| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Jul 23, 2009 3:07 pm Assumpte: 07 d'Agost del 2009 Aniversari SubwayForever.com - SupWay - |
|
|
Per part de Miguel totes les facilitats per fer la Festa (a més ja m'ha dit que farà pancarta, que nosaltres podem fer l'horari que vulguem i música, etc...)
Ara la cosa bona seria organitzar-nos, una mica en lo format de la festa dj's del xicago, hora/dj-selector-pincha/estil, per a no caure en el caos.
L'hora d'acabada està clara, quan tanque el way, i l'hora d'inici?¿?¿?, horari?, que tal si pensem ja en donar-li forma, queden 2 setmanes! _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dv Jul 24, 2009 1:55 pm Assumpte: |
|
|
| Amic happy,lo bo de bo punxara o es tornara a quedar a la reserva. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dv Jul 24, 2009 3:24 pm Assumpte: |
|
|
Lo Bo de Bo, si cal l'anirem a buscar a casa!!!!! volem Sunn O ))) al supway de la mà del Bo de Bo. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dc Jul 29, 2009 3:53 pm Assumpte: |
|
|
Eiiiii! Hauríem de moure fitxa i fer el programa, no?
Jo no punxaré.
Per cert, definim tema sopar! _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 1:35 pm Assumpte: |
|
|
Aixo sembla una mica parat i la party es este divendres, o es que la gent se pensa que arribara i ja se ho trobara tot fet.
animo campeones a vore si entre tots fem una mica de festa per poder repetirla l,any que beeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 3:02 pm Assumpte: |
|
|
A veure que es tiren al ruedo tots els que vulguen punxar! Per a sopar li podriem dir a miguel que mos arregle algo als organitzadors i dj's en plan unes tapes i bocata per persona a bon preu. Que trobeu? I de la publicitat qui se n'encarrega? Nostresinyó? _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 4:10 pm Assumpte: |
|
|
| Al ser despres de festes la gent avui i dema sols nesecita relax, jo per mi no i a cap preblema per ficar musica l'hora vos la dixo triar a vatros |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 8:47 pm Assumpte: |
|
|
jo faré retard, arribaré pal sopar. portaré el mp3. amb això n'hi ha prou pa punxar, no?
i de preparar...ho sento, però no tinc temps! si hi ha res que pugui fer, ho faré. només cal parlar amb miguel, no? i fer cartells o algo. qui en sap, d'això, i ho pot fer amb certa rapidesa? _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 9:35 pm Assumpte: |
|
|
Per mi no hi ha cap problema per posar un poc de musica, pero clar, jo treballo fins les 19 hores, no es festiu, per lo tant la gent treballa, i anira al Supway a partir de mitjanit, es AQUEST DIVENDRES...
Crec que hi han massa coses que no son positives |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dl Ago 03, 2009 11:13 pm Assumpte: |
|
|
Iceberg, qualsevol divendres a partir de les 7 o les 8, la terrassa comença a estar plena i ja estará tot preparat per a punxar, així que de negatiu no hi ha res, que és una festa, no se que pots veure de negatiu... _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dt Ago 04, 2009 10:03 am Assumpte: |
|
|
Jo trobo que caldria fer un horari de la gent que vol punxar. Començar a les 19 és una bona hora. Penseu que de 19 a 3 (?) han de punxar 8 pai@s. De moment tenim a Two Happy dj's, tahiti, lilium, iceberg. En falten 4 més.
Que es manifesten. També molaria dir-li a algú que no fos del foro, però que pugue aportar alguna cosa en la seva música.
Lo de sopar allí per un preu mòdic, ja em va bé!
Altres coses:
Quin serà l'equip de música per a punxar? No em direu que es punxarà en los altaveus de la terrassa!!!!!!!!! Perquè sonen com si oleressis el cul d'algú que no s'ha dutxat en un mes.
Algú sap alguna cosa d'aquest tema? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Brunetov Ma mare no sap que anava al SubWay
Registrat: 04 Ago 2009 Missatges: 7
|
Publicat: Dt Ago 04, 2009 1:39 pm Assumpte: |
|
|
| Bona tarde familia, despues de tan de temps mei fet del foro, nomes dir que referent al divednres que qualsevol cosa que necesiteu estic a l'ascolta, avan gent!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dt Ago 04, 2009 4:53 pm Assumpte: |
|
|
Bueno gent, acabo de parlar en Miguel i així anirà la cosa:
La festa començarà a les 7 i continuarà fins que tanque el way. De 7 a 10 (o com a molt tard les 12) es posarà música a la terrassa en los altaveus que hi ha. A les 10 es farà un sopar per a les persones participants. I després de sopar les sessions es faran dins del local per no molestar el veinat.
Per tant de 7 a 3 tenim de set a vuit hores per punxar, depenent de si l'hora de sopar punxa algú o es posa un cd.
Los dj's presentats per ara son:
Tahiti
Iceberg
Liliumpool
Mathew (ex dj de la cova)
Nostresinyó (que s'ha reservat l'hora de 2 a 3)
Falten per confirmar:
Xarli
byjota
2 happy dj's
Així que podríeu anar confirmant o desmentint i triar hora que vos vagi bé. _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dt Ago 04, 2009 7:44 pm Assumpte: |
|
|
avui he somiat que mentre jo treballava li portàveu cartells a ma mare pa que me'ls fes imprimir a mi. bandidos.
jo, s'entén, agraïria qualsevol hora passades les 22h.
repeteixo pregunta: amb l'mp3 i au es pot punxar, no?
és una pregunta a qualsevol de vosaltres, que sabeu de què va. soulwax, per exemple.
un, dos, tres, responda otra vez
i hola Brunetov!!! _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

|
Publicat: Dt Ago 04, 2009 8:10 pm Assumpte: |
|
|
Si si, perdò lilium, en un mp3 n'hi ha prou!
edito: sempre i quan sigui disc dur tambè! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|