| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 7:35 pm Assumpte: Fanboys |
|
|
El 6 de febrer es va estrenar als Estats Units, però tot i buscar-ho per la xarxa, no se si s'ha estrenat aquí o no...
FANBOYS-Kyle Newman
Si ets un/a fan de Star Wars com jo, no te la pots perdre...no és, ni molt menys una gran pel.licula (ja vos ho podeu imaginar), però me'n he ris molt.
Amb infinitat de referències a la saga, i algun que altre "cameo".
Que la fuerza os acompañe... _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Jun 22, 2009 9:15 am Assumpte: |
|
|
Jo diria que has de ser més que fan, la vaig veure ahir, i bueeeenooo, una cosa sí demostra la pel·li, que qualsevol pot fer una pel·li. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dl Jun 22, 2009 9:14 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
| Jo diria que has de ser més que fan, la vaig veure ahir, i bueeeenooo, una cosa sí demostra la pel·li, que qualsevol pot fer una pel·li. |
Ja vaig dir que has de ser fan, ja que si no, no plegues la meitat dels gags...
Segur que si fos sobre Star Trek, m'hagués adormit...
Sobre el que dius que tothom pot fer una peli, tot és proposar-s'ho, jo t'ajudaré en tot el que pugue...  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dt Jun 23, 2009 12:09 am Assumpte: |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
Sobre el que dius que tothom pot fer una peli, tot és proposar-s'ho, jo t'ajudaré en tot el que pugue...  |
Ok, gràcies, ho tindré en compte.  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|