Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dt Nov 11, 2008 1:38 pm Assumpte:
Doncs sí, ja he pogut veure el documental sobre Joy Division que va presentar al inedit d'aquest any Grant Gee.
M'ha agradat bastant, i encara que en alguns moments el ritme cau una mica es impagable el poder disfrutar d'algunes grabacions pirates de concerts de la banda.
Per altra banda la sensació que es despren de les entrevistes als altres components, managers, etc...és que ningú es va preocupar massa de la enfermetat de Ian.
També és interessant com situa la banda en el context històric i remarca que sols en aquestes condicions podia néixer el SÒ.
Aquí teniu el trailer.
_________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
Publicat: Dt Mar 31, 2009 12:36 am Assumpte:
Diumenge la nit a n'aquelles hores ke sols mirem la tele los desacatos van fer este documental
Molt gran igual ke tota la gent ke surt en ell
Ficha Tecnica
TITULO ORIGINAL Buena Vista Social Club
AÑO 1999
DURACIÓN 100 min.
PAÍS U.S.A.
DIRECTOR Wim Wenders
GUIÓN Nick Gold
MÚSICA Ry Cooder
FOTOGRAFÍA Jörg Widmer
REPARTO Documentary, Ry Cooder, Ibrahim Ferrer, Rubén González, Elíades Ochoa, Omara Portuondo, Compay Segundo, Pío Leyva, Cachaíto
PRODUCTORA Coproducción EEUU-Alemania-Cuba-Francia; Road Movies / Kintop Pictures / Arte
GÉNERO Y CRÍTICA Más información Documental musical
SINOPSIS
Cuando, en 1996, Ry Cooder viajó a Cuba para grabar un álbum con Ibrahim Ferrer y el resto de músicos que le habían acompañado antes en el disco Buena Vista Social Club y que en Cuba son conocidos como los Super-abuelos, Wenders le siguió con un reducido equipo de filmación. El cineasta alemán observó a los músicos en el estudio y rastreó sus vidas en La Habana, para después continuar rodando en Amsterdam, donde Buena Vista Social Club ofreció dos conciertos, y finalizar en Nueva York, con un recital espectacular en el legendario Carnerie Hall.
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dc Abr 01, 2009 10:34 am Assumpte:
Parlant d'Scorsese a altres posts m'he recordat que tambè te un documental sobre la vida i obra de Bob Dylan. Es diu No direction home, i a pesar que és una mica llarg, no te desperdici!!! _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Parlant d'Scorsese a altres posts m'he recordat que tambè te un documental sobre la vida i obra de Bob Dylan. Es diu No direction home, i a pesar que és una mica llarg, no te desperdici!!!
Martin Scorsese, sempre ha sigut un amant de la musica, ha fet de moment quatre documentals sobre aquest tema.
El Ultimo Vals ( 1978 ):
Los conciertos de despedida de "The Band", acompañados por figuras como Bob Dylan, Van Morrison, Neil Young, Joni Mitchell, Neil Diamond, Eric Clapton y otras míticas figuras del rock de las últimas décadas.
The Blues, Nostalgia del hogar ( 2003 ): Sino recordo malament comentada per algú anteriorment.
Desde las orillas del río Níger, en Mali, a las plantaciones de algodón y bares del delta del Mississippi para rastrear los orígenes del blues en una lírica combinación de grabaciones originales -de gente como Taj Mahal, Corey Harris, Alik Farka Tource o Salif Keita- y raro material de archivo.
No Direction Home, Bob Dylan ( 2005 ):
Martin Scorsese nos ofrece la extraordinaria historia del viaje de Bob Dylan desde sus raíces en Minnesota hasta la época de sus comienzos en los cafés del Greenwich Village, pasando por su sonada ascensión al estrellato del pop en 1966. Joan Baez, Allen Ginsberg y otros comparten sus pensamientos y sentimientos sobre el joven cantante que cambiaría para siempre la música popular. Con secuencias jamás vistas, entrevistas exclusivas y actuaciones inéditas, he aquí el retrato definitivo que fans del mundo entero han estado esperando durante décadas: la historia jamás contada de una leyenda americana viva...
I de moment la ultima Shine a Light ( 2007 ):
Documental sobre los Rolling Stones. Martin Scorsese ilumina con su propia visión a la más grande banda de rock de todos los tiempos. Un acercamiento riguroso, deslumbrante, divertido y profundamente humano a los cuatro miembros de los Rolling Stones a lo largo de su pasado y su más enérgico presente. Nunca una película se había acercado más al rock y el musical nunca había adquirido tantos decibelios.
Per això, va poder utilitzar un parell de cançons dels Stones com a Banda Sonora, per a la pel.licula: Infiltrados que de moment era el seu ultim film.
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dc Abr 01, 2009 9:19 pm Assumpte:
Has vist algún dels 4 ? _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
El de Bob Dylan i El Ultimo Vals el tinc en DVD, per a disfrutar-ho quant tingue temps.
Shine a Light en Dvix, ahir vaig visionar un parell de cançons, ja que acabava de descarregar-se i he de dir que és impresionant, Mike Jagger cantant Symphaty for a Devil entre mig del passadís del Teatre on actuen...
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dc Abr 01, 2009 9:45 pm Assumpte:
Així m'agrada, home!!!
Que els teus comentaris tinguen algo d'experiència personal
A mi m'agrada saber el que tu penses d'aquestes pel.licues, que és algo que no puc trobar per mi mateix. La resta de l' informació, si. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Així m'agrada, home!!!
Que els teus comentaris tinguen algo d'experiència personal
A mi m'agrada saber el que tu penses d'aquestes pel.licues, que és algo que no puc trobar per mi mateix. La resta de l' informació, si.
Segons Soulwax, el de Bob Dylan no te desperdici, l'informació ja sabem tots que ho podem trobar, però era per dir que el Sr. Scorsese a més de fer bones pel.licules també fa documentals, tant de musica, els 4 expostos anteriorment, com d'altres...
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dj Abr 02, 2009 7:45 am Assumpte:
A mí el que més m'ha agradat dels tres que he vist, és el dedicat a The Band, uns autèntics incompressos de la seva època. Un supergrup. El de Dylan també em va agaradar molt, sobretot per les escenes inèdites, ja que estem acostumats a què sobre certa època de Dylan sempre s'acostuma a recurrir a les imatges típiques (Manchester, judas! i tot este lio) però se li deixa poc marge al Dylan personal i intransigent. A més, molt ben filmat tot. I la última és la dels Stones, que no se que em passa, però no l'he pogut acabar de veure mai, se'm fa pesada i aborrida.
Iceberg, si continues cantant com un lorito informació a dojo (que no opinió, com et reclama Sommer) dels temes que algú tracta (mira este, o el de Polanski, per posar-te dos exemples recents) t'hauré de començar a cridar per wikiberg.
M'extranya molt, que ha estes altures, encara no sapigues que soc un fan de Martin Scorsese tant a nivell de pelis com documentals.
No se per que t'envio el llistat de pel.licules, filmografies, series, etc via email, si despres no ho mires, pos tinc molt de material del Sr. Scorsese sobretot pel.licules, i he vist totes les que tinc que en son unes quantes, però els documentals encara no els he vist, perque no tinc temps...
I al Sr. Solwax, com se que tambe és un fan de Martin Scorsese, pos que millor que mostrar-li que te 3 documentals més de musica que valen també la pena, a part del de Bob Dylan...
Alterpostant:
Això és igual que el biopic Control, jo el tinc, però encara no l'he vist i se que hi ha gent que si que la vist, però me va fer gràcia que l'estrenin el dia 17 d'abril, despres de 2 anys, per això ho vaig possar a l'apartat Estrenes, despres la SGAE, el Govern i pel que és veu ara Europa, estan molt enfadats per la pirateria que hi ha a l'estat espanyol.
I torno a repetir, que si es fesin les coses be, i s'estrenesin les coses quant cal, no hi hauria tanta pirateria, recordem que la peli El almuerzo desnudo, no es va estrenar a Espanya, Control en retras de 2 anys, quan casi bé està a la venta en DVD, igual que moltes bones pel.licules que passen directament a DVD, o que estan menys d'una setmana a la cartellera, despres és queixen que la gent no va al cine, que hi ha molta pirateria, etc... ( bueno, no se a que venia este rollo )
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2
Pàgina 2 de 2
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum