Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Experiència ultacorporal o rollo patatero?
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Ds Oct 18, 2008 1:08 pm    Assumpte: Experiència ultacorporal o rollo patatero? Respondre citant

Aquí va un article on es qüestiona l'adoració que sent molta gent a grups que per altres són un auténtic conyasssso.

Dels grups que parla l'article n'hi ha que m'agraden i n'hi ha que els trobo insoportables.

Els grups són aquests: Animal Collective, Dungen, Fleet Foxes, Battles, Joanna Newson, Explosions in the Sky, Lindstrom, Bon Iver, Isoleé, Sigur Rós, i l'article aquí: http://www.elpais.com/articulo/portada/extasis/conazo/elpepuculmus/20081017elptenpor_4/Tes
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dg Oct 19, 2008 3:33 am    Assumpte: Respondre citant

Faltaria sapiguer kins son los ke trobes conyasos Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dl Oct 20, 2008 7:25 am    Assumpte: Re: Experiència ultacorporal o rollo patatero. Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
Aquí va un article on es qüestiona l'adoració que sent molta gent a grups que per altres són un auténtic conyasssso.

Dels grups que parla l'article n'hi ha que m'agraden i n'hi ha que els trobo insoportables.

Els grups són aquests: Animal Collective, Dungen, Fleet Foxes, Battles, Joanna Newson, Explosions in the Sky, Lindstrom, Bon Iver, Isoleé, Sigur Rós, i l'article aquí: http://www.elpais.com/articulo/portada/extasis/conazo/elpepuculmus/20081017elptenpor_4/Tes

Quins són?

Per cert, acabo de llegir l'article, i lo que a mi em sembla es que l'autor intenta ser divulgatiu en quant a grups indies que han editat un disc notable enguany. Suposo que el cap de redacció li deuria demanar que fes un article parlant dels nous grups indies que estan de moda i tal i tal (recordeu que estem parlant d'El País) i ell ha utilitzat el tema dels gustos (conyassos o no) pa fer-lo, però si et fixes només és el titular perquè després al contingut, l'únic que fa és una descripció de grups i allò que han dit altres mitjans sobre ells, i mira per a on, tot lo que diuen és bo....Llavors, com fa Tahiti, li hauríem de preguntar quins considera conyassos i per què.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Oct 20, 2008 3:48 pm    Assumpte: Re: Experiència ultacorporal o rollo patatero. Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
Happy Mondays escrigué:

mira per a on, tot lo que diuen és bo....

Bueno, bueno....tot tampoc en molts casos deixa planejar el dubte.

BATTLES:
El sonido del futuro o el más absurdo ejercicio de experimentación.

FLEET FOXES
La sensación del año se supone que son esta gente de Seattle

JOANNA NEWSOM
Música de ninfas medievales, arreglos ambiciosos hasta lo ridículo, harpas y voces sacadas de Cuarto milenio. Una tomadura de pelo o una obra de tal sensibilidad que hace que Sylvia Plath a su lado parezca Santiago Segura.

EXPLOSIONS IN THE SKY
celebradas por su supuestamente irresistible opacidad.Si a la segunda ingesta te sigue doliendo, déjalo estar

LINDSTROM
un disco que, con coartada futurista, revive el fantasma de Tangerine Dream en lo que podría ser el inicio de una tendencia de impredecibles consecuencias para la humanidad. Si mandamos esto en una sonda a la estratosfera, nos aseguramos de que los extraterrestres no vienen aquí ni a por sal.

BON IVER
Podrías escucharlo veinte veces seguidas y seguirías sin recordar nada. Música amnésica

ISOLÉE
Tienes la sensación de que con sus partituras se saca la fórmula de algún medicamento

SIGUR RÓS
Algunos aman a estos islandeses en su idioma inventado, en sus sonidos crustáceos y en su pop paralímpico. Otros, aún buscan la cámara oculta.

Ojo!! Només constato el que per a mi sí planteja l'article, com ja he dit abans alguns grups sí m'han aburrit, altres dels que parla l'article ni tan sols els he escoltat, pero certament aquests grups com molts altres artistes de diferents camps creen aquesta divisió tan forta d'opinió, entre els que troben la seva obra sublim, i els que pensen que allò és una presa de pèl...en el cinema hi trobem un exemple amb David Lynch, on hi ha qui amb els seus visionats viu experiències ultracorporals i n'hi ha que el troben un autèntic venedor de fum, la pregunta, i el que crec, planteja l'article, és si amb la música passa igual.
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Oct 21, 2008 8:10 am    Assumpte: Respondre citant

Totalment d'acord en lo que dius de David Lynch, però a mi em sembla que lo seu és una experiència diferent, perquè el cine de Lynch és un estil en si mateix.
Per comparar-ho, és com si diguesses que el pop (en totes les seves accepcions) com el cine de Lynch és un conyàs. Així en general.

Tens raó en lo que dius dels grups, la veritat és que rellegint l'article te'n adones que aquest personatge que signa el text l'únic que busca és crear polèmica. Ojo! que a mi m'agrada la polèmica, sempre i quan es donin arguments. Penso que hi ha molts crítics que, faltats d'idees, apel·len a una crítica despiadada amb l'únic objectiu d'anar a contracorrent, per poder mantenir-se allí on estan.

És una posició totalment snobista, però d'un snob mal entès, ja que en comptes de sumar (aportar idees) el que fa és restar (desacreditar-les sense arguments). Per exemple, li hauríem de preguntar si li agrada Neil Young, La Düsseldorf, Bob Dylan, Van Morrison o Leonard Cohen, per dir-te noms d'artistes dels quals es desprenen la majoria dels discos que deixa malament. O sigui: Fleet Foxes és un hype però lo meu disco de capçalera és lo Harvest de Neil Young? No entenc a Bon Iver però disfruto escoltant Suzanne de Cohen?

Em sembla que l'únic que pretén és crear una pulsió amb els altres crítics que han destacat en diferents mitjans els discos que ell desacredita de manera vil. Un altre exemple: el tal Xavi Sancho no escriu al Rockdelux. El tal Xavi Sancho escriu a la GO mag. És de domini públic que hi ha un pique bastant aguditzat entre la gent del RDL i la gent del Go mag. Me sembla que este personatge ha utilitzat un mitjà de comunicació neutral (en l'aspecte musical, en este cas El País) per arremetre contra la majoria de discos que han destacat altres crítics en altres mitjans. Però on són les argumentacions? Per què no cal ser ni creures crític musical per fer un buidatge d'informació tal i com ell ho fa. Segurament, ma cosina, que escolta a El sueño de Morfeo i Smashing Pumpkins, si li poses el disco de Battles, també te dirà que és una merda. Però el problema es que teu dirà de la mateixa manera que ho fa el tal Xavi Sancho, sense arguments. Per tant: credibilitat pel terra, nivell 0.

Per a la proxima vegada, jo demanaria a la gent que pot crear una certa corrent d'opinió (com és el cas dels crítics) s'extenguesen més a argumentar el que diuen i que no només deixen un titular sucós i enginyós, que està molt bé, però més propi de la premsa groga que no del periodisme musical. És necessari una mica més de rigor i bon fer.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Oct 21, 2008 11:00 am    Assumpte: Respondre citant

Estic d'acord amb el que dius, escepte en un punt:

Bo Diddley escrigué:
Totalment d'acord en lo que dius de David Lynch, però a mi em sembla que lo seu és una experiència diferent, perquè el cine de Lynch és un estil en si mateix.
Per comparar-ho, és com si diguesses que el pop (en totes les seves accepcions) com el cine de Lynch és un conyàs. Així en general.

Bueno, trobo que està agafada en pinzes esta comparació. En alguns casos pot ser un estil en si mateix (lost highway), en altres no (a true story, road movie a l'estil més clàssic).
No poso l'exemple de David Lynch per parlar de la passió o adversió que es pot tenir a un estil, sinó la que es pot tenir a un autor. Jo no seria capaç d'afirmar que un estil es un conyàs.
jevington gardens
Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dt Oct 21, 2008 6:56 pm    Assumpte: Respondre citant

per a conyasso Nacho Vegas!!
Tornar a dalt
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Oct 21, 2008 11:11 pm    Assumpte: Respondre citant

jevington gardens escrigué:

te dius Xavi Sancho també?
Tahiti 80

MissatgePublicat: Dc Oct 22, 2008 12:14 am    Assumpte: Respondre citant

Pobre Nacho en lo ke me l'estimo jo
Tornar a dalt
byjota
He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 24 Ago 2008
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 2:21 pm    Assumpte: Respondre citant

amic chevington.te ho explicare en una frase de una canço del loco com es nacho vegas i molts de grups que tu deixaras pedre en la teua vida.(ME GUSTAN LAS CHICAS QUE POR CONDICION ,NECESITAN TIEMPO Y DEDICACION.ELEGANTES Y BONITAS CON LIGUERO DE DE DIOR.CHANEL ,COCAINA Y DON PERIGNON )lo temps correr a favor dels que escolten i no busquen un estereotip marcat de musica que en un moment puntual de la seua existencia els portar per un cami.en poques paraules igual d,aqui 5,o 10 anys lo que fa nacho vegas te tornara loco,perque tu com humanoide envelliras i siras mes savi i valoraras mes les coses que ara son un coñazo
de bon rollo eh.te ho dic per experiencia.
Tornar a dalt
Tahiti 80

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 2:54 pm    Assumpte: Respondre citant

ByJota si eta es la teua foto pareixes Risto lo de OT, per cert tens rao tant kom vas vreixent els teus gustos musicals van evolucionant una mica
Tornar a dalt
byjota

Registrat: 24 Ago 2008
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 3:37 pm    Assumpte: Respondre citant

es krilin al segle 21,tahiti,que no tens ni puta idea,per cert no molt lluny d,aqui a obert portes lo jose simpatic de barcelona.anem a vore,ltomorrow
Tornar a dalt
Ira Kaplan

Registrat: 23 Oct 2008
Missatges: 156

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 4:58 pm    Assumpte: Re: Experiència ultacorporal o rollo patatero. Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
Bo Diddley escrigué:
Happy Mondays escrigué:

mira per a on, tot lo que diuen és bo....

Bueno, bueno....tot tampoc en molts casos deixa planejar el dubte.

BATTLES:
El sonido del futuro o el más absurdo ejercicio de experimentación.

FLEET FOXES
La sensación del año se supone que son esta gente de Seattle

JOANNA NEWSOM
Música de ninfas medievales, arreglos ambiciosos hasta lo ridículo, harpas y voces sacadas de Cuarto milenio. Una tomadura de pelo o una obra de tal sensibilidad que hace que Sylvia Plath a su lado parezca Santiago Segura.

EXPLOSIONS IN THE SKY
celebradas por su supuestamente irresistible opacidad.Si a la segunda ingesta te sigue doliendo, déjalo estar

LINDSTROM
un disco que, con coartada futurista, revive el fantasma de Tangerine Dream en lo que podría ser el inicio de una tendencia de impredecibles consecuencias para la humanidad. Si mandamos esto en una sonda a la estratosfera, nos aseguramos de que los extraterrestres no vienen aquí ni a por sal.

BON IVER
Podrías escucharlo veinte veces seguidas y seguirías sin recordar nada. Música amnésica

ISOLÉE
Tienes la sensación de que con sus partituras se saca la fórmula de algún medicamento

SIGUR RÓS
Algunos aman a estos islandeses en su idioma inventado, en sus sonidos crustáceos y en su pop paralímpico. Otros, aún buscan la cámara oculta.

Ojo!! Només constato el que per a mi sí planteja l'article, com ja he dit abans alguns grups sí m'han aburrit, altres dels que parla l'article ni tan sols els he escoltat, pero certament aquests grups com molts altres artistes de diferents camps creen aquesta divisió tan forta d'opinió, entre els que troben la seva obra sublim, i els que pensen que allò és una presa de pèl...en el cinema hi trobem un exemple amb David Lynch, on hi ha qui amb els seus visionats viu experiències ultracorporals i n'hi ha que el troben un autèntic venedor de fum, la pregunta, i el que crec, planteja l'article, és si amb la música passa igual.

Un altre exemple en el cine és Jim Jarmusch, amb el qual ha colaborat en algún paper que altre Tom Waits (Coffe and Cigarettes o Down By Low) los White Stripes (Coffe and Cigarettes) o Iggy Pop (Coffe and Cigarettes) entre altres. D'ell diuen que "Stranger Than Paradaise" és una presa de pel que intenta rebocar l'esperit Beat com Jack Kerouac però es queda amb res. Molts la consideren una peli de culte. A mi em va agradar...

Un altre exemple que he sentit és el de Charles Bukowski en la literatura. Alguns citen frases seues com autentica poesia underground altres que és una fotesa de pel.
Buckowski desperta algo en mi que el fa especial... i no se que coi és

Tot va per gustos, però crec que també és depén com u agafes... si no stas predisposat a veure segons quines coses segurament no t'agradaran. punto pelota.
Ira Kaplan

Registrat: 23 Oct 2008
Missatges: 156

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 5:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Anda ya! Nacho Vegas és dels millors lletristes que ha parit la "mare patria".

Los que són un conyasso irrebocable són Animal Collective! no puc en ells!!
jevington gardens
Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 5:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:

te dius Xavi Sancho també?

per què?
a per cert mira això:

Tornar a dalt
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum