| Compartir Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Happy Mondays Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
Publicat: Dj Mar 19, 2009 7:02 pm Assumpte: Darren a La Ràpita |
|
|
Debtim aquí sobre la utopia o no de portar Darren Hayman a la Ràpita, (donde dije Darren digo altres)
Com?, on?, format?...hagan juego _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Zack Morris Jo ja ballo com Jarvis Cocker
Registrat: 19 Ago 2008 Missatges: 74
|
Publicat: Dj Mar 19, 2009 8:46 pm Assumpte: |
|
|
si dius darren hayman... es perque hi ha qui te lo correu  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
señor Sömmer Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
|
Publicat: Dj Mar 19, 2009 11:39 pm Assumpte: |
|
|
S´hauría de començar demanant un pressupost al seu agent...a partir d'aquí, ja podem començar a parlar...
S'ha de posar una mica de morro...
Una bona presa de contacte, sería que algú que tingués compte al Myspace (jo no en tinc, ho anava a fer, però m'han demanat registrarme), li enviés un missatge del tipus..."Hey Darren!!!Que és el que tinc que fer per a contaractar-te?"...i llavor esperar resposta...  _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/ |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

Registrat: 11 Ago 2008 Missatges: 597 Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
balletaballerina Jo ja ballo com Jarvis Cocker

Registrat: 03 Feb 2009 Missatges: 66
|
Publicat: Dv Mar 20, 2009 10:33 am Assumpte: |
|
|
això seria fantàstic però crec que els concerts que es facin aquí s' haurien per això de promocionar molt més, perquè si no potser els hi agafi un trauma, i no volem això ...nononoooo!! diosss i apart es que l' home toca l ukelele... jo puc preguntar-li si voleu, tinc compte a myspace.
++****
edito que no havia vist que se ho deia happy mondays ho he vist depués d escriure _________________ I si estàs trist tocaré el meu Ukelele per a tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Mar 20, 2009 2:23 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
primer hauríem de fer una agència de booking, no?  |
Of course, era el que ja tenia ganes d'escoltar. _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio"
Editat per darrera vegada per Happy Mondays el Dv Mar 20, 2009 2:24 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Bo Diddley Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
|
Publicat: Dv Mar 20, 2009 2:24 pm Assumpte: |
|
|
Ara en serio, si que estaria molt bé intentar portar algun grup dels molts que passen per l'eix del mediterrani i que no acostumen a parar entremig.
Encara recordo que al districte hem pogut disfrutar dels noruecs Beezzewax (que l'any anterior vaig anar a barna a veure'ls) o dels meus admiradíssims The Intelligence, americans (glups!). També vau disfrutar de Viva L'American Death Ray Music (cabroncetes).
Hi ha infinitats de grups (molt bons) que passen de llarg. Amb l'excusa dels quatre matats que som, si que podríem intentar fer algo. Jo m'apunto. _________________ http://apartament18.wordpress.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dv Mar 20, 2009 2:34 pm Assumpte: |
|
|
Bueno, li he fet deixat un missatge a Darren a la bústia del myspace... _________________ "Nun te preocupá, mo je faccio er cucchiaio" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ira Kaplan He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008 Missatges: 156
|
Publicat: Dv Mar 20, 2009 2:58 pm Assumpte: |
|
|
| Bo Diddley escrigué: |
Ara en serio, si que estaria molt bé intentar portar algun grup dels molts que passen per l'eix del mediterrani i que no acostumen a parar entremig.
Encara recordo que al districte hem pogut disfrutar dels noruecs Beezzewax (que l'any anterior vaig anar a barna a veure'ls) o dels meus admiradíssims The Intelligence, americans (glups!). També vau disfrutar de Viva L'American Death Ray Music (cabroncetes).
Hi ha infinitats de grups (molt bons) que passen de llarg. Amb l'excusa dels quatre matats que som, si que podríem intentar fer algo. Jo m'apunto. |
Lo de Viva L'american, va ser una gran sorpresa. Crec que la seva actuació al districte va venir arran d'una cancel·lació a Barcelona i de rebot algú els va pescar. _________________ shakespeare nunca lo hizo! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|