Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

FIB Heineken 2009
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Festivals
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Zack Morris
Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 19 Ago 2008
Missatges: 74

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 1:23 pm    Assumpte: FIB Heineken 2009 Respondre citant

Franz Ferdinand, Kings of Leon y Paul Weller son los primeros nombres que comienzan a construir el cartel de la cita musical de FIB Heineken 09.

Franz Ferdinand y Kings of Leon son los dos primeros cabezas de cartel del Festival. Los escoceses volverán a descargar su poderoso art-rock con ‘Tonight: Franz Ferdinand’ (2009) como escusa. Kings of Leon, por su parte, desgranarán el exitoso ‘Only By the Night’ (2008). Junto a ellos, Paul Weller -también con nuevo trabajo, ’22 Dreams’ (2008)- se suma a la cita castellonense.

http://fiberfib.com/es/noticias/franz-ferdinand-kings-of-leon-y-paul-weller/
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 1:56 pm    Assumpte: Respondre citant

A vore com se defensen este any de crisi. La rumorologia parla de què tenen mig lligats a Depeche Mode. Això i que em sembla que enguany no hi haurà summercase (o millor dit, tal i com el coneixiem) mirarem si aposten per fer un cartell amb una mica de risc o tiren de grans noms anglosaxons per atreure més gent de la pérfida albión.

Me sabria mal que anessin TV on the Radio, que també hi han rumors. Els voldria veure a un lloc més adient (PS? jeje)
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 4:20 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
per atreure més gent de la pérfida albión.

Ja, ja!!!

Per altra banda, les primeres confirmacions em deixen indiferent, Franz Ferdinand mai poden superar el que vam veure el 18 de desembre 2003, Kings of Leon després de 3 vegades ja no em provoquen curiositat.

Bueno, a Paul Weller un respecte....¡Batman!
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 7:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Paul Weller és Déu. I punto.
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Dt Des 23, 2008 11:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
, Franz Ferdinand mai poden superar el que vam veure el 18 de desembre 2003,

Dios ancara estic sort del concert ke realment anavem a vere ke era Death in Vegas
Tornar a dalt
Ira Kaplan
He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008
Missatges: 156

MissatgePublicat: Dj Des 25, 2008 6:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Kings of Leon i Franz Ferdinand? pffffffffffffffffffff... Primers caps de cartell? pos vaia una merda!
Zack Morris

MissatgePublicat: Dv Mar 13, 2009 1:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
A vore com se defensen este any de crisi. La rumorologia parla de què tenen mig lligats a Depeche Mode. Això i que em sembla que enguany no hi haurà summercase (o millor dit, tal i com el coneixiem) mirarem si aposten per fer un cartell amb una mica de risc o tiren de grans noms anglosaxons per atreure més gent de la pérfida albión.

Me sabria mal que anessin TV on the Radio, que també hi han rumors. Els voldria veure a un lloc més adient (PS? jeje)

http://www.popmuzik.es/index.php/noticias/tv-on-the-radio-en-el-fib-heineken-2009
Tornar a dalt
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dv Mar 13, 2009 7:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Sense ànims d'ofendre, crec que Benicassim s'ha tornat una mica comercial los últims dos o tres anys!! Lo que dieu per aqui de portar adolescents anglosaxons, en això ja en tenen prou!
Ira Kaplan

MissatgePublicat: Ds Mar 14, 2009 12:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Soulwax escrigué:
Sense ànims d'ofendre, crec que Benicassim s'ha tornat una mica comercial los últims dos o tres anys!! Lo que dieu per aqui de portar adolescents anglosaxons, en això ja en tenen prou!

Trobes? juas. Pues sí, però d'això ja fa anys. Gairebé mes de la meitat d'asistents són adolescents anglosaxons on resideix l'amor per la cervesa barata i la musica prefabricada. La organització compleix els seus desitjos porant a Franz Ferdinand, Kings Of Leon, Oasis o The Killers i venent Heineken rebaixada amb aigua per 3€.

Apa.
Zack Morris

MissatgePublicat: Ds Mar 14, 2009 9:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Ira Kaplan escrigué:
Soulwax escrigué:

Trobes? juas. Pues sí, però d'això ja fa anys. Gairebé mes de la meitat d'asistents són adolescents anglosaxons on resideix l'amor per la cervesa barata i la musica prefabricada. La organització compleix els seus desitjos porant a Franz Ferdinand, Kings Of Leon, Oasis o The Killers i venent Heineken rebaixada amb aigua per 3€.

Apa.

A veure, es que jo crec que teniu molts de prejudicis, lo FIB sempre ha estat el mateix si fa o no fa, a mes o menys pressupost, perque d'aquests grups que ha nombrat Ira Kaplan, 3 han estat en anys anteriors. Es molt fàcil nombra aquests grups i oblidar que en aquests últims dos anys que comenteu tambe hi han estat Wilco, Dinosaur Jr, Devo, Antony & The Johnsons, Rufus, Calexico, Animal Collective, Os Mutantes, Patrick Wolf, My Bloody Valentine, My Morning Jacket, The National, Death Cub For Cutie, Richard Hawley, Sigur Ros, Battles, Bright Eyes, i fins i tot, un tal Leonard Cohen, que no es que siguin propostes que del que es puguin anomenar "mainstream". Diferent son els gustos de cadascú clar, pero no tot el que porta un festival es el millor, i tot el que porta un altre el pitjor, cadascun te la seva idiosincrasia i si fosin els dos iguals (parlo pel PS) no tindria gracia.

Ira, parlar d'un cartell amb 4 noms es molt fácil. I Soulwax, que vols dir amb comercial?

Es que aqui al final pareix que tots escolteu a Sunn O))) des de els 4 anys i que mai heu escoltat una canço de Franz Ferdinand.
Tornar a dalt
Ira Kaplan

MissatgePublicat: Dg Mar 15, 2009 4:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Zack Morris escrigué:
Ira Kaplan escrigué:
Soulwax escrigué:

Apa.

A veure, es que jo crec que teniu molts de prejudicis, lo FIB sempre ha estat el mateix si fa o no fa, a mes o menys pressupost, perque d'aquests grups que ha nombrat Ira Kaplan, 3 han estat en anys anteriors. Es molt fàcil nombra aquests grups i oblidar que en aquests últims dos anys que comenteu tambe hi han estat Wilco, Dinosaur Jr, Devo, Antony & The Johnsons, Rufus, Calexico, Animal Collective, Os Mutantes, Patrick Wolf, My Bloody Valentine, My Morning Jacket, The National, Death Cub For Cutie, Richard Hawley, Sigur Ros, Battles, Bright Eyes, i fins i tot, un tal Leonard Cohen, que no es que siguin propostes que del que es puguin anomenar "mainstream". Diferent son els gustos de cadascú clar, pero no tot el que porta un festival es el millor, i tot el que porta un altre el pitjor, cadascun te la seva idiosincrasia i si fosin els dos iguals (parlo pel PS) no tindria gracia.

Ira, parlar d'un cartell amb 4 noms es molt fácil. I Soulwax, que vols dir amb comercial?

Es que aqui al final pareix que tots escolteu a Sunn O))) des de els 4 anys i que mai heu escoltat una canço de Franz Ferdinand.

D'acord, no es pot parlar amb 4 noms, i esclar, tot és qüestió de gustos. No escolto SunnO ni ara ni mai. Però realment val la pena pagar 160 per veure a Leonar Cohen en ple juliol, en un recinte atestat de guiris borratxos, suats i desagradables? aquí que cadascu decideixi.

Conste que a Benicassim m'ho he passat bé, i no se si es que soc jo el que evoluciono en els meus gustos musicals o es que cada cop és més "Fastfood" pensant en les ordes britàniques.

Apa
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dg Mar 15, 2009 9:09 pm    Assumpte: Respondre citant

En comercial vull dir que pensen més en el negoci que en res, que van a lo segur i que es repeteixen molt any tras any. ¿Cuantes vegades has vist a FF, Kings of Leon, Dinosaur Jr, Oasis, The Killers, Wilco, Antony & The Johnsons, Calexico, Death Cub For Cutie, Richard Hawley, Sigur Ros, etc? Jo més d'una a casi tots i ja estic una mica cansat d'això, encara que he disfrutat en casi tots...
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Mar 16, 2009 6:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Zack Morris escrigué:

Grande.

Sunn O))) és Lucifer.
Zack Morris

MissatgePublicat: Dl Mar 16, 2009 7:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Estic d'acord Ira, que el preu es molt car. I en soulwax també en que son grups molt vistos.

Bo a mi Sunn O))) estos no m'agraden Very Happy
Tornar a dalt
Ira Kaplan

MissatgePublicat: Dt Mar 17, 2009 1:15 am    Assumpte: Respondre citant

Zack Morris escrigué:
Estic d'acord Ira, que el preu es molt car. I en soulwax també en que son grups molt vistos.

Bo a mi Sunn O))) estos no m'agraden Very Happy

Pos jo tinc ganes de vore a Jason Lytle, Grandaddy és un dels meus gran deutes pendents.
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Festivals Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum