Registrat: 19 Nov 2008 Missatges: 546 Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer
Publicat: Dt Abr 07, 2009 12:09 am Assumpte:
Ira Kaplan escrigué:
Grandady - Sumday (2003)
Per a mi imprescindible, brillant. Per a alguns és l'ultima gran obra de Grandaddy encara que per a mi, Just Like The Fambly Cat (2006) no deixa de ser un gran disc.
Si senyor , un gran disc, gràcies a aquesta recomanació, estic re-disfrutant Grandaddy, ja que els tenía tan oblidats després de The sophtware..., que el Sumday encara no l'havía disfrutat!!
Quines melodíes!!! _________________ Amigo mio, no se lo tome a mal, pero los tipos duros también bailan...se lo digo yo.
http://eldesvandelsrsommer.blogspot.com/
Aquesta és una frivolitat personal del Primavera d'aquest any.
The Jayhawks - Tomorrow The Green Grass
Sincerament no esperava que l'organització del primavera superés el dels dos anys anteriors. Ara per ara no sabria dir quina edició de les tres es millor. _________________ shakespeare nunca lo hizo!
jajaja, crec que aquest any ens trobarem a més d'un concert a primera fila! bueno menys al de Sunn O.
Serà coma aquell any de Mission of Burma, Diosaur Jr i Les Savy Fav... passarem volant d'escenari a escenari. _________________ shakespeare nunca lo hizo!
Registrat: 06 Mar 2009 Missatges: 364 Ubicació: Lleide
Publicat: Dv Abr 10, 2009 10:43 am Assumpte:
JO DEVENDRA BANHART
aquí el hit. cançons com a "sister" recorden als t-rex més tolkienians i d'altres són simplement úniques.
no penjo el disc perquè no el tinc organitzat: està dispers entre el pc i l'mp3.
sorry. _________________ we can stay a while in Heaven today
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dv Abr 10, 2009 5:07 pm Assumpte:
El meu disc preferit de Devendra és este:
És el Rejoicing in the Hands, disc on el noto molt mes cru, més proper vocalment a T-rex com bé tu dius, més folk d'arrel. És un gran disc. Sobretot l'edició limitada, que anava acompanyada d'un llibre amb dibuixos com els que il·lustren la portada.
El que ha fet després no m'ha acabat de convèncer, només el Cripple Crow, però se'm fa massa llarg i monòton. El seu projecte paral·lel "MEGAPUSS" tampoc m'ha agradat massa. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Publicat: Ds Abr 11, 2009 11:00 am Assumpte:
fa poc que el conec i estava tan ensimismada amb aquest disc que ni he pensat en buscar res anterior.
informació benvinguda. quina meravella
**liliumpool fa cap a l'Ares plena d'emoció**
pd-no m'havia sentit tan cateta musicalment com m'estic sentint en aquest foro des que fa 10 anys un pobre venedor de discos m'intentava explicar lo que era una cara b en un cd.
però va valer la pena allò i desde luego ho val ara _________________ we can stay a while in Heaven today
A la primera meitat dels anys 70, apareixien a Memphis un dels grups més importants de la història del pop, Big Star.
A l'any 1978 publicaben Third/Sister Lovers, amb un pop melòdic sublime on cada escolta significa desgarrar noves sensacions i textures que ens fan caure la baba a més d'un.
Publicat: Dt Mai 05, 2009 9:16 pm Assumpte:
però byjota no és el moreno de la moto groga? (al post de the londoners me remito)
tinc un dubte existencial al respecte
sobre Devendra Banhart...vaig haver de fer una wiki búsqueda perquè a aquest noi li surten grups per tot arreu, i he de dir que estic sentint coses amb aquesta música (i el fet que sigui tan vital per a ells que no puguin més que fer més i més bandes per a intentar expressar-ho tot) que no sentia de feia molt de temps...admiració, encant, carn de gallina i somriures, molts somriures. no estava musicalment així des que va sortir el disc Broken Boy Soldier dels Raconteurs i vaig decidir que era el colmo i que Jack White era el millor artista del moment. ara canvio de jaqueta i reivindico a Devendra Banhart com a salvador del futur musical o, si més no, de la meva esperança en la música
i que tothom sigui partícipe d'aquesta joia (devendra, dic) _________________ we can stay a while in Heaven today
Editat per darrera vegada per liliumpool el Dt Mai 05, 2009 9:31 pm, editat 1 cop en total
Registrat: 12 Ago 2008 Missatges: 683 Ubicació: l'Apartament18
Publicat: Dc Mai 06, 2009 8:40 am Assumpte:
Ei lilium, has probat amb: Vetiver, Espers, Cocorosie o Meg Baird? Si t'agrada Devendra, estos també t'agradaran molt. Si vols links, dis-m'ho. _________________ http://apartament18.wordpress.com
Publicat: Dc Mai 06, 2009 8:47 am Assumpte:
estoy en ello, estoy en ello.
vetiver són la seva banda, crec...i els estic buscant...tot i que els he trobat a myspace, no per a baixar...aquesta gent em farà tornar a comprar discos.
gràcies, Bo, els altres no els conec. buscaré, buscaré _________________ we can stay a while in Heaven today
Publicat: Dc Mai 06, 2009 9:04 am Assumpte:
Bo Diddley escrigué:
I per favor, compra discos.
per favor, que algú em mogui per dins musicalment i estaré encantada de comprar-li el disc. fins i tot l'mp3 el tinc ple de músiques d'anys passats en la seva majoria! recordo quan em guardava els diners de l'esmorzar per a comprar discos de suede, blur, bowie, fresones rebeldes, elastica, belle and sebastian...després, los del lloguer per a discos de la casa azul, white stripes, oasis, astrud, sunday drivers...vaig deixar dos anys la feina perquè no em donaven festa per a anar al fib!
però ara ja...tot em sona igual i el gasto el trobo innecessari.
perdó si he dit blasfèmia alguna. i perdó perquè sempre em surto de topic, però és que tinc molt temps lliure _________________ we can stay a while in Heaven today
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3, 4Següent
Pàgina 3 de 4
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum