Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

We're not dj's...però en dignitat!
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
byjota
He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 24 Ago 2008
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dv Set 17, 2010 9:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Tenim que queda i portar als amos del local alguna proposta ( que acceptaran sense rechista).
Primer fecha ( octubre,novembre i dessembre son bons mesos ),segon format ( aqui es pensar com i que farem ),tercer horari ( si de nit o arriscar en dissabte tarde o diumenge tarde ),quart dia ( suposo que divendres o dissabte o diumenge ) Quin (que demanem a canvi)

Obric temes i aneu contstant .
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
tanguito
Ma mare no sap que anava al SubWay

Registrat: 23 Jul 2010
Missatges: 7

MissatgePublicat: Dl Set 20, 2010 7:35 am    Assumpte: Respondre citant

Entre lo vuit d'octubre (divendres) i el 12 del mateix mes que cau en dimarts podriem fer unes sessionetes dels versus. Penso q els versus tindrien q ser per la tarde ja q es com un petit duel entre dos dj's aficionats i no trenquen en l'esquema del xicago de cara la nit.
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dl Set 20, 2010 11:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Va que això pot ser interessant.
Les portes del Desván estàn obertes a totes les opcions que aquí s'han parlat.
Això si, hi han un parell de punts que son clars si volem que això tingue una mica de classe:
-El format tarde/nit: Hem de ser conscients que per la nit, "todos los gatos son pardos", en això vull dir que prefereixo 20 persones interessades en lo que fem, que no pas 200 passant lo rato.
-Temátiques molt concretes: Qui mes qui menos ja hem posat música en alguns locals, i ja ha quedat demostrat que tots podem posar els hits de tota la vida, o els del moment. Això ja ho tenim tots els caps de setmana als diferents garitos del poble (uns en més fortuna que d'altres).
A mi m'apeteix més veure a un paio que s'ha currat una sessió de la "MOTOWN", o a un altre que ens porta un set de música influenciada pel Gospel (per dir algo).
No se, és una idea

byjota
He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 24 Ago 2008
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dj Set 30, 2010 1:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Amics sr sommer i tanguito ja que sou dels pocs que tenen ganes de fer alguna coseta per lo pont del pilar (Pilar no tiene bicicleta,pero tiene un buen par de tetas) WE ARE NOT DJ,S vos encomana a vatros dos a fer un versus per a un dels dies del pont. Posevos d,acord i preparem una sessio digne de escoltar i si la cosa resultar anar be o normal ja mos tirem de cap a fer la programacio del proxim hivern.

dieume alguna coseta... ah entre parentesis una canço de LOS TOREROS MUERTOS por biafra...PILAR

ADEU
Tornar a dalt
tanguito
Ma mare no sap que anava al SubWay

Registrat: 23 Jul 2010
Missatges: 7

MissatgePublicat: Dv Oct 01, 2010 7:21 am    Assumpte: Si un desconocido te regala flores, esto es impulso!!!!! Respondre citant

Cap problema i avant les haches!!!!

Jo ja tinc preparades les cançons, popet en castellà del bo i també alguna cançoneta en ingles, sols cal dir dia i hora i a xalar.

pregunta: tindrem espai per estar agustet (per ejemple quan tu vas ficar música este estiu la taula alli fora estava de puta mare).

Dubte: Els versus han de ser amb una temàtica, o sigue, si jo fico música en castellà l'altre company quina música ha de ficar.....

Reto o desafio: desde aquest forum reto o desafio al versus al Senyor Kanjo o al Señor Byjota (teniu tamó?)

i rercordeu: Si un desconocido te regala flores, esto es impulso!!!!

http://patentedecorsario.blogspot.com/
http://enclaseestarecalladoatentoyestudiando.blogspot.com/
Tornar a dalt
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Ds Oct 02, 2010 12:04 am    Assumpte: Respondre citant

Anem a veure ...
que et sembla byjota?
Dissabte 9 d'Octubre...a partir de les 5 de la tarde...
CHOQUE DE NACIONES...
CHOQUE DE PASIONES...
Tanguito y su música nacional
VS
Sr.Sömmer y su French Sound

Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Ds Oct 02, 2010 12:58 am    Assumpte: Re: Si un desconocido te regala flores, esto es impulso!!!!! Respondre citant

tanguito escrigué:
Cap problema i avant les haches!!!!

Jo ja tinc preparades les cançons, popet en castellà del bo i també alguna cançoneta en ingles, sols cal dir dia i hora i a xalar.

pregunta: tindrem espai per estar agustet (per ejemple quan tu vas ficar música este estiu la taula alli fora estava de puta mare).

Dubte: Els versus han de ser amb una temàtica, o sigue, si jo fico música en castellà l'altre company quina música ha de ficar.....

Reto o desafio: desde aquest forum reto o desafio al versus al Senyor Kanjo o al Señor Byjota (teniu tamó?)

i rercordeu: Si un desconocido te regala flores, esto es impulso!!!!

http://patentedecorsario.blogspot.com/
http://enclaseestarecalladoatentoyestudiando.blogspot.com/

Seguro que nos veemos en cualquier fiesta Tanguito. La tamó se dixa a casa.

Tornar a dalt
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum