| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dl Oct 27, 2008 2:49 pm Assumpte: Diario de un punk rocker: Miqui Puig |
|
|
Després de comprovar que en aquest forum es pot crear polèmica, voldria encetar-ne una de nova:
DIARIO DE UN PUNK ROCKER: MIQUI PUIG
He de confessar que tinc certa atracció per Miqui Puig. Pot ser el que em va lligar a ell (fins fa uns dies, pensava que de per vida) van ser els moments comuns que vam passar durant un estiu de fa alguns, prous, anys. Ens van unir les ones hertzianes. Ell a Barcelona, a migdia, a Catalunya Cultura: L'últim Metro, es deia el programa, de dotze a una. En aquell moment, substituia a Josep Martín. Em va entusiasmar la seva pasió pel pop de la Tamla Motown, dels grups minoritaris suecs o per l'electrònica de ball més hedonista. Em demostrava, cada dia, una amplitud de mires fora d'allò comú, però no només en la música, sinó en cultura general. La forma de cuidar la música, de descriure-la, de sentir-la, però sobretot, de seqüenciar-la: era fantàstic. FANTÀSTIC. Val a dir que vaig aprendre molt d'ell. Em va donar una visió diferent sobre certs aspectes musicals.
Ja coneixia a Los Sencillos, i també l'afinitat pel Northern Soul del Miqui Puig, fet que compartim. M'agraden els primers discos, en canvi els últims, no massa.
I ara em passa el mateix amb la persona, o personatge, amb el Miqui (deixeu-me prendrem la llibertat de tutejar-lo). El veig a la televisió i penso: esta és la persona que m'enlluernava els matins d'aquell estiu amb la seva cultura musical extraordinària, que trascendia allò purament musical per convertir-se en una veu culturalment autoritzada? És el mateix?
A mi em sembla que no. No se que us pareixerà a vatros. Ara em sembla més un personatge de comèdia barata i forçada, engolida pel furor de l'èxit enllaunat. Sembla com si fos obligat a actuar. No he entès mai aquestes coses, tan integrals de pensament per algunes coses i a l'hora d'actuar, tan contradictoris. I no, no val que ens diguin que això forma part de l'espectacle. No és així, això ja no cola.
Aquí us deixo el link del seu diari personal a internet, on podreu comprovar vosaltres mateixos la diferència entre el Miqui d'anar per casa i el Miqui sobreactuat que ens presenta la TV:
http://www.miquipuig.com/diario.php
Persona versada en polèmiques, el Sr. Puig desperta igual simpaties que mirades de contrarietat. Pot ser ha arribat el moment d'arquejar una cella quan sentim parlar d'en Miqui Puig? _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Oct 27, 2008 4:35 pm Assumpte: |
|
|
Miqui Puig és el que tots podem llegir aquí: http://www.miquipuig.com/diario.php i el que tu escoltaves a L'últim Metro de Catalunya Cultura, aquest és Miqui Puig, abans i ara.
He pogut gaudir de les seves sessions de Northern Soul en repetides ocasions i encara que els últims cops m'ha semblat una persona més entregada al hedonisme - per actituds que no cal explicar ara - el seu criteri a l'hora de seleccionar els temes sempre m'ha semblat excel·lent.
Així era ell abans de, així és ell durant, i així será després del programa de TV.
El que porta a una persona com ell a entregar-se d'aquesta forma al tv show, penso que respon única i exclusivament a un factor (i no el X), el que tinc clar és que Miqui només n'hi ha un, aquest: http://www.miquipuig.com/diario.php, lo altre és una farsa, i passarà, i li perdonem. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jevington gardens Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 46
|
Publicat: Dl Oct 27, 2008 8:46 pm Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
Miqui Puig és el que tots podem llegir aquí: http://www.miquipuig.com/diario.php i el que tu escoltaves a L'últim Metro de Catalunya Cultura, aquest és Miqui Puig, abans i ara.
He pogut gaudir de les seves sessions de Northern Soul en repetides ocasions i encara que els últims cops m'ha semblat una persona més entregada al hedonisme - per actituds que no cal explicar ara - el seu criteri a l'hora de seleccionar els temes sempre m'ha semblat excel·lent.
Així era ell abans de, així és ell durant, i així será després del programa de TV.
El que porta a una persona com ell a entregar-se d'aquesta forma al tv show, penso que respon única i exclusivament a un factor (i no el X), el que tinc clar és que Miqui només n'hi ha un, aquest: http://www.miquipuig.com/diario.php, lo altre és una farsa, i passarà, i li perdonem. |
jo portava panyals, aquest sóc jo abans i ara, va Happy!! que les persones canvien i si no s'adapten. El que ha fet Miqui és adaptar-se ja que la música segurament no li dona com avans (per algo serà).
En definitiva per a mi Miqui és el de la TV. el Dr. amor ja fa molt temps que es va divorciar. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dl Oct 27, 2008 10:37 pm Assumpte: |
|
|
| jevington gardens escrigué: |
jo portava panyals, aquest sóc jo abans i ara, va Happy!! que les persones canvien i si no s'adapten. El que ha fet Miqui és adaptar-se ja que la música segurament no li dona com avans (per algo serà).
En definitiva per a mi Miqui és el de la TV. el Dr. amor ja fa molt temps que es va divorciar. |
Et donaria la raó, però no puc, ja que al mateix temps que el veiem prop del patetisme a la tv, podem llegir a la seva bitàcora escrits que són propis del Miqui que hem conegut sempre, i que res tenen que veure amb el que veiem a la tv. Com ja he dit:
| El que porta a una persona com ell a entregar-se d'aquesta forma al tv show, penso que respon única i exclusivament a un factor (i no el X) |
i tu dius:
| la música segurament no li dona com avans (per algo serà). |
Per tant la necessitat el porta a interpretar aquest rol en la tv, però ell segueix en la mateixa línia que sempre, ho pots comprovar aquí: http://www.miquipuig.com/diario.php , fes una mirada...és el de la tv qui parla? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 28, 2008 9:00 am Assumpte: |
|
|
| He pogut gaudir de les seves sessions de Northern Soul en repetides ocasions i encara que els últims cops m'ha semblat una persona més entregada al hedonisme - per actituds que no cal explicar ara. |
Explica, home, explica
| Així era ell abans de, així és ell durant, i així será després del programa de TV. |
Sí, però això no és cap explicació. Si no conegués prèviament a Miqui, encara que no sigui a la persona però sí al personatge, l'únic que puc pensar amb aquest argumentari que dones, és que Miqui Puig és un caragirada. O sigue, que hi ha dos Miquis, no? Estàs afirmant això? Ja vaig dir en el primer missatge que això no colaba, que em semblava patètic que una persona de la seva categoria hagués de sucumbir a la popularitat fàcil, encara que sigui per al benefici personal. O sigui, de manera indirecta, estàs afirmant que Miqui Puig no és una persona íntegra perquè es comporta diferent segons quin sigui el lloc i el moment. O li estàs donant la raó a jevington: igual el Miqui Puig d'abans és el Miqui Puig d'ara, i l'únic que ha fet a estat adaptar-se.
| El que porta a una persona com ell a entregar-se d'aquesta forma al tv show, penso que respon única i exclusivament a un factor (i no el X) |
Quin factor? L'econòmic no val.
Jo també pensava això. Però fa un temps que tinc els meus dubtes. L'altre dia li van fer un mini reportatge al LOOPS (programa horrible on l'única cosa que val la pena és la presentadora, siguem clars) semblava una persona fictícia, d'estrella vinguda a menys, amb ínfules de very important person falsa, com si no s'ho cregués ni ell.
Per als qui som fans d'ell, tots sabem que el Miqui de la TV és una farsa, i que de Miqui només n'hi ha un. Però per què perdonar-li?
| la música segurament no li dona com avans (per algo serà). |
No penso que sigui això. Ans al contari, penso que ha surtit molt beneficiat musicalment de la seva carrera televisiva. D'aquí la grabació del seu últim disc, con todo lujo de detalles. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 28, 2008 1:09 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
| He pogut gaudir de les seves sessions de Northern Soul en repetides ocasions i encara que els últims cops m'ha semblat una persona més entregada al hedonisme - per actituds que no cal explicar ara. |
Explica, home, explica
| Així era ell abans de, així és ell durant, i així será després del programa de TV. |
Sí, però això no és cap explicació. |
Ja, és que no he fet cap explicació, el meu text pegat no és la explicació.
| Quin factor? L'econòmic no val. |
Alguns cops et pots arribar a sorprendre
Jo també pensava això. Però fa un temps que tinc els meus dubtes. L'altre dia li van fer un mini reportatge al LOOPS (programa horrible on l'única cosa que val la pena és la presentadora, siguem clars) semblava una persona fictícia, d'estrella vinguda a menys, amb ínfules de very important person falsa, com si no s'ho cregués ni ell.
Per als qui som fans d'ell, tots sabem que el Miqui de la TV és una farsa, i que de Miqui només n'hi ha un. Però per què perdonar-li?
|
Bueno, com quedem? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 28, 2008 4:40 pm Assumpte: |
|
|
Explica, home, explica
Sí, però això no és cap explicació. |
Ja, és que no he fet cap explicació, el meu text pegat no és la explicació. |
Pot ser el problema es que has afirmat coses sense donar explicacions.
A l'igual que en això:
| Cita: |
| Quin factor? L'econòmic no val. |
Alguns cops et pots arribar a sorprendre |
Pot ser convindria anar donant arguments a la teua defensa de Miqui Puig, no?
| Cita: |
|
Bueno, com quedem? |
És una dicotomia. T'has deixat de subratllar la última frase, aquella que pregunta si cal perdonar-lo. Afirmació-negació. Sí, potser és un recurs massa fàcil. És a dir, per una banda penso que sí (que és la mateixa persona que la que escriu al diari), però per l'altra penso que no (que és la de la TV). Si et fixes és el mateix que estic exposant des del primer missatge.
Més enllà de polèmiques conceptuals, el que voldria proposar és que a vore si a la primera festa que fem del foro podem invitar a Miqui (a l'artista, no al de la Tv, jeje) per a que ens deleite amb una bona selecció de discos.  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Oct 28, 2008 8:39 pm Assumpte: |
|
|
Quan dic que era igual abans, durant i després, és perquè l'he vist actuar abans de la TV, durant, i després, i no he vist cap canvi en el seu criteri alhora dels discos, i la seva forma de fer ha estat la mateixa. Aquestes actuacions es van donar en un ambient reduït, de forma que la gent podia parlar amb ell per demanar temes, etc...i els 3 cops vaig veure a la mateixa persona, al 2005, al 2006, al 2007, com dic, una mica més entregat al hedonisme l'últim cop, però podria ser simplement alguna copa de més. Tampoc les reflexions que hi han al seu diari personal (ara a la seva web, abans feia servir fotolog), han sofert un canvi de to, i sobretot, ni tan sols un cop en els últims 3 anys hi trobem una menció al programa de tv en el seu diari, per tant, el programa és feina, sí, però no forma part dels seus interessos, ell va per un altra banda, Miqui no és el de la Tv, qe ningú es confongui.
| Més enllà de polèmiques conceptuals, el que voldria proposar és que a vore si a la primera festa que fem del foro podem invitar a Miqui (a l'artista, no al de la Tv, jeje) per a que ens deleite amb una bona selecció de discos. |
Estic d'acord. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
jevington gardens Ara toco la Air Guitar

Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 46
|
Publicat: Dt Oct 28, 2008 9:39 pm Assumpte: |
|
|
pel que fa la paper que inerpreta la TV, jo crec que tinc la prova de que en el fons li fa un poc de vergonya:
JOAN FABREGAS
Web del diseñador de moda Joan Fábregas con el que estoy colaborando y que diseña todo el vestuario de mis apariciones publicas como músico y demás.
Això està extret de: http://www.miquipuig.com/links.php
Amb aquest "demás" crec que es refereix a la TV. això està mal redactat, jo crec que tindria que ser algo així: .....vestuario de mis apariciones publicas como presentador de TV y demás. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
byjota He tocat a les festes del meu poble
Registrat: 24 Ago 2008 Missatges: 113
|
Publicat: Dv Nov 21, 2008 11:01 pm Assumpte: |
|
|
| Un paio ke en una sessio puncha sensera CUBA dels gibson brothers es mereix tot el respecte de tots els contertulians de este foro. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Tahiti 80 Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
|
Publicat: Ds Nov 22, 2008 4:43 am Assumpte: |
|
|
| perdona no es ke la punxe es ke trobo ke es la unica ke fica |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Nov 22, 2008 4:44 am Assumpte: |
|
|
| perdona no es ke la punxe es ke trobo ke es la unica ke fica |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Nov 23, 2008 7:17 pm Assumpte: |
|
|
| byjota escrigué: |
| Un paio ke en una sessio puncha sensera CUBA dels gibson brothers es mereix tot el respecte de tots els contertulians de este foro. |
Pos si tu vas ser lo primer en abandonar lo barco,.....  _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dl Nov 24, 2008 12:00 am Assumpte: |
|
|
| byjota escrigué: |
Pos si tu vas ser lo primer en abandonar lo barco,.....  |
vaya pokavergonya ke mos va dixar alli dalt de tot del poble espanyol |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Soulwax Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
|
Publicat: Dc Des 03, 2008 9:06 pm Assumpte: |
|
|
Mira que no volía parlar de este tio perquè no em cau massa bé, però desprès de veure'l a Buenafuente l'altre día penso que esta es la millor definició és esta:
| Bo escrigué: |
| Jo també pensava això. Però fa un temps que tinc els meus dubtes. L'altre dia li van fer un mini reportatge al LOOPS (programa horrible on l'única cosa que val la pena és la presentadora, siguem clars) semblava una persona fictícia, d'estrella vinguda a menys, amb ínfules de very important person falsa, com si no s'ho cregués ni ell. |
_________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|