Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

Documentals de Música
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

Registrat: 12 Ago 2008
Missatges: 683
Ubicació: l'Apartament18

MissatgePublicat: Dv Oct 03, 2008 8:37 am    Assumpte: Documentals de Música Respondre citant

No se si vos agraden els documentals que no solament parlen de la vida i obra de les bandes de música, dels detalls de les gires o les anècdotes a sobre de l'escenari.

Ahir al 33 vaig poder disfrutar d'este documental:

Aquest documental està dedicat íntegramemt a la figura de Robert Moog i de com va transformar la concepció de la música des de la vessant pràcticament científica, i el que és més interessant, que ho va fer per la part analògica i no de la part digital. A més, es pot comprovar com també al darrere d'una ona llarga o una freqüència mitja s'amaga una filosofia de vida que queda perfectament exemplaritzada en aquest documental.

Per la part musical, aparicions de Mixmaster Mike o Stereolab, entre molts d'altres.

De Plexifilm, us recomano absolutament tot el catàleg, llàstima que la majoria de títols no estiguin distribuïts a Catalunya. Per la mula podeu trobar alguna cosa més.

Jo us recomano:

Aquest si que l'he pogut veure, explica els problemes interns que té la banda , sobretot pels dos egos del grup: Jay Bennet i Jeff Tweedy. També com es queden sense sello discogràfic i un disco a les mans que ningú els hi vol editar i que al final acabarà per ser el millor disc de la banda: Yankee Hotel Foxtrot. Imperdibles les imatges de la banda assajant al seu local de Chicago. En definitiva, un 10, tant de banda com de DVD.

Aquí el link: http://www.plexifilm.com/
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dv Oct 03, 2008 3:25 pm    Assumpte: Re: Documentals de Música Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
No se si vos agraden els documentals que no solament parlen de la vida i obra de les bandes de música, dels detalls de les gires o les anècdotes a sobre de l'escenari.

Aquí un seguidor dels documentals dels dijous al 33 des de ja l'any 2003 (llavor els grabava amb VHS).

Pixies, Metallica, Esitu de l'amor, Oasis, The Kinks, Woodstock, Glastonbury, John Lennon, Pet Shop Boys...sí, una gran aposta la del 33, i que ens fa disfrutar cada dijous.

Recentment he conseguit el de Joe Strummer - The Future is unwritten, encara no l'he vist...vatros?
Tahiti 80
Mama jo vull ser un Pink Floyd

Registrat: 13 Ago 2008
Missatges: 278
Ubicació: Selector Kanch

MissatgePublicat: Ds Oct 04, 2008 2:07 am    Assumpte: Respondre citant

Happy en dijous la nit. algun ten hauras perdut al viure a Tarragona Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dl Oct 06, 2008 4:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Tahiti 80 escrigué:
Happy en dijous la nit. algun ten hauras perdut al viure a Tarragona Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Sí, per a això els grabava en VHS, per a veure'ls el dilluns Wink
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Oct 08, 2008 8:38 am    Assumpte: Respondre citant

VHS diu,.........menos mal que no has recuperat lo Beta, perquè entre això i Frank T m'has tocat al cor! Wink

Aquest cap de setmana passat he vist la següent joya:

LOW - You may need a murderer

Excepcional document gràfic de la gira america de Low de l'any 2007, dirigit pel documentalista holandès David Kleijwegt, on ens mostra no ben bé a la banda pròpiament, sinó la vida corrent de la parella formada per Alan Sparhawk i Mimi Parker, nucli principal de Low. El film ens mostra el dia a dia del grup, els llargs viatges de ciutat a ciutat, ens ensenya a la parella amb els seus fills, a casa, amb amics, parlant, llegint, bebent, tocant, rient, plorant, en definitiva, vivint. També es fa ressó dels problemes mentals d'Alan que van fer suspendre part de la gira prevista i del suport incondicional de Mimi.

Més que un documental de música, és un relat vital, una quasi road movie, que si bé no transcorre per carreteres polsoses i motels sòrdids, ho fa per la vida d'aquesta banda imprescindible que s'anomena LOW, sí, LOW, en majúscules.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Oct 08, 2008 9:15 am    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
VHS diu,.........menos mal que no has recuperat lo Beta, perquè entre això i Frank T m'has tocat al cor! Wink

Vaig perdre el Beta en un accident "casero" allà al 2000, també a Gepeto (el Hamster), el venedor em va dir que era el "efecto 2000" que havia provocat que el mateix dia 1 de gener a les 00:00 el hamster arranques corrent fins precipitar-se dins del Beta tot buscant el documental de Rob Zombie.

I sobre Frank T, ¿a qui no li toca el cor? Embarassed

Ahhhh, ja m'he fet amb Moog - The Documentary. Molt interessant aquest fil.
Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Oct 08, 2008 11:09 am    Assumpte: Respondre citant

Molt interessant, si senyor!

A vore, uns posts més amunt us vaig recomanar el Documental de Wilco "I'm trying to break your Heart. A film about Wilco". Doncs bé, pareix que la gent del Canall 33 i l'Sputnik van llegint este sant foro, així que han decidit que aquest Dijous dia 9 a les 23:55 passaran la primera part d'aquest magnífic documental.

Prepareu los vídeos VHS per grabar-lo i poder veure'l en dilluns.
Tahiti 80

MissatgePublicat: Dc Oct 08, 2008 11:38 am    Assumpte: Respondre citant

es k trobo ke ki u presenta anava pel way
Tornar a dalt
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dc Oct 08, 2008 2:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:

No si el VHS sempre el tinc preparat, lo que no penseu el lo complicat que s'ha posat en esta epoca de mp4, Ipod i rareses similars, trobar cintes VHS Crying or Very sad (i no em toques el tema dels disquets de 3 i 1/2 Shocked )......i entendreu que no vull de cap de les maneres borrar aquelles cintes amb els documentals del 2003. Em tocarà veure'l dijous!!!! Wink
Tahiti 80

MissatgePublicat: Ds Oct 11, 2008 3:52 am    Assumpte: Respondre citant

Pero Realment sabies programa lo VHS perke pasaras a ser de les persones admirades per mi
Tornar a dalt
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Oct 14, 2008 10:56 am    Assumpte: Respondre citant

Tahiti 80 escrigué:
Pero Realment sabies programa lo VHS perke pasaras a ser de les persones admirades per mi

Sí, tenia una manera de programar que no em fallava mai, comprava una cinta de 3 hores i a les 9 abans de sortir a sopar la posava, com els documentals eren a les 22:30 en aquell temps, ja el tenia programa't. Laughing

El VHS no és que fos difícil programar, és que mai estava a hora!!!!!!!!!
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dt Oct 21, 2008 11:32 am    Assumpte: Respondre citant

Bo Diddley escrigué:
Molt interessant, si senyor!

A vore, uns posts més amunt us vaig recomanar el Documental de Wilco "I'm trying to break your Heart. A film about Wilco". Doncs bé, pareix que la gent del Canall 33 i l'Sputnik van llegint este sant foro, així que han decidit que aquest Dijous dia 9 a les 23:55 passaran la primera part d'aquest magnífic documental.

Partit en 2, dijous 9 i dijous 16 vaig disfrutar del documental en qüestió, en un blanc i negre que crec encaixa perfectament amb la personalitat que en el documental es mostra de Jeff Tweedy, planeja sobre aquest (el documental, pero també Jeff) una atmosfera depresiva que sí es consegueix transmetre al l'espectador, sembla que Wilco no disfruta tocant, tot el contrari, pateix, el disc es un part molt dolorós, una continua agonia que es fa més patent amb els primers plans del Jeff, on el veiem amb la mirada perduda, la própia d'un home plé de contradiccions, que vol dir pero no vol dir, que vol imposar les seves idees, pero sap que això els portarà problemes, pateix i pateix, fins que la necessitat el supera i s'ha d'imposar. Per si tot no havia estat encara prou dur, els hi rebutjen el disc, la cara del Jeff es un poema, pero......finalment l'acaben venent.

2 cops el mateix disc a la Warner Shocked ...suposo que encara es riuen ara Jeff i companyia.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Oct 24, 2008 12:19 am    Assumpte: Respondre citant

Acabo de disfrutar de Which one's Pink? Un documental que recórrer la vida de Pink Floyd, a partir de les entrevistes als que han format part del grup en les seves diferents etapes.

El recomano.

I la setmana que vé, per a disfrute de tots.

I'm your man.

Bo Diddley
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Oct 24, 2008 8:02 am    Assumpte: Respondre citant

Imprescindible I'm your man de Leonard Cohen. Em sembla que el van estrenar a un In-Edit fa un parell d'anys, si no recordo malament.

De Pink Floyd em continuo quedant en lo WISH YOU WERE HERE:

M'agrada més perquè se centra en la primera època del grup, i és un recordatori molt ben grabat de Syd Barrett. Wright (DEP), Gilmour i després Waters li fan un homenatge silenciós al genial Barrett.

Les imatges dels primers concerts en directe són brutals. Psicodèlia? No, post-psicodèlia, que va sobrepassar a tothom.
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

MissatgePublicat: Dv Nov 07, 2008 11:50 am    Assumpte: Respondre citant

Happy Mondays escrigué:

I la setmana que vé, per a disfrute de tots.

I'm your man.

Ahir vaig veure la segona part, encara que el format no m'agrada especialment, aquesta segona part l'he trobat més interessant que la primera, segurament per les cançons de les que es parla, i també per alguns dels que interpreten les cançons (moment en que per mi sempre baixa l'interès del documental). Igualment val molt la pena, sobretot conèixer quina ha estat la influència de Leonard en alguns artistes de la talla de per exemple Nick Cave, qui literalment diu que mai hagués fet música si no hagués escoltat primer Leonard Cohen, al final ho resum en una paraula: Thanks...la mateixa que li diem natros, Thanks Leonard.
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Cine Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum