Publicat: Dv Abr 09, 2010 11:58 am Assumpte: VOLEM PREPARAR UNA FESTA A LA TERRASSA DEL SUPWAY
Amics i Amigues del foro del SubwayForever, això està més mort que viu, però, sempre pot revifar.
He estat parlant amb el Dj resident del Xicago, Otto per portar a terme una festeta a la terrassa del SupWay o baix a la plaça aquella que no se quin nom te, però l'anomeraré Plaça Cros, ara que el temps acompanya i el dia és més llarg.
Otto, va parlar amb Tahiti 80 per posar musica i va dir que està d'acord, aquesta tarde parlare amb Sr. Sömmer per si està interesat amb la proposta, espero que By Jota i Bender també participin, igual que Happy Mondays i Soulwax ( Two Happy Dj's ), ja sabem tots que Bo Diddley està desaparegut del mapa, però sempre apareix.
La nostra estimada Lillium Pool, ha avandonat el poble i ha tornat a la seva Lleida natal
Si aquesta proposta tornes a fracasar, cosa que no dubto, By Jota i Bender, sempre poden fer-ho al Xicago, que com me va comentar By Jota, ja s'està preparant el cartell per a festes i alguna que altra sorpresa, al local, que de moment, ens dona més suport.
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 51 Ubicació: with Jim
Publicat: Dv Abr 09, 2010 12:22 pm Assumpte:
Buenas foreros!
La idea seria ficar música a partir de les 16:00 o les 17:00 de la TARDE sobre UNA HORA cadascú i la data proposada, en principi, seria de cara al "pont de maig"....
Estaria bé fer-ho a la plaça de baix del Supway ("plaça cross") o com a alternativa a la terrassa del mateix Supway.
Que en penseu? _________________ clap your hands say YEAH!
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dv Abr 09, 2010 1:36 pm Assumpte:
vaja, ara m'he emocionat Iceberg, em tocarà aguantar-me una abraçada quan et vegui la propera vegada.
jo l'anomenaria "festa deja vú".
voldria posar música un ratet, claro i desde luego assistir. Dilluns tinc una entrevista de feina ja, així que espero estar celebrant vàries coses aquell dia!
petons i conteu amb mi de moment, que encara no he marxat.
eh, la festa no serà per celebrar que me'n vaig ehhhhhhh
ah, i no vaig néixer a Lleida, vaig néixer a Barcelona. 41º N, 2º E. _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Ds Abr 10, 2010 10:37 am Assumpte:
la meva confiança musical en el petit Paton ha fet que escolti aquest tema amb atenció i carinyo fa uns dies, però no, no m'agrada...
no sé què us el fa tan bo (¿?) _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dc Abr 14, 2010 1:02 pm Assumpte:
Jejeje....feia temps que no escrivia....
A vore, nem a puntualitzar l'asunto:
1) M'agradaria una festa en la que no punxes ni Happy, ni Tahiti, ni byjota, ni iceberg, ni ningú dels que punxen habitualment (o dels que punxen a la festa dels Dj a l'estiu).
2) Voldria que les primeres hores de la tarde fosen per a la gent que habitualment punxa per la nit (o sigue Otto & Co.).
3)Podríem buscar algú de les contrades. Penso en l'amic de Tahiti de Tortosa. Però sobretot que no sigue cap vaca sagrada de les que corren per aquí, que estan més vistes que el tebeo i tampoc aporten massa.
4) Que Miguel lo del way no punxe (o si ho fa, només deixar-lo punxar en vinil).
1) M'agradaria una festa en la que no punxes ni Happy, ni Tahiti, ni byjota, ni iceberg, ni ningú dels que punxen habitualment (o dels que punxen a la festa dels Dj a l'estiu).
2) Voldria que les primeres hores de la tarde fosen per a la gent que habitualment punxa per la nit (o sigue Otto & Co.).
3)Podríem buscar algú de les contrades. Penso en l'amic de Tahiti de Tortosa. Però sobretot que no sigue cap vaca sagrada de les que corren per aquí, que estan més vistes que el tebeo i tampoc aporten massa.
4) Que Miguel lo del way no punxe (o si ho fa, només deixar-lo punxar en vinil).
5) Que punxe Bender a una hora prudencial (és lo que te les papilles).
1. Lo problema és que el Sr. Sömmer, si posa musica francesa se fa molt lo pesat
Podria punxar: Brunetov ( maleta d'alumini No!!!, l'autèntic Brunetov ), Pedro Asmundo & Felip, i algú més, però en estos moments no me ve al cap, ningu més, podriem dir-li a "Blanquet de la Lluca" David Lo Llucio, que el passat dissabte ( 10-04-10 ) va debutar al CDP, tambe tinc ganes de vere a Ira o algun membre de Belinda Club Kioto com a Dj.
Marto ( l'amic de Tahiti ) és molt bo !!! i suposo que no posarà cap impediment.
Bender, tinc ganes de tornar-lo a escoltar, però aquest cop, que li funcioni be el Mac i tots los aparatos que portava.
2. Només coneixem a Otto que punxe per la nit, fins que el Sr. Sömmer, no doni la bona ? noticia.
3. Crec, que no estem més vistos que el TBO...jo apostaria per Lilium com a ¿ despedida ?, Anna Narvaez, etc...
4. Bo, estic amb tu, Miguel "Devil" que punxe en vinil i se deixi del VIRTUAL Dj, per aquesta festa.
5. Lo de les papilles, cadascu te que apexugar en lo seu...
6. Estas imploran tornar a posar/ficar musica ?
Editat per darrera vegada per Iceberg el Dc Abr 14, 2010 5:40 pm, editat 2 cops en total
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dc Abr 14, 2010 4:13 pm Assumpte:
Bo Diddley escrigué:
Jejeje....feia temps que no escrivia....
A vore, nem a puntualitzar l'asunto:
5) Que punxe Bender a una hora prudencial (és lo que te les papilles).
Penso igual...lo que no vol dir que pense diferent a Iceberg. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
ei bones, l'amic Iceberg m'ha enviat un misatge comentan una mika lo de la festeta esta, ami no hem faria res ficar una mica de musica sempre i quan la gen estigues d'acord i les dates (comensen festivals) ens ajuden, penso que si es monta be podem xalar tots, i la gen nova que estem com a lexalets podem treure profit i que ens apadrinen aquestes viejas glorias...jeje.
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 51 Ubicació: with Jim
Publicat: Dc Abr 14, 2010 5:37 pm Assumpte:
la idea no està gens malament.. però..
Bo Diddley està dins dels que habitualment no punxen a l'estiu al Xicago a la festa.. per tant... m'agradaria escoltar-lo en maleta d'alumini o sense ( millor sense )
i també estaria be que Miguel (subway) punxe en vinil _________________ clap your hands say YEAH!
Editat per darrera vegada per supersonic el Dc Abr 14, 2010 9:22 pm, editat 2 cops en total
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3Següent
Pàgina 1 de 3
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum