres de llençar fruita perquè està tova podent-la regalar als necessitats i mil coses que danyen vides i ecosistema. a això em referia (entre altres coses) per "incultura"
tant és. el cas és que no m'agrada. no vull crear polèmica laboral perquè cada un té les seves preferències.

estudiaré administració. aniré a l'ajuntament.
la tradició és bella xD no sóc qui pa entrar en aquest tema.
arf arf
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 11:11 am    Assumpte: Respondre citant

Jo voldria apuntar que estudiar no et garanteix res en aquest poble...

Les oportunitats aqui són una inmobiliaria (crec que tampoc t'agradaria) per a la gent d'administració i els bancs o caixes per als diplomats/llicenciats...
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 1:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:

Depèn al bar que vaigues al nostre sant poble, lo dels pits és obligat. No per res, simplement, per continuar la tradició. Pensa que aquí hi han dos tradicions sagrades: los bous a festes i els pits de les cambreres als bars dels pits de les cambreres. Així que, sisplau liliumeta, revisem el catàleg de bars.

Caribe, A bordo, Dunni's, Privée, Coyote...
Podem començar per aquí...
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 2:26 pm    Assumpte: Respondre citant

a vore. la bona notícia és que no caldrà transplant mamari: he trobat feina Very Happy
la histèria sempre és productiva quan surt a temps. fa que les coses s'accelerin.
quin bon humor avui, eh!

muamua
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 3:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Soulwax escrigué:
Les oportunitats aqui són una inmobiliaria (crec que tampoc t'agradaria) per a la gent d'administració i els bancs o caixes per als diplomats/llicenciats...

Amic Soulwax, això és una visió excessivament reduccionista i que s'adiu poc a la realitat.

Al poble hi ha més opcions que les que tu plantejes.
Zack Morris
Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 19 Ago 2008
Missatges: 74

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 7:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Soulwax se mos esta convertint en un troll Laughing
Tornar a dalt
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 7:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Una mica si, tu Twisted Evil
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 7:32 pm    Assumpte: Respondre citant

no us fiqueu amb soulwax!
hi ha poques opcions més de les que ell planteja...almenys per a un forani.

soulwax, si te diuen algo tu li dius a la tieta lili Cool
Soulwax
Sugurú

MissatgePublicat: Dj Jun 18, 2009 10:38 am    Assumpte: Respondre citant

Tranquila lili que estos dos que parlen tant treballen els dos fora del poble! A més cap dels dos a donat alternatives!
Wink

Expliquen-me lo de troll!!!??? I si és el que em penso es a causa de portar tant de temps al poble!!! Hauré de marxar ja!
Zack Morris
Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 19 Ago 2008
Missatges: 74

MissatgePublicat: Dj Jun 18, 2009 10:58 am    Assumpte: Respondre citant

toma Soulwax, la definició que dona la wikipedia, ja se que no es de ningú de l'opus, pero te va clavada Laughing

Un troll o trol es un vocablo de internet que describe a una persona que solo busca provocar intencionadamente a los usuarios o lectores, creando controversia, provocar reacciones predecibles, especialmente por parte de usuarios novatos, con fines diversos, desde el simple divertimento hasta interrumpir o desviar los temas de las discusiones, o bien provocar flamewars, enfadando a sus participantes y enfrentándolos entre sí. El troll puede ser más o menos sofisticado, desde mensajes groseros, ofensivos o fuera de tema, sutiles provocaciones o mentiras difíciles de detectar, con la intención en cualquier caso de confundir o provocar la reacción de los demás.

http://es.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
Tornar a dalt
Soulwax
Sugurú

MissatgePublicat: Dj Jun 18, 2009 5:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Ok, llavors sí que sóc un troll! Però dels sofisticats, eh! Laughing
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Altres Temes Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum