Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Ds Set 20, 2008 4:03 pm Assumpte: Antònia Font + The New Royal Philharmonic 4 Quesos Orchestra |
|
|
L'espectacle que vaig poder veure ahir al Espai ThyssenKrupp (Auditori del Camp de Mart), és el mateix que van oferir el passat 30 març al Gran Teatre del Liceu, i el que els va portar a guanyar el "Premio de la Música al mejor Álbum Pop" amb "Coser y Cantar", també el "Premio Nacional de Música 2008"
El concert va estar més que correcte, amb alguns moments per recordar (sobretot quant alguns hooligans - mallorquins? - van començar a saltar com desesperats al mig del passadís), amb els clàssics alegria i wa yeah, pero sobretot em quedo amb Astronauta Rimador - que crec que van interpretar amb molta força -
Llàstima que al final, en el bis de rigor van repetir dos temes que ja havien tocat durant el concert...i que una banda tingue que repetir temes ja sabeu la sensació que deixa, de totes formes, la nit, la muralla, la lluna, i tot lo altre van fer que sí fos un goig anar al concert.
Ojo al dato: Vaig veure alguna samarreta del Oropesa Beach Festival  _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|