Publicat: Dj Mar 05, 2009 8:45 am Assumpte: steve munar a la Ràpita?
He sentit rumors de que ve, crec que demà divendres... algú em pot confirmar porfi?? es demà?? sabeu l' hora?? gracieeeeeeeeeees ^_^ _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dg Mar 08, 2009 11:30 am Assumpte:
www.myspace.com/stevenmunar
va ser macu el concert.
vaig quedar desconcertada davant la falta de costum d'aplaudir dels assistents.
però ell, sabent que és bo, va aguantar com un valent i al final va captar moltes més atencions de les que cabia esperar en el primer quart d'hora del concert.
jo també voldria ser jay jay johanson _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dg Mar 08, 2009 8:56 pm Assumpte:
No se si és la costum, però va acabar el concert de la mateixa forma que fa un parell d'anys al Districte. Amb el bis de "The One I love" de R.E.M. inclòs.
Me va dir que tornava al districte en breu, fins i tot em va comentar la data exacta, però en aquells moments, al meu cap només hi cabien les diatribes del Dr. Manhattan. Sorry. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Realment, allí hi haviem 6 o 7 persones que estabem interesades en el concert...tots els altres son simples actors secundaris o d'afegits
Jo també el vaig veure al Districte, fa temps, també va actuar entre setmana a l' Ego, però jo no vaig assistir aquell cop.
Pd. Vaig tindre una anecdota amb la seva antiga banda The Tea Servants, al Primavera Sound'03, encara el feient al Poble Espanyol, jo i Tahiti 80 vam portar la bateria de dalt de tot fins al lloc on actuaven.
Registrat: 13 Ago 2008 Missatges: 278 Ubicació: Selector Kanch
Publicat: Dg Mar 08, 2009 11:36 pm Assumpte:
es el mateix Steve ke va tocar al Ego pos akell dia apart del Veguisme, Clara i jo no i avia ningu mes, va acabar tocar les kançons ke li demanavem, per cert al nostre si no recordo malament va acabar en Hurt de Johnny Cash
Editat per darrera vegada per Tahiti 80 el Dj Mar 12, 2009 11:48 pm, editat 1 cop en total
es el mateix Steve ke va tocar al Ego pos akell dia apart del Veguisme i jo no i avia ningu mes, va acabar tocar les kançons ke li demanavem, per cert al nostre si no recordo malament va acabar en Hurt de Johnny Cash
Tahiti, Tahiti...la canço Hurt és un cover de Nine Inch Nails, però Trent Reznor a l'escoltar la versió de Johnny Cash i el canvi de lletra va dir: "Ésta ya no es mi canción".
Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dl Mar 09, 2009 2:34 pm Assumpte:
"Puedo prometer y prometo" que vaig veure un paio que no es va treure la jaqueta fins a dos minuts abans de marxar del local. _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dl Mar 09, 2009 2:55 pm Assumpte:
señor Sömmer escrigué:
"Puedo prometer y prometo" que vaig veure un paio que no es va treure la jaqueta fins a dos minuts abans de marxar del local.
I no una jaca qualsevol, estem parlant d'un gabardo de 40 braces, model Alemania federal 30 anys abans de la reunificació. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Jo lo que portava és: una Fedora verda, ulleres Ray-man en vidres grocs polaritzats, camisa de color roig Fred Berry's, corbata marron, uns Dookyes beige, sabates Dr. Manhattan i barba de 3 dies Willyson.
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2, 3, 4Següent
Pàgina 1 de 4
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum