| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Nov 16, 2009 1:22 am Assumpte: 500 días juntos |
|
|
Ufff...la "pel·liculeta indie" de la temporada es insufrible, i és que no és dolenta i prou, sinó que és molesta de veure.
Cal subratllar un i altre cop tot?
Cal carregar de referències tot abosultament d'una forma totalment innecessària?
Cal ser tan i tan i tan previsible?
Per què dir "estava escoltant Belle & Sebastian", quan amb un esoltant música sobra?, per què dir estava llegint "Dorian Gray", és que llegint un llibre no és vàlid? ahhh no!! que ha de ser indie!! ok ok...vaya bodrio nanu!!
Si parlem de tòpics ja és el no va más...es tira a la beguda quan la tia el deixa, arrebato en la reunió a la oficina explicant que el món és una basura, etccc, a part de tot el món és gilipolla i no veu lo guai que es tot però jo sí, en fin......podria seguir i seguir.... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
liliumpool Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
|
Publicat: Dt Nov 17, 2009 7:02 am Assumpte: |
|
|
Són els mateixos que fa que les coses que molaven ja no molessin. S'infiltren i ho fan tot malbé. Per culpa d'aquesta gent dir que t'agrada Blur o Suede ha arribat a estar mal vist.
Happy, són la massa. I no vull dir...aquell home verd (lo cual seria molt més divertit i indie), vull dir la gran majoria. I la gran majoria indie diu "estava escoltant belle and sebastian" en comptes de "estava escoltant música", encara que en realitat escoltin kiko veneno. Perquè s'han de guardar les formes...sembla ser.
I sí, sé que he caigut en un tòpic, però per algo existeixen.
 _________________ we can stay a while in Heaven today |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dj Mar 25, 2010 10:27 am Assumpte: |
|
|
Millor Adventureland, que l'indie de finals del 80 és millor que el del finals dels 90... _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 156
|
Publicat: Dv Abr 16, 2010 5:44 pm Assumpte: Re: 500 días juntos |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
Ufff...la "pel·liculeta indie" de la temporada es insufrible, i és que no és dolenta i prou, sinó que és molesta de veure.
Cal subratllar un i altre cop tot?
Cal carregar de referències tot abosultament d'una forma totalment innecessària?
Cal ser tan i tan i tan previsible?
Per què dir "estava escoltant Belle & Sebastian", quan amb un esoltant música sobra?, per què dir estava llegint "Dorian Gray", és que llegint un llibre no és vàlid? ahhh no!! que ha de ser indie!! ok ok...vaya bodrio nanu!!
Si parlem de tòpics ja és el no va más...es tira a la beguda quan la tia el deixa, arrebato en la reunió a la oficina explicant que el món és una basura, etccc, a part de tot el món és gilipolla i no veu lo guai que es tot però jo sí, en fin......podria seguir i seguir.... |
No t'has preguntat si el que busca no és exactament això?
Dic que caure en els tòpics no esta malament sempre i quant no ho intentes amagar d'alguna forma.
Per cert la pel·lícula ni fu ni fa, n'he vist 200 de pitjors i 200 de millors! és simplement una comedia adornada per tocs "indi".
Sobre el tema de dir, estic llegint tal o estic escoltant cual. Sí que és recurrir massa a l'estereotip "indi"(en aquet cas) i mantenir les formes o simplement presumir de "cultura". Me passava igual quant intentava llegir a Ray Loriga, que, per cert odio!... mai m'he acabat de llegir Heroes. No puc. _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dg Abr 18, 2010 9:01 pm Assumpte: |
|
|
Sí sí sí Ira Kaplan estic d'acord.
I Bo Diddley, millor adventureland...se deja ver d'una forma més amable. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|