Ta mare ho sap?
|

[SubWay Forever]  [Fòrum de Subway Forever]

SubWay Forever
SubWay Forever - El fòrum que va néixer del SubWay

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SubwayForever

La Crisis Ninja

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Altres Temes
Compartir   Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Happy Mondays
Tocant pels Festivals

Registrat: 11 Ago 2008
Missatges: 597
Ubicació: Right Here, Right Now, Now, Now, Now

MissatgePublicat: Dt Set 30, 2008 1:48 pm    Assumpte: La Crisis Ninja Respondre citant

Si teniu dubtes de com s'ha arribat a la situació actual (finançera), aquí va una recomanció:

Tot un plaer llegir-ho: http://leopoldoabadia.blogspot.com/2008/04/crisis-financiera-2007-2008.html

Un apunt: "la globalización tiene sus ventajas, pero también sus inconvenientes, y sus peligros. La gente de San Quirico no sabe que está corriendo un riesgo en Estados Unidos y cuando empieza a leer que allí se dan hipotecas subprime, piensa: “¡Qué locuras hacen estos americanos!”
Ira Kaplan
He tocat a les festes del meu poble

Registrat: 23 Oct 2008
Missatges: 156

MissatgePublicat: Dc Oct 29, 2008 5:39 pm    Assumpte: Re: La Crisis Ninja Respondre citant

Happy Mondays escrigué:
Si teniu dubtes de com s'ha arribat a la situació actual (finançera), aquí va una recomanció:

Tot un plaer llegir-ho: http://leopoldoabadia.blogspot.com/2008/04/crisis-financiera-2007-2008.html

Un apunt: "la globalización tiene sus ventajas, pero también sus inconvenientes, y sus peligros. La gente de San Quirico no sabe que está corriendo un riesgo en Estados Unidos y cuando empieza a leer que allí se dan hipotecas subprime, piensa: “¡Qué locuras hacen estos americanos!”

Pues jo personalment no l'estic notant massa ésta crisis, i si la noto és més pa bo que pa dolent. Lo meu sou és lo mateix i en canvi molts preus estàn baixant. A cas és menos crisis quan los preus estan pels nuvols? per a mi no!!

He de dir que éste comentari es mes superficial que res. Vist desde un punt de vista personal, sense falta d' hipotèques, sense accións... Se que hi ha crisis i que "el horno no está para bollos" però personalment és el que penso.
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dc Des 03, 2008 8:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Lo teu sou serà el mateix, però per a la gent que han acomiadat, uns 170.000 crec, no és el mateix no! I d'estos, uns quants sí que teníen hipoteca! Wink

"Cuando veas las barbas de tu vecino afeitar, pon las tuyas a remojar"
liliumpool
Sugurú

Registrat: 06 Mar 2009
Missatges: 364
Ubicació: Lleide

MissatgePublicat: Ds Abr 11, 2009 12:07 pm    Assumpte: Respondre citant

potser és més aviat la por a la crisi el que ha fet que acomiadessin a gent i hi hagués algo de crisi en certs sectors...
personalment, tampoc l'he notat. val a dir que fa anys que no tinc un duro i simplement continuo en esta línia. de fet, com diu aquí el company, com tot ha baixat de preu, la cosa sembla favorable.

consum responsable, senyors. consum responsable és lo que està portant aquesta crisi creada pels medis. per una vegada han fet algo més o menys bé al meu parer. és com quan un deu ho arrassa tot per acabar amb el mal. potser al final no serà nececessària una catàstrofe terràquia per a que els humans espavilem.
com diria Lindermann...se trata tan solo del 0.7%...un sacrificio necesario...
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Ds Abr 11, 2009 12:08 pm    Assumpte: Respondre citant

a més, que el sector immobiliari estava totalment mafiat i era absolutament abusiu
señor Sömmer
Tocant pels Festivals

Registrat: 19 Nov 2008
Missatges: 546
Ubicació: El Desván del Sr.Sömmer

MissatgePublicat: Dg Abr 12, 2009 1:57 am    Assumpte: Respondre citant

liliumpool escrigué:

com diria Lindermann...se trata tan solo del 0.7%...un sacrificio necesario...

Surprised Hòstia!!! Lindermann!!!
Tot i trobar llògic el teu raonament...Potser no sería a ell a qui jo faría més cas...

Spoiler:

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Soulwax
Sugurú

Registrat: 17 Ago 2008
Missatges: 383
Ubicació: Desubicat

MissatgePublicat: Dg Abr 12, 2009 1:51 pm    Assumpte: Respondre citant

A tots los que dieu que personalment no heu notat la crisi, vos voldria dir que jo personalment mai he notat la fam al món, en canvi no vaig dient que és un invent del medis, sigueu realistes per favor!!
liliumpool
Sugurú

MissatgePublicat: Dg Abr 12, 2009 2:02 pm    Assumpte: Respondre citant

la fam al món no existiria si no hi hagués interessos polítics. va començar fa molt i ara és un fet.
la crisi no existia (opino), però s'ha creat la idea de que sí per interessos polítics. si ens la creiem, serà una relaitat ben aviat perquè per por s'està fent fora gent i llavors sí que baixaran les vendes i no ens la podrem treure de sobre, com passa amb la fam.
Compartir   Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SubWay Forever -> Altres Temes Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum