| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Ds Jul 04, 2009 2:16 pm Assumpte: |
|
|
treballo fins les 19.30. el bus passa a les 20.30, arribo a les 21.10. i em quedarà dutxar-me i tal i qual. no puc assistir ni a la meva pròpia sessió.
ho sento. byjota, tatxa a la senyoreta sense paraula. _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dg Jul 05, 2009 1:27 pm Assumpte: |
|
|
Jo confirmo la meva presencia....dijous 30, de 18 a 19 hores..Musica desde Anglaterra, Escocia, Irlanda i Gales
Vindre a dinar, pero son festes i treballo a una caixa que esta al Carrer St Isidre, Nº43, per lo tant acabare a les 14 hores, i no em podre "acalentar" molt perque divendres tambe treballo, pero posare musica, aixo segur |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Jul 06, 2009 8:50 pm Assumpte: |
|
|
a vore, pregunta tècnica d'una dj demodé:
com ho feu pa punxar amb el portàtil? quin programa useu, com són les connexions amb la taula...? perquè no entenc com feu pa remesclar (?) _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Jul 06, 2009 9:01 pm Assumpte: |
|
|
amic iceberg, tu com jo passem a la reserva.Pero l,any que be entres sense passar cap griba.
Ara vaig a dir la penya que finalment punxara,si falles algu los que estem a la reserva entrariem.Al final nomes ens an deixat 5 hores per confeccionar la nostra lliga.( i gracies)
lo dijous 30 de juliol a les 5 de la tarde arrancara
xarli ( folk america)
a les 6 kanjo ( reagea )
a les 7 soulwax ( NECESSITEM SABER LA TEMATICA,SI NO, NO PUNXARAS I TAMBE SI S,ADAPTA A LO QUE L,ALTRA GENT PUNXARA)
A les 8 SOULET 65 ( SOUL I GARATGE )
a les 9 ipunx ( brit pop )
bueno aixo es tot i fins l,any que be.
vaix jurat les millors 3 sessions tindran continuitat.Les altres dos tindran que millorar per tornar en força. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dl Jul 06, 2009 10:26 pm Assumpte: |
|
|
| byjota escrigué: |
amic iceberg, tu com jo passem a la reserva.Pero l,any que be entres sense passar cap griba.
Ara vaig a dir la penya que finalment punxara,si falles algu los que estem a la reserva entrariem.Al final nomes ens an deixat 5 hores per confeccionar la nostra lliga.( i gracies)
lo dijous 30 de juliol a les 5 de la tarde arrancara
xarli ( folk america)
a les 6 kanjo ( reagea )
a les 7 soulwax ( NECESSITEM SABER LA TEMATICA,SI NO, NO PUNXARAS I TAMBE SI S,ADAPTA A LO QUE L,ALTRA GENT PUNXARA)
A les 8 SOULET 65 ( SOUL I GARATGE )
a les 9 ipunx ( brit pop )
bueno aixo es tot i fins l,any que be.
ja lia as cambiat la hora a iceberg jejej
vaix jurat les millors 3 sessions tindran continuitat.Les altres dos tindran que millorar per tornar en força. |
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
aiTTor Ma mare no sap que anava al SubWay
Registrat: 06 Jul 2009 Missatges: 10
|
Publicat: Dl Jul 06, 2009 10:40 pm Assumpte: |
|
|
Bueno a la gent que punxara es demana maxima puntualitat...si no es saltara al següent....despres tambe es prega que encara que sigue per a xalar i fer xalar la maxima serietat alhora de punxar....
Per ultim tambe als que teniu de punxar ens agradaria que porteseu un cd en les cansons que fikeseu,per a tindreu per al record....
Els que no punxeu dirvos ke l'any ke be entrareu segur i que trankils ke encara pot saltar la sorpresa.... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dt Jul 07, 2009 7:10 am Assumpte: |
|
|
soulwax punxa? aixo no meu perdo  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dt Jul 07, 2009 9:31 pm Assumpte: |
|
|
a vore ,soulwax necessitem saber la tematica que punxaras per abans del dijous,es per lo tema de publicitat i totes estes merdes.Si no ens ho dius ,evidenment no punxaras.
a vore a tots los altres dj,s i tu tambe soulwax .URGENMENT NECESSITEM SABER EN QUIN FORMATS PUNXAREU.
animo muchachos que ja falta menys |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
aiTTor Ma mare no sap que anava al SubWay
Registrat: 06 Jul 2009 Missatges: 10
|
Publicat: Dt Jul 07, 2009 10:55 pm Assumpte: |
|
|
| bueno a la gent ke vindra a punxar dirvos ke la direccio (si tot va be) es reserva una petita "sospresa"...xo tot depen de si va be un parellet de cosetes.....au a cascarla i preparevos..... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 1:29 am Assumpte: |
|
|
Nom artistic: Selector Kanch
Estil: Kien Reagge el ultimo Reagge mejor (este seria 100% de Miguel) no en Serio Reagge a sekes jeje
Format:Digital
Peticions: una taula para ipods de la marka numark, 3 toballoles pa secarme la suor per l'hora ke es, unes kuantes mijanes a la nevera ven freketes i la sombrilla para lo clatell ke este any no vuy patir tant, i esta sols para tu Byjota reserva taula para dinar al meson del puerto ke no tink ganes de caminar molt. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 11:33 am Assumpte: |
|
|
| ja que soulwax no dona la cara, desvetllaré que ell lo divendres, en petit comite, va comentar que la canço que clouria la seva sessió de pinxadiscs seria la de macaco. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 12:10 pm Assumpte: |
|
|
| Zack Morris escrigué: |
| ja que soulwax no dona la cara, desvetllaré que ell lo divendres, en petit comite, va comentar que la canço que clouria la seva sessió de pinxadiscs seria la de macaco. |
Vaia troll estás fet tu també, totalment falses les teves afirmacions!
a vore ,soulwax necessitem saber la tematica que punxaras per abans del dijous,es per lo tema de publicitat i totes estes merdes.Si no ens ho dius ,evidenment no punxaras.
a vore a tots los altres dj,s i tu tambe soulwax .URGENMENT NECESSITEM SABER EN QUIN FORMATS PUNXAREU. |
Moltes exigències i/o amenaces veig!!
Finalment punxarem happy i jo junts:
Nom artistic: Two Happy dj's!
Temàtica: Folk Internacional _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 12:38 pm Assumpte: |
|
|
| Soulwax escrigué: |
|
pero has vist que rapid has contestat  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 12:55 pm Assumpte: |
|
|
a vore a tots los altres dj,s i tu tambe soulwax .URGENMENT NECESSITEM SABER EN QUIN FORMATS PUNXAREU. |
Temàtica: Folk Internacional |
entre otros.... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dc Jul 08, 2009 2:29 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
Temàtica: Folk Internacional |
entre otros.... |
aixi descartem los atres noms artistics ke habien damunt la taula  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|