Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dj Nov 20, 2008 8:58 am Assumpte: RECOMANACIONS
Bé, com he comprovat que aquí hi ha gent que domina el tema, que millor que proposeu els vostres films imprescindibles! _________________ http://apartament18.wordpress.com
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dj Nov 20, 2008 3:39 pm Assumpte:
Tindré en compte la teva recomanació, Happy!
La meva recomanació, és una de les pel.licules que hem quedaven per veure del gran Woody Allen:
Sueños de un seductor (Play It Again, Sam)-(1972)-Herbert Ross
Tot i que no la va dirigir ell, és Woody Allen estat pur,(de fet l'obra teatral en la que es basa, si és d'ell) amb els seus excesos i amb les seves virtuds.A destacar també la gran química entre Diane Keaton (que está de deu)i ell mateix.
Per resumir el film en una frase, diré que és un crític de cine que per a tindre relacions amb el sexe oposat rep l'ajuda de Humpfrey Bogart...
El personatge de Allen a Bogart:-"Sí, la verdad es que el secreto no era ser tú sino ser yo. No eres muy alto y sí bastante feo, pero yo también soy lo bastante bajo y feo como para hacer críticas por mí mismo." _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dl Des 08, 2008 5:38 pm Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
Tindré en compte la teva recomanació, Happy!
La meva recomanació, és una de les pel.licules que hem quedaven per veure del gran Woody Allen:
Sueños de un seductor (Play It Again, Sam)-(1972)-Herbert Ross
L'acabo de veure!!! Estupenda Señor Sömmer, i Diane Keaton està espectacular. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Publicat: Dt Des 09, 2008 1:39 am Assumpte:
Me'n alegro de que l'hagis disfrutat...
Sería bo que aquest post (RECOMANACIONS) ens servís per a poguer disfrutar de les obres mestres de tots els temps.
I per a continuar, volía recomanar una obra clau del cine espanyol...
L' he vist varies vegades, i segueixo trobant-la divertidíssima, i més tenint en compte l' any en que és va filmar (1953)
Mítica escena - "como alcalde vuestro que soy os debo una explicación, y esa explicación que os debo os la voy a pagar" _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
He pogut disfrutar esta gran pel.licula esta tarde, m'ha agradat bastant, té un ritme molt aconseguit, ja que sense excesos de cap tipo manté el nivell durant tot el metratge
Spoiler:
llevat de la visita als pares d'ella
Tot i que tots els actors están molt bé (llevat de la rubia), jo hem quedaría en un etern secundari de luxe com és Karl Malden "Genio", el repartidor.Sen surt.
Bona recomanació _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
Publicat: Dj Gen 01, 2009 1:59 am Assumpte:
Una d'avui...
Un tiro a "bocajarro" de fúria americana...
Shotgun Stories (2007) Jeff Nichols
I una d'ahir...
Guerra de bandes mafioses...(o millor dit : bandetes...) Bugsy Malone (1976) Alan Parker
Aspero que us agradin...i bon any nou a tots els subwayeros!!!! _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
Publicat: Ds Gen 10, 2009 12:17 am Assumpte:
Happy Mondays escrigué:
I per últim una petita joya molt adequada per aquests dies de nadal:
Alex Holdridge - In Search of a Midnight Kiss (2008)
Molt disfrutable!
Desde la memorable primera escena , passant pels àgils i divertits diàlegs i acabant per l'encertat estil escollit (blanc i negre) per a contar una intima història que de no tenir un molt bon guió hagués pogut ser una "cacalavaca"
Spoiler:
M'ha sobrat el tema de l'embrás, que está posat en calçador, ja que no hem feia falta una sorpresa final que ni li treu ni l suma punts finals
Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
Publicat: Dg Gen 11, 2009 2:29 am Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
Una d'avui...
Un tiro a "bocajarro" de fúria americana...
Shotgun Stories (2007) Jeff Nichols
Ei!!, està bé, però li falta per al meu gust una mica més de frescura!!, en alguns moments m'ha semblat massa densa, pesada, com que no flueix al ritme que ho hauria de fer, de totes formes, bona recomanació, per damunt de la mitja per supost.
I ara una RECOMANACIÓ amb majuscules:
Jean Becker - Dejad de Quererme (Deux jours à tuer) - 2007
Spoiler:
Rotunadament sobra el final, no era necessari que el seu comportamente tingues una explicació.
_________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dl Gen 12, 2009 5:20 pm Assumpte:
Buenas amic Happy, m'està entusiasmant molt esta afició pel cine francès que tens, on podria aconseguir esta llista que has recomanat? (VOSE a ser possible). Si tens algun link passa'l per favor o vaig a la mula directament?
Merci
Claude Chabrol - Une affaire de femmes (Un asunto de mujeres) (1988)
Robert Bresson - Un condamné à mort s'est échappé (Un condenado a muerte se ha escapado) (1956)
Jean-Pierre Melville - El silencio de un hombre (Le samourai) (1967) _________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Publicat: Dl Gen 12, 2009 8:13 pm Assumpte:
Soulwax escrigué:
Buenas amic Happy, m'està entusiasmant molt esta afició pel cine francès que tens, on podria aconseguir esta llista que has recomanat? (VOSE a ser possible). Si tens algun link passa'l per favor o vaig a la mula directament?
Merci
Claude Chabrol - Une affaire de femmes (Un asunto de mujeres) (1988)
Robert Bresson - Un condamné à mort s'est échappé (Un condenado a muerte se ha escapado) (1956)
Jean-Pierre Melville - El silencio de un hombre (Le samourai) (1967)
Hola SoulWax, si remenes pel foro veuras que encara hi ha alguna més que he recomanat-
Les trobaras a la mula, i sense problema, totes VOSE, si alguna te surt Spanish busca amb el títol francès i després busques el subtitle a solosubtitulos.com
Estic segur que així les conseguiras totes (jo les he aconseguit així).
T'aconsello l'ordre:
1 .- Jean Becker - Dejad de Quererme (Deux jours à tuer) - 2007 (Esta està especialment difícil de trobar, en VOSE o no, si busques això la podras veure en Spanish "Dejad.De.Quererme.Spanish.(AC3).[DVDRip].[Juegosypelis.COM].By.TDT.avi")
2.- Chabrol - La Ceremonia
3.- Jean-Pierre Melville - El silencio de un Hombre
4.- Claude Sautet - Un corazón en invierno.
5.- Bresson - Un condenado a muerte se ha escapado.
Són formes de fer cine molt diferents entre elles.
Ahh!!, alguna no la veus a la mula (impossible) digues algo, i sobretot no baixes res que sigue spanish, estes pelis s'han de veure en original per a disfutar. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Registrat: 17 Ago 2008 Missatges: 383 Ubicació: Desubicat
Publicat: Dt Gen 13, 2009 12:30 pm Assumpte:
Ok Happy, ja ho intentaré, si no ja et diría alguna cosa.
Continuant amb el cine francès voldría recomanar dos pel.lícules del director Cédric Klapisch. No pasaran a l'història del cine, però són dos pel.lícules divertides que expliquen històries d'un grup d'amics de diferents paisos que es coneixen en Barcelona gràcies al programa Erasmus.
Una casa de locos (L’Auberge espagnole) - 2002
Las muñecas rusas (Les Poupées Russes) - 2005
_________________ Podemos llevar el caballo hasta el abrevadero, pero no podemos obligarlo a beber.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3, 4Següent
Pàgina 1 de 4
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum