Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Coros de avui en dia
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 5:03 pm    Assumpte: Coros de avui en dia Respondre citant

Quina font de sabiduria urbana esta fet Yonkis, avui han mostrat un grup de nois que son un coro de clase ke en lloc de cantar el Nessun Dorma el Happy day, fan versions de Bjork, Coldplay o Velvet Underground with Nico

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dc Jun 17, 2009 9:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Genial, això em recorda aquells professors que ens posaven pel.licules de Kubrik, Loach o Bergman...
Sempre he pensat que hi ha una altra educació possible, que per aprendre sobre (per exemple) la guerra civil a l'edat que ens tocava, igual o millor és Tierra y Libertad, que un soporífer documental pedagògic.
El mateix passa amb la música, per a aprendre ritme i entonació amb aquelles edats, tant val cantar Beatles o Björk que no pas el "Baixant de la font del gat...".
Història de l'art, literatura, ...Se que de fa un temps s'estudia història de la música, on espero que reserven un espai per a la música contemporània, i perquè no història del cine, segur que amb un temprà coneixement d'aquestes altres arts, no viuríem en aquesta espiral de"...metragoloquemedanporquenosesihaynadamásmetragoloquemedanporquenosésihaynadamásmetragoloquemedanporquenosésihaynadamás..."
¿NO? Cool
Iceberg
Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008
Missatges: 317

MissatgePublicat: Dj Jun 18, 2009 7:51 pm    Assumpte: Respondre citant

Esta persona se lo traga tó:
Tornar a dalt
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dv Jun 19, 2009 12:27 am    Assumpte: Respondre citant

Iceberg escrigué:
Esta persona se lo traga tó:

Me pensaba ke era Robert Smith
Tornar a dalt
liliumpool
Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009
Missatges: 364
Ubicació: Lleide

MissatgePublicat: Dv Jun 19, 2009 7:26 am    Assumpte: Respondre citant

xDD

señor, tot i que sense dubte guanyaríem en salut si s'ensenyessin aquestes altres arts, crec que és un tema inevitablement instrínsec a cada un. és a dir, començo a pensar que no és "metragoloquemedanporquenosésihaynadamás", sinó que en molts casos és "me trago lo que me dan porque este tema no me interesa lo suficiente para informarme de si hay algo más". la música no interessa per la música en sí sinó per a lligar i desfogar-se. i el cine no interessa en sí sinó per a estar ociós i sentir emocions al mode de la catarsis grega: sense moure ni mig.
arribats a certa edat (15 anys) i amb internet a tot arreu, qui avui dia no veu cine o escolta música variada o "difícil de trobar" (perquè no sóna a les ràdios més freqüents del...ejem ejem...populatxo), és perquè no li resulta en absolut relevant.

opino.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Jun 19, 2009 1:01 pm    Assumpte: Respondre citant

liliumpool escrigué:
xDD

señor, tot i que sense dubte guanyaríem en salut si s'ensenyessin aquestes altres arts, crec que és un tema inevitablement instrínsec a cada un. és a dir, començo a pensar que no és "metragoloquemedanporquenosésihaynadamás", sinó que en molts casos és "me trago lo que me dan porque este tema no me interesa lo suficiente para informarme de si hay algo más". la música no interessa per la música en sí sinó per a lligar i desfogar-se. i el cine no interessa en sí sinó per a estar ociós i sentir emocions al mode de la catarsis grega: sense moure ni mig.
arribats a certa edat (15 anys) i amb internet a tot arreu, qui avui dia no veu cine o escolta música variada o "difícil de trobar" (perquè no sóna a les ràdios més freqüents del...ejem ejem...populatxo), és perquè no li resulta en absolut relevant.

opino.

Confused No se si no ho llegeixo be, o no t'as expresat lo suficientment clar, però no veig on acaba la ironía i comença el que realment penses Confused
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dv Jun 19, 2009 4:04 pm    Assumpte: Respondre citant

no hi ha ironia. el missatge és: en termes de cultura, qui avui dia no en té més és perquè no vol (dins d'uns marges).

crec que un cert nombre de persones veuen en la música no el que pots veure tu, per exemple, sinò...una via per a lligar o per a desfogar-se ballant. etc. conec a un que amb qualsevol cançó es planteja què sentiria escoltant-la fumat, com s'elevaria la seva ment etc.

i en el cine, doncs el que em fa l'efecte que la majoria veu és una forma de sentir emocions fortes, dolor,...sense moure un dit.
allà on tu veus art crec que molts no estan preparats per a veure més que emocions o altres coses que poc tenen a veure amb l'art.

jo mateixa no entenc que us agradi el cine que inclou enfermetat i pèrdua d'èssers estimats. per a mi és una forma de patir.
ni entenc com a algú li pot agradar la música brutal death mentre que un entès em dirà que és una passada perquè la bateria està fent no sé què i llavors el cantant fa no sé quants. que m'ho expliqui mil vegades, que no ho sentiré per dins, probablement.
i quanta gent hi ha que per molta música clàssica que escolti no sent el més mínim moviment dins seu?

això li passa a la majoria amb l'art.

no és falta d'informació (la informació és fàcil d'aconseguir quan hi ha un mínim d'interès), és falta d'interès perquè tots som diferents i a un li interessa el tunning, un altre portava una setmana sense dormir quan el Barça havia de jugar la Champions, i un altre no es pensa perdre el Sonar o hi ha qui fa gira de festivals de cine...

espero haver-me explicat millor.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Jun 19, 2009 9:29 pm    Assumpte: Respondre citant

Porto cinc canyes, m'acabo d'empassar un durum (rollo kebab) completo, i m'espera Lost, pero no et preocupes que no tardaré en contestarte, ja que trobo aquesta conversa molt interessant i de la qual tenim alguns punts oposats. Wink
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 7:29 am    Assumpte: Respondre citant

mmmm durum ñam
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 4:48 pm    Assumpte: Respondre citant

liliumpool escrigué:
"me trago lo que me dan porque este tema no me interesa lo suficiente para informarme de si hay algo más"

Possiblement si, però els meus comentaris sobre l'educació, són molt anteriors a arribar al punt aquest que tu comentes; el que jo plantejo és com evitar que passi això...I quan parlo de la docència, també m'agradaría incloure l'educació paterna.

liliumpool escrigué:
no hi ha ironia. el missatge és: en termes de cultura, qui avui dia no en té més és perquè no vol (dins d'uns marges).

Si, però, perquè no vol?...aquí vull arribar jo...

liliumpool escrigué:
crec que un cert nombre de persones veuen en la música no el que pots veure tu, per exemple, sinò...una via per a lligar o per a desfogar-se ballant. etc. conec a un que amb qualsevol cançó es planteja què sentiria escoltant-la fumat, com s'elevaria la seva ment etc.

Això és molt inconcret..."un cert nombre de persones"...prefereixó parlar de la resta, i "al loro"!! que jo també m'he desfogat ballant i he utilitzat la música per a lligar!!

liliumpool escrigué:
i en el cine, doncs el que em fa l'efecte que la majoria veu és una forma de sentir emocions fortes, dolor,...sense moure un dit.
allà on tu veus art crec que molts no estan preparats per a veure més que emocions o altres coses que poc tenen a veure amb l'art.

m'astás donant la raó...
es que una cosa no a de treure l'altra...jo m'emociono, pateixo, ric i ploro amb el cine...però a l'hora hem fixo en la fotografía, el treball del actors, la música, guió, etc...i sense moure un dit, ja que no hem suposa cap esforç...i penso..."igual que m'ensenyaven a descomposar una frase i tots els seus elements, no m'aguessen pogut ensenyar això també?, i al que anava..."la majoria" com tu dius, amb una altra educació, que a part de tot el que s'ens ensenya, agués tocat de manera més útil totes les arts que parlem, no pararía més conte del que veu o sent?
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 5:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Tot i que aquest és un tema més que complicat, m'agradaria fer 2 apunts.

1.- Sobre la informació i com accedir-hi, seria interessant aquí parlar dels Happy Few

2.- Un cop s'ha estudiat el bàsic, cadascú ja pot anar a profunditzar en la matèria que més li agradi, per supost hi ha estudis on es parla de música, cine, pintura, etc...i on et posaran una pel·li de Haneke o de Passolini per destripar-la.

Tu volies que t'ensenyessin pel·lis i un altre motors, i un altre volia estar al laboratori tot el dia barrejant això amb allò i a veure que passa. Doncs per a cadascú hi existeixexn estudis sobre l'audiovisual, estudis sobre la mecànica, o estudis sobre la química, el que era i és clar, és que tots tenieu que aprendre primer a saber com construir una frase correctament.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 5:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:

2.- Un cop s'ha estudiat el bàsic, cadascú ja pot anar a profunditzar en la matèria que més li agradi, per supost hi ha estudis on es parla de música, cine, pintura, etc...i on et posaran una pel·li de Haneke o de Passolini per destripar-la.

Tu volies que t'ensenyessin pel·lis i un altre motors, i un altre volia estar al laboratori tot el dia barrejant això amb allò i a veure que passa. Doncs per a cadascú hi existeixexn estudis sobre l'audiovisual, estudis sobre la mecànica, o estudis sobre la química, el que era i és clar, és que tots tenieu que aprendre primer a saber com construir una frase correctament.

Gràcies, però de tot això soc conscient...jo parlo de algo més bàsic...
parlo de posar-li al meu fill Totoro abans que Chin Chan...
parlo de que dono gràcies als meus pares d'aver-me despertat tots els diumenges (de zero a vint anys) amb discs dels Beatles, Eagles, Leonard Cohen, Neil Young, Aznavour, o Jaques Brel...
parlo dels nens que avui día els desperten amb el Bulería de Bisbal, o Europe's living a Celebration de Rosa...
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 6:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Debat xulo.

Veig que hi ha qui parla d'ensenyament (happy) i qui parla d'educació (sommer). A mi em sembla que aquest és el fet diferencial.

El tema de l'accés a la informació ja es va tractar per aquí.....a que sí, happy Wink ?
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 7:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo, ja vam parlar, i penso que coincidiem amb el tema dels Happy Few.

Ahh, Bo, no és que parlem de coses diferents, simplement era el meu punt de vista sobre algo molt puntual que comentava sömmer.

señor Sömmer escrigué:
"igual que m'ensenyaven a descomposar una frase i tots els seus elements, no m'aguessen pogut ensenyar això també?, i al que anava..."la majoria" com tu dius, amb una altra educació, que a part de tot el que s'ens ensenya, agués tocat de manera més útil totes les arts que parlem, no pararía més conte del que veu o sent?

Si parlem d'educació, una cosa és clara, els fills es trien, els pares no, per a bé o per a mal és així. D'alguna forma el fet que escoletessis una música determinada quan eres petit sömmer, va provocar que ara l'estimes...i és evident que la persona que posava aquella música així volia que fos (com ha sigut). En canvi, al que li toca patir que sa mare vaigue tot el dia amb Bisbal al cotxe a tota llet, doncs quin remei, està clar que ell no pot canviar de mare.
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Ds Jun 20, 2009 7:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
Bo, ja vam parlar, i penso que coincidiem amb el tema dels Happy Few.

Me'n teniu que fer cinc cèntims d'això dels Happy Fews

Happy Mondays escrigué:
Si parlem d'educació, una cosa és clara, els fills es trien, els pares no, per a bé o per a mal és així. D'alguna forma el fet que escoletessis una música determinada quan eres petit sömmer, va provocar que ara l'estimes...i és evident que la persona que posava aquella música així volia que fos (com ha sigut). En canvi, al que li toca patir que sa mare vaigue tot el dia amb Bisbal al cotxe a tota llet, doncs quin remei, està clar que ell no pot canviar de mare.

Els fills es trien?o el que es tria és l'opció de tenir-ne?
Bueno, al que anavem...
Jo no parlo del problema del crío que no pot canviar de mare(que feo sona), ni crec que se li pase pel cap, ni que tingui tant sols la consiència de plantejar-s'ho...(sembla absurd parlar d'això). Del que jo parlo és de la responsabilitat dels pares envers als seus fills...tot i que també penso que és una batalla perduda ja fa molt de temps, on la inèrcia del sistema té molta part de culpa.
Si més no, jo posaré el meu gra d'arena en aquesta batalla diària per la part que hem toca, que a més a més és la part que més m'importa. Cool
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum