| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Iceberg Daft Punk is playing at my House

Registrat: 26 Oct 2008 Missatges: 317
|
Publicat: Dj Nov 27, 2008 3:19 pm Assumpte: In Treatment ( En Terapia ) |
|
|
Una serie que per fi s'ha estrenat a l' Estat Espanyol, la magnifica "En terapia", una serie setmanal, de dilluns a divendres, amb un total de 43 episodis d'una duracio de 25 minuts ( 270 Mb )
Una serie de Rodrigo Garcia, fill de l'escritor Gabriel Garcia Marquez, basada en una serie Israeli creada per Hagai Levi, aqui exerceis de productor ejecutiu.
( No desvelare cap misteri, teniu que descobrir-ho vosaltres mateixos )
Dilluns; tenim a l'enfermera Laura ( Melissa George - Mulholland Drive )
Dimarts; a l'arrogant marine Alex ( Blair Underwood - Sexo en NY )
Dimecres; a la jove gimnasta Sophie ( Mia Wasikowska, que interpretarà a Alicia en el pais de las maravillas de Tim Burton )
Dijous; toca terapia de parella amb: Amy una professional i rica empresaria ( Embeth Davidtz - La Lista de Schindler ) i Jack un autor de cançons ( Josh Charles )
Divendres; Paul el terapeuta, psicoleg o psiquiatra i protagonista principal ( Gabriel Byrne - Stigmata... ) que acudeix a Gina una antigua col.lega per que l'ajudi ( Diane Wiest - Balas sobre Broadway...)
Per mi el millor dia, despres de visionar 6 episodis, es el divendres.
On el protagonista, Paul Weston acudeix a la consulta de Gina, on explica els seus problemes que te amb els pasciens, o sigue, que ens fa un resum de dilluns a dijous, i ens explica el que realment opina dels "sujetos" que li venen a la seva consulta i que no els ho pot dir i com no els de la seva propia familia amb la seva dona Kate i els seus 3 fills,
Mes informacio:
http://blogs.elpais.com/espoiler/in_treatment/index.html
I per a descarregar la serie Tusseries.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Nov 27, 2008 4:23 pm Assumpte: Re: In Treatment ( En Terapia ) |
|
|
| Iceberg escrigué: |
| Una serie que per fi s'ha estrenat a l' Estat Espanyol |
A qui vols enganyar piratilla!!! , tu ja fa temps que la tens al PC, jeje...bueno, jo també però encara no la he pogut veure, la veritat és que me'n han parlat molt bé, i tinc ganes de veure-la, això sí, en V.O. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dj Nov 27, 2008 4:57 pm Assumpte: |
|
|
En serio Happy, sabia que existia aquesta serie de feia temps, inclus crec que te la vaig recomenar, pero ja en veig moltes en VOSE ( House, Prison Break, The Office...), i al final nomes estic pels subtituls i no m'entero del que passa, vaig poc a poc en aquesta, i nomes tinc els 6 capitols que he vist.
La veritat, que no se, hem vaig esperar a que l'estrenesen aqui i aixi poder disfrutar de "En Terapia", crec que el guio es impresionant i els actors magnifics, sobretot la que interpreta a Sophie.
Ho vaig intentar en la cinquena temporada de "House", pero en tot el que diuen i les enfermetats que tenen els pacients, etc etc prefereixo la versio d'aqui, a part estic acostumbrat al doblatge en castella, m'agrada molt mes la seva veu, que la del propi Hugh Laurie.
Pronte "Lost" season 5, esta si que la vere en VOSE ja tinc ganes de disfrutar de la veu de Benjamin Linus que no te ni punt de comparacio en la del doblatge. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Ds Gen 10, 2009 12:51 am Assumpte: |
|
|
Ja he vist el primer episodi!
Vaig a donar-li el meu vist i plau per a que ocupe temps de la meva vida, crec que val la pena. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Gen 10, 2009 1:46 pm Assumpte: |
|
|
| señor Sömmer escrigué: |
Ja he vist el primer episodi!
Vaig a donar-li el meu vist i plau per a que ocupe temps de la meva vida, crec que val la pena. |
Jo he vist els 7 capitols que estan emitits, i sincerament, val molt la pena, lo que no vaig recordar es que ho pots mirar horitzontalment i verticalment, aixo si, una vegada tingueu la serie completa.
Explicacio:
- Horitzontalment, mirar els capitols seguits, del 1 al 43 com s'ha fet sempre, seguint la setmana de consultes del terapeuta, de dilluns fins a divendres.
- Verticalment, mirar les histories de cada personatge seguides, la de Laura, Alex, etc...
Mes informacio al link que vaig possar de la web d' Espoiler |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|