Jo treballo a casa meua i durant molt de temps cada CADA dia del món em posaba La Comunidad del Anillo mentre curraba, això va afectar el meu vocabulari, la meva roba inclús la meva alimentació i beguda (la cerveza es per a mí ara com la Sang de Jesucrist), "la sirven por pintas? la sirven por pintaaaaaaas????")
fins al punt que una gran amiga meua em va dir un dia
-"Tú, de veritat te penses que ets un hobbit no? ets una friki"
-No no no soc friki, soc una elfa de nivell 3 i em dic Ninde Calafalas.
Aqui es va rodar:
_________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
A Tom el vaig veure l l' altre dia a Lo Barranc, menjant se una bossa de patates Hacendado _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
A Tom el vaig veure l l' altre dia a Lo Barranc, menjant se una bossa de patates Hacendado
Coneixes a Tom Bombadil ??
Jo conec al seu representant, però crec que és ell també, deu utilitzar la forma Humana, com Clark Kent, ja que, sempre surt criticant l'adaptacio que va fer Peter Jackson i no està molt content, perque no li donen l'importància que és mereix i tampoc el nombren, d'aqui a la seva depresió.
A Tom el vaig veure l l' altre dia a Lo Barranc, menjant se una bossa de patates Hacendado
Coneixes a Tom Bombadil ??
Jo conec al seu representant, però crec que és ell també, deu utilitzar la forma Humana, com Clark Kent, ja que, sempre surt criticant l'adaptacio que va fer Peter Jackson i no està molt content, perque no li donen l'importància que és mereix i tampoc el nombren, d'aqui a la seva depresió.
jo sí el conec, vam tindre un affair el dia de la Mona... i bessonada, no vegis per parir les branques _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum