| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 8:12 pm Assumpte: |
|
|
Més allà de l'opció de tenir-ne, el com seran, sí.
A tu t'agrada Aznavour, i és que algú et va encaminar cap aquí, precisament fen't-ho sonar cada matí durant 20 anys, per tant algú estava fent que tu fossis d'una determinada forma, estava trïant.
Segur que F.Alonso no seria pilot sense l'entusiasme del seu pare, segur que Nadal no seria 1 del tennis si hagues nascut a La mina, i per supost no ho seria si la seva familia no hagues insistit en la raqueta 1000 hores al dia ja quan era molt petit (2 casos coneguts, que han estat educats per convertir-se en quelcom molt determinat), per tant, els pares sí poden trïar, els fills està clar que no.
Jo veig en les teves paraules una crítica cap a aquells pares que no mostren tot el ventall als seus fills, i per tant aquests creixen sense disfrutar d'una sèrie de coses, que amb uns altres pares sí disfrutarien, doncs ens anem al mateix, aquests nens no tenen altra opció, els pares toquen els que toquen, no es poden trïar. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 10:18 pm Assumpte: |
|
|
Ben bé, no és tant el ventall de possibilitats com una millor el.lecció en l'informació que volem mostrar. És una mica el peix que es menja la coa...enseño el que m'han ensenyat, per això dic que és un problema de base...
Suposo que aquesta conversa, (com ja he insinuat anteriorment), és limita a l'individu, perquè una altra cosa que se li podría rebatre a la meva teoría, és...qui marca el barèmo de calitat?
Respecte als teus exemples de Alonso, Nadal, o com li vulguis dir, no crec que siguin vàlids, perquè l'educació paternal d'un infant, no és conscient o si vols no totalment conscient, ja què no sempre que poses un disc o una peli, estás pensant en que significará per a la futura forma de ser del nen, sinò que ho fas per a disfrute personal. El voler incidir d'alguna manera, és en molts moments puntuals que formen un camí, com decidir que poso o que escolto en funció de la presència d'aquests... Indirectament "moldejes" al teu fill, alumne, etc..., però no estás tot el día pensant en això. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 1:54 pm Assumpte: |
|
|
ara, donant-li voltes, començo a estar d'acord amb el Señor.
si els pares (o algun professor, també és moltes vegades el cas) obre la porta amb entusiasme d'algun art, el més possible és que sorteixi efecte.
això sí, crec que és com l'homosexualitat: de vegades s'hi neix i de vegades un s'hi fa per circumstàncies.
no per tenir un pare (o un sistema educatiu) que dona cultura t'agradarà la cultura. i no per no tenir-lo no t'acabarà agradant. mons pares no són persones especialment musicals i les dos sardinilles en vinagre hem sentit des de joveníssimes gran passió per ella.
això sí:
| señor sömmer escrigué: |
| el.lecció en l'informació que volem mostrar |
qui eligeix quina informació és la més adient?
i sobre lo de utilitzar la música per a lligar, ja està clar que més o menys o hem fet tots unes quantes vegades, però no em referia a això, sinò a que només sigui un vehicle per a lligar.
hi ha qui utilitza el vi per emborratxar-se (o per oblidar les penes o com li vulgueu dir) i hi ha qui n'és catador i aprecia tot matís i el troba un món meravellòs.
aquest és el concepte a què em referia. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 3:12 pm Assumpte: |
|
|
| liliumpool escrigué: |
això sí:
| señor sömmer escrigué: |
| el.lecció en l'informació que volem mostrar |
qui eligeix quina informació és la més adient? |
Suposo que decideix el que té el poder en cada moment...
per exemple, jo tinc el poder de decidir canviar el canal de la tele quan fan La Noria, i posar una peli de Woody Allen...  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 11:06 pm Assumpte: |
|
|
i si et dic que amb la Noria (que no sé què és però em faig una idea) coneixes la societat en què vivim i que llavors resulta molt interessant perquè és lo més important que hi ha i a més així tens conversa amb la gran majoria de la gent i què hi ha millor que poder parlar amb tothom quan tothom sap de què parlem i passem un bon rato.
(òbviament no és la meva opinió, t'estic intentant rebatre posant-me en la pell de la gran majoria que ni ha vist cap peli de woody allen ni ganes)
per què té més valor el teu judici de que és millor la peli que no pas el meu argument pro-vidasocial?
quan hi ha vàries opcions no la que ens sembla la més evident és la millor segons tots els criteris. ets una mica dictatorial, també, no sé si m'entens.
cosa que trobo estupenda si el dictador has de ser tu, persona en el gust i seny de la qual confio, però ojo amb aquestos sistemes perquè después passa lo que passa, que en comptes de al che tenim a castro.
m'entens el que et vull dir? és com aquell que va dir "no entiendo cómo aún hay tanto tonto de los cojones que vota a la derecha". jo personalment tampoc ho entenc, que algú la voti, però...sense necessitat de ser "tontos de los cojones", molts la voten. és millor? és pitjor? ...
és democràcia. i la democràcia és majoria. i la majoria és "massa". i la massa no té molt d'interés en la cultura, sinó en treballar (cosa que mai he entès) i comprar-se coses (per a omplir els buits que la manca d'art i espiritualitat deixent en les nostres ànimes. amen). _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 22, 2009 3:31 pm Assumpte: |
|
|
| i si et dic que amb la Noria (que no sé què és però em faig una idea) coneixes la societat en què vivim i que llavors resulta molt interessant perquè és lo més important que hi ha i a més així tens conversa amb la gran majoria de la gent i què hi ha millor que poder parlar amb tothom quan tothom sap de què parlem i passem un bon rato. |
L'ésser humà s'adapta a tot tipus de canvis, i si en una persona ocurreix que ni jo li se contestar sobre el tema que es parlava ahir a La Noria ni ell/a hem continua la conversa sobre Woody Allen, segur que trobem un altre tema de que parlar...
De totes maneres la meva vida social gira al voltant de persones més o menys afins als meus temes de conversa...
Fins ara no m'ha suposat molt de problema no haver seguit Gran Hermano , Supervivientes, Operación Triunfo i companyia...
per què té més valor el teu judici de que és millor la peli que no pas el meu argument pro-vidasocial?
quan hi ha vàries opcions no la que ens sembla la més evident és la millor segons tots els criteris. ets una mica dictatorial, també, no sé si m'entens.
cosa que trobo estupenda si el dictador has de ser tu, persona en el gust i seny de la qual confio, però ojo amb aquestos sistemes perquè después passa lo que passa, que en comptes de al che tenim a castro. |
Si, la veritat és que dintre els meus 84 m2 habitables intento que es visqui una dictadura cultural, però t'asseguro que no soc prou dur... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 5:04 pm Assumpte: |
|
|
xD ma mare em pegava bronca quan li deia que les de la feina (a Lleida. i sí: a un súper) eren un conyasso perquè només parlaven de OT. i deia que hauria de ser més sociable.
intentava saber com refutar-li aquest tipus d'atacs segons tu xD però no hi ha refutació possible, només adaptació per altres vies.
visca les dictadures. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 11:01 pm Assumpte: |
|
|
També pots fer el que faig jo de tant en tant...criticar a saco als cantants sense saber qui son devant de certa gent per a guanyar-me enemistats voluntàries...jejeje...com mola!!!!  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

|
Publicat: Dc Jun 24, 2009 4:00 pm Assumpte: |
|
|
| el señor escrigué: |
| per a guanyar-me enemistats voluntàries |
jajaj, uh, sí, desde luego és molt millor que directament m'odiïn que no pas que es pensin que estic fora de onda. això sí que em farà sociable  _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|