| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dc Jun 24, 2009 1:21 am Assumpte: |
|
|
| Happy Mondays escrigué: |
Aprofito per recomanar una delicia (que sí pot mirar liulum):
Eric Rohmer - Cuento de Verano (1995)
 |
Suposo que ja saps que tinc molt en conte les teves recomanacions, de fet cosa que poses cosa que va directa a la llista d'espera...i com a prova...aquesta.
Desde que escric en aquest foro, procuro coneixer més profundament els directors clàssics del país veí (Happy culpable!!!!), pero no puc en Rohmer...no he vist res que m'agradi d'ell...si n'he vist 4 o 5, no sé amb quina m'he aborrit més. Soc insistent...vull dir que parlo amb coneixement de causa, ja que no m'atreviría a parlar d'ell si no hagués vist almenys tres films del sujeto.
Sobre aquest conte d'estiu, l'únic que puc salvar, son les localitzacions...quina meravella la costa de la Bretanya Francesa, perfavor...m'apunto inminent destí per a escapadeta...
Demodé, impostat, tant l'argument com el treball dels pèsims actors i algo que va al pelo ...(oftopiquejant)...que modern que soc, i com estructuro la narració...
La meva esperança an aquest home és Pauline en la playa...ja verem. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 25, 2009 11:22 pm Assumpte: |
|
|
Ningú més veu pelis recomanables?  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Jun 25, 2009 11:48 pm Assumpte: |
|
|
Aquí en va una de molt dura:
Això sí, sensacions a tope!, el Haneke més Funny, cappicci? _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jul 16, 2009 12:11 am Assumpte: |
|
|
Per a qui li interessi saber més d'aquest GENI del seté art...
A mi personalment em fascina l'obra d'aquest home, també la seva manía perfeccionista ja que gràcies a això entre d'altres coses, hem pogut disfrutar d'enormes pel.licules, de grans clàsics.
És molt complet, ja que et parla del procés de creació de les seves obres, mostran-nos interioritats dels rodatges, a l`hora que ens mostra (no massa) els seus moments personals i l'efecte que tenía en la seva vida el film que dirigía en cada moment.
Polèmic, perfeccionista, hermètic, dictatorial, molts són els adjectius que se li han adjudicata al sr. Kubrick, però el que és innegable, és el quediu Jack Nicholson en un passatge del documental..."He is the man" _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Ds Set 26, 2009 11:53 am Assumpte: |
|
|
(2008) Terriblemente feliz - Henrik Ruben Genz
Encara que hi ha punts en comú amb "Hot Fuzz", aquesta no tira cap a la comèdia, sinó cap a un cine molt més negre.
Val la pena.
Els més Cohenianos del lugar no la podeu deixar passar _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Set 27, 2009 5:08 pm Assumpte: |
|
|
Entre totes les comèdies-basura que s'estrenen avui en día, he trobat dos en les cuals es pot passar un bon rato i fer unes rises...
 _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|